تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803654485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زور استقلال در جناحين زياد شد زوج حيدري-غلام نژاد+ بيك‌زاده


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: زور استقلال در جناحين زياد شد زوج حيدري-غلام نژاد+ بيك‌زاده
حميدرضا عرب
نيم فصل دوم را بايد به نام بازيكنان كناري استقلال نوشت. مرداني كه از همين هفته‌هاي نخستين بارقه‌هايي از ظهور استقلالي ديدني‌تر را پديد آورده‌اند. اين تغيير قادر است بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه بيفزايد. استقلال دربازي با فجر اگرچه نتوانست بيش از يك گل بزند اما هافبك- مدافعان كناري كارشان را به خوبي انجام دادند. مويد اين ادعا ساختن تك گل 3 امتيازي آبي‌ها توسط حيدري و گل زدن بيك‌زاده بود. يكي از جناح راست و ديگري در جناح چپ. درجناح راست استقلال با زوجي اميدواركننده مواجه شده است. چيزي شبيه زوج حمودي-حيدري فصل قبل. تركيب 2 نفره‌اي كه اگر تداوم داشته باشد و بر اثر مصدوميت‌هاي احتمالي درهم نشكند مي‌تواند تمام نقص‌هاي تاكتيكي استقلال در فصل سيزدهم را بپوشاند. استقلال پا به سن گذاشته اين روزها بيش از هميشه نيازمند مرداني سريع‌تر، انرژيك‌تر و با نفسي چاق‌تر است. مجيد غلام نژاد به واسطه تجربه بازي درپست دفاع-هافبك راست مي‌تواند سرعت را كه لازمه تاكتيكي امروز استقلال است برآورده سازد. شايد غلام نژاد به دليل گذر از مرز 30 سالگي گزينه مناسبي براي 3سال ديگر نباشد اما براي همين يكي دوسال مطلوب امير قلعه‌نويي است، مطلوب خسرو حيدري است كه هجوم‌هاي سرسام آورش را دوباره آغاز كند و ناچار نباشد تمام نيروي هوازي خود را صرف بازگشت به خط دفاع و دوباره بازگشت به نقطه قبل كند. در استقلال مي‌بينيم و خواهيم ديد كه زوج غلام نژاد-حيدري طراوت و سرزندگي را برخون و رگ استقلال جاري و ساري خواهند كرد. اين جناح مي‌تواند رعب آورترهم جلوه كند آن زمان كه آندرانيك تيموريان به‌عنوان عنصري در بال راست خودش را به نزديكي‌هاي خسرو در پست هافبك يا گوش راست مي‌رساند. استقلال درنيم فصل دوم مطلوب‌تر هم خواهد شد وقتي مي‌بينيم هاشم بيك زاده ستاره از پيله ترس خود بيرون آمده اين گونه براي اثبات شايستگي‌هايش كه در وجودش بود اما جسارت ابراز آن را نداشت، درجناح چپ خودنمايي مي‌كند.
نه فقط به خاطر هجمه‌هاي اخير و شوخي‌هاي نازيبنده در محيط مجازي، هاشم به خاطر روح جنگندگي‌اش پيش‌تر مورد توجه كارلوس كروش هم بود و آن بازي‌هايي كه در رقابت‌هاي حساس با قطر، لبنان و كره جنوبي برسركسب يك سهميه طلايي صعود به جام جهاني داشت، بيشتر خودباورش كرده است. استقلال در جناح چپ اگر زوجي داشت كه با هاشم مي‌توانست دوضلعي موفقي بسازد و به آنها اضافه شود بازيكني نظير ساموئل يا اكبرپور- در اين جناح مي‌توان روي آندو هم حساب كرد- دراين سو نيز رعب‌آور جلوه مي‌كرد اما همين حالا به نظر مي‌آيد براي حل مشكل موقعيت‌سازي همين بيك‌زاده نيز كافي باشد. يعني بيك زاده آنقدر الان تلي از انگيزه است كه بتواند تكنوازي كند در جناح چپ. مي‌دانيم كه همين حالا مي‌پرسيد اين همه زيبايي كجا بايد به بار بنشيند؟ مي‌دانيد كه اكنون اين پرسش در ذهن متبادر است كه خب، اين مردان موقعيت‌ها را يكي پس از ديگري پديد مي‌آورند، آن كس كه بايد از اين همه موقعيت بهره كافي در جهت پيروزي استقلال ببرد كيست؟ خواهيم پرسيد كه مرد اول خط آتش استقلال چه كسي خواهد بود و خواهيم پرسيد كه امير قلعه‌نويي براي ساختن مرد اول خط حمله‌اش دست روي كدام گزينه خواهد گذاشت؟! استقلال به نظر نمي‌رسد با وضع موجود در فاز موقعيت‌سازي خللي احساس كند اما در فاز گلزني، آنجا كه لازم است موقعيت‌ها توردروازه حريف را به لرزه درآورد شكاف‌هايي وجود دارد. آري، خط آتش استقلال خوب كار نمي‌كند. هرم اين خط آتش را حس نمي‌كنيم. استقلال با اين همه عنصر بازيساز بايد گل‌هاي بيشتري به ثمر برساند. اينجا نيز شايد نيازبه قدري صبرو شكيبايي بيشترباشد اما تاخير درساختن مهاجمان گل زن ممكن است فرصتي را از استقلال بگيرد كه جبرانش دشوار باشد.
براي همين استقلال بايد از هفته نوزدهم به كلي تغيير چهره بدهد. استقلال امروز بي كم و كاست در جناحين در انتظار ديدن مرداني فرصت طلب درخط آتش است.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن