تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سياسي امنيتي استان لرستانمديران بايد در جهت تعليم و تربيت خطي مشي دولت تدبير و اميد را در نظر بگيرند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سياسي امنيتي استان لرستانمديران بايد در جهت تعليم و تربيت خطي مشي دولت تدبير و اميد را در نظر بگيرند
معاون سياسي امنيتي استان لرستان گفت: مديران بايد در جهت تعليم و تربيت خطي مشي دولت تدبير و اميد را در نظر بگيرند.


به گزارش خبرگزاري فارس از خرم‌آباد سعيد شاهرخي ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مديران كل آموزش و پرورش لرستان در، خرم‌آباد گفت: تعليم و تربيت در جامعه اسلامي نقش اساسي و كليدي دارد و در هر جامعه بناي توسعه و عمران و پيشرفت براساس نيروي انساني و پرورش يافته انجام مي‌گيرد كه از اين رو آموزش و پرورش مي‌تواند نقش كليدي داشته باشد.

وي افزود: در گذشته برنامه‌هاي خوبي در جهت رسيدن اهداف بزرگ آموزش و پرورش انجام شده است و بايد براي ادامه راه دقت بيشتري شود.

اين مسئول با اشاره به اينكه آموزش و پرورش گسترده بسيار وسيعي دارد، يادآور شد: ‌مديريت در آموزش و پرورش به واسطه جايگاه و نقشي كه در جامعه دارد، داراي اهميت ويژه‌اي است.

وي خاطرنشان كرد: ‌مديريت در همه سطوح در دولت‌ها بايد بر اساس مشي و سياست‌هاي آن دولت باشد تا بتواند پايداري داشته باشد.

اين مسئول يادآور شد: دولت تدبير و اميد مشي اعتدال و عقلانيت را سرلوحه كار خود قرار داده است كه بايد به اين مشي و اعتدال و عقلانيت توجه شود.

شاهرخي افزود: آموزش و پرورش از اين به بعد بايد خود را از حاشيه‌سازي‌ها جدا كند و در چارچوب سياست‌هاي نظام در جهت هدف خود حركت كند.

اين مسئول گفت: بايد در جهت تعليم و تربيت با استفاده از خط مشي‌هاي دولت حركت كرد. دولت براي تعيين و اعتدال‌گرايي و اصلاح طلبي به رويكرد مردم اين بوده است تعريف مشخصي دارد.

وي افزود:‌ تغييرات بايد بر اساس شاخص‌ها و معيارها باشد.

اين مسئول گفت: ما هيچ برنامه نداريم كه بر اساس فشار و احساسي سيستم مديريتي لرستان را فلج كنيم اما كساني كه با ما همكاري مي‌كنند بايد سياست‌هاي دولت تدبير و اميد را قبول داشته باشند.

وي با اشاره به اينكه دوران بداخلاقي‌هاي سياسي به پايان رسيده است،‌خاطرنشان كرد: قطعا اين بداخلاقي‌ها به نفع نظام و مملكت نيست. امروز نظام ما و كشور ما در راستاي تحقق اهداف دولت در سايه همدلي و وحدت پيش مي‌رود.

شاهرخي در ادامه از مديركل قبلي آموزش و پرورش استان لرستان تقدير و انتخاب مديرعامل جديد را تبريك گفت.

لازم به ذكر است در ادامه اين مراسم از حجت‌الله كلانتري مديركل قبلي آموزش و پرورش لرستان تجليل و گودرز كريمي‌فر به عنوان مديركل جديد آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.

انتهاي پيام/85001/ي30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن