تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820324782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توريستهاي دوچرخه سوار گرفتار در برف نجات يافتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توريستهاي دوچرخه سوار گرفتار در برف نجات يافتند
زنجان - خبرگزاري مهر: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران جمعيت هلال احمر استان زنجان چهار نفر توريست دوچرخه سوار فرانسوي و سوئيسي گرفتار در برف و كولاك را در جاده ترانزيت زنجان- تبريز نجات دادند.

علي طاهري در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بارش برف سنگين ، وقوع كولاك و سرما و يخبندان مانع تردد دوچرخه سواران توريست فرانسوي و سوئيسي از جاده ترانزيت زنجان شد.

وي ادامه داد: اين چهار توريست دوچرخه سوار جمعه شب در جاده قديم تبريز - زنجان ، گرفتار برف و كولاك شدند كه از سوي نيروهاي جمعيت هلال احمر زنجان ياري رساني شدند.

طاهري ادامه داد: مقصد نهايي اين چهار دوچرخه سواران توريست خارجي كه زن و شوهر هستند كشور "امارات" است و در صورت مناسب بودن شرايط جوي به مسير خود ادامه خواهند داد.

طاهري افزود: نيروهاي مستقر در پايگاه امداد و نجات جاده اي تيرپارك جمعيت هلال احمر استان زنجان كه در كيلومتر 62 زنجان به تبريز واقع است به محض مشاهده اين چهار دوچرخه سوار خارجي ، آنها را براي درامان ماندن از سرما و يخ زدگي در اين پايگاه اسكان دادند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان زنجان گفت: اين چهار دوچرخه سوار ساعت هشت صبح امروز شنبه به رغم بارش برف و كولاك و وجود سرما و يخبندان و لزندگي سطح جاده ، پايگاه تيرپارك جمعيت هلال احمر زنجان را به مقصد شهر زنجان ترك گفته اند و با توجه به كندي آمد و شد ، هنوز به مقصد نرسيده اند.

طاهري در ادامه از امداد رساني به مسافران و خودروهاي در راه مانده در طي مدت چند روز بارش برف و كولاك در استان خبرداد و گفت: امدادگران هلال احمر استان زنجان به سرنشينان گرفتار در بيش از 100 خودرو گرفتار در برف و كولاك در محورهاي مواصلاتي استان امدادرساني كردند.

اين چهار توريست دوچرخه سوار فرانسوي و سوييسي كه از مسير تركيه وارد خاك ايران شده بودند ، جمعه شب در جاده قديم تبريز - زنجان ، گرفتار برف و كولاك شدند كه از سوي نيروهاي جمعيت هلال احمر زنجان ياري رساني شدند.

همچنين فرمانده پليس راه استان زنجان از مسدود شدن محور زنجان-طارم و تهم چورزق در استان زنجان براثر بارش برف شديد و كولاك خبر داد.

سرهنگ عبدالعلي رشتياني با بيان اينكه در حال حاضر برف و كولاك در محورهاي مواصلاتي استان زنجان حكمفرماست به رانندگاني كه قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان بخصوص گردنه هاي برف گير را دارند توصيه كرد زنجير چرخ و تجهيزات سفر زمستاني به همراه داشته باشند.

وي با بيان اينكه محور تهم-چورزق ذ در زمان بارش برف و كولاك از ساعت 18 عصر تا 6 صبح فردا تعطيل است افزود: رانندگاني كه قصد تردد در مسير زنجان-طارم و بالعكس را دارند بايد توجه داشته باشند در روزهايي كه شرايط نامساعد جوي در منطقه حاكم است در تمام ساعات روز از تردد در محور تهم -چورزق خوداري كنند.

كد خبر: 2195155

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۴:۴۰

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن