تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغيير در مديريت شهري نهاوند اصلي ترين برنامه كاري خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تغيير در مديريت شهري نهاوند اصلي ترين برنامه كاري خواهد بود
نهاوند-خبرگزاري مهر: شهردار جديد نهاوند گفت: براي تغيير در مديريت و مبلمان شهري نهاوند آمده ام و تمام تلاش خود را در اين زمينه بكار خواهم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهين فرجي فر ظهر شنبه در مراسم معارفه خود در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهر نهاوند اظهار داشت: از امروز من يك نهاوندي هستم و با تمام و توان و تجربه و تخصص براي تغيير وضع موجود شهر نهاوند تلاش خواهم كرد.

فرجي فر افزود: شهر نهاوند داراي ارزش و پايگاه مهمي در تاريخ كشور است و اين شهر منشأ تحولات بزرگي در تاريخ قبل و بعد از اسلام بوده اما متأسفانه در حوزه ساختار و مديريت شهري تاكنون به حق خود نرسيده است.

وي ادامه داد: از همان روزي كه در مورد تصدي پست شهرداري نهاوند با بنده صحبت شد مطالعه و كارهاي مهمي براي شناسايي آسيب ها و علل و موانع توسعه شهري نهاوند آغاز كردم كه با همكاري و مشورت اعضا شوراي شهر نهاوند به نتايج خوبي دست يافته ايم.

شهردار جديد نهاوند بيان داشت: براي موفقيت و دستيابي به طرح ها و پروژه هاي مهم شهري كه نهاوند را از اين وضعيت خارج كند نيازمند مشورت بزرگان، نخبگان، دانشجويان و اصحاب رسانه و خبرنگاران هستم تا از تمام ظرفيت ها استفاده مطلوب را برده باشيم.

شاهين فرجي فر عنوان كرد: آنچه در اين مدت مشخص شده و امروز هم مسئولين استاني و شهرستاني به آن اشاره كردند اينست كه نهاوند شكل و شمايل شهري ندارد و در سالهاي اخير اين شهر با مشكلاتي مانند وجود بافت هاي فرسوده، ترافيك، سد معبر، نداشتن مراكز تفريحي و فرهنگي شاخص و ساخت و سازهاي غير مجاز روبرو است.

فرجي فر گفت: مردم شهر نهاوند از منتخبان خود در شوراي چهارم توقع دارند براي حل مشكلات شهري و معضلات رفاهي شهر نهاوند تدبير و طرحي نو انديشه كنند كه در همين زمينه انتخاب يك شهردار متخصص و با تجربه و كارآمد مهمترين دغدغه مردم بود.

وي ادامه داد: قصد دارم با ارتباط مستمر با مردم و شناسايي و بررسي مشكلات و آسيب‌هاي شهر و ريشه‌ يابي آنها ضمن پيگيري مستمر وظيفه اصلي خود را در توسعه و آباداني شهر نهاوند انجام دهم.

كد خبر: 2195318

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۵:۵۲

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن