تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802351584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواشناسي قم پيش بيني كرداحتمال وارونگي هوا و آلايندگي‌هاي جوي در قم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هواشناسي قم پيش بيني كرداحتمال وارونگي هوا و آلايندگي‌هاي جوي در قم
رئيس اداره پيش‌بيني اداره كل هواشناسي استان قم از احتمال وارونگي دما و افزايش آلاينده‌هاي جوي در هفته جاري خبر داد.


محمدرضا قاضي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بيان كرد: با توجه به عدم وزش باد و صاف بودن هوا از روز دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاري احتمال وارونگي هوا و افزايش آلاينده‌هاي جوي وجود دارد.

وي با بيان اينكه افزايش موقت ابر، وزش باد همراه با رگبار پراكنده براي امشب پيش‌بيني مي‌شود ادامه داد: فردا شاهد آسماني صاف كمي تا قسمتي ابري هستيم.

رئيس اداره پيش‌ بيني اداره كل هواشناسي استان قم با اشاره به اينكه دماي هواي امروز 13 درجه سانتي گراد و امشب صفر درجه سانتي‌گراد است اظهار كرد: دماي هواي فردا چهار درجه كاهش خواهد داشت.

قاضي با اشاره به روند كاهش دما در هفته جاري گفت: تا پايان هفته حداقل دماي هوا منهاي سه تا چهار درجه سانتيگراد پيش‌بيني مي‌شود.

وي با بيان اينكه كاهش دماي هوا بستگي به سرعت وزش باد دارد افزود: سرعت وزش باد براي يكشنبه شب 45 كيلومتر در ساعت پيش بيني مي‌شود.

رئيس اداره پيش‌بيني اداره كل هواشناسي استان قم از بارش برف در هفته گذشته براي قاهان، فوجرد، سنجگان، باغ يك، مهرزمين و كهندان خبر داد و گفت: ميزان بارش برف براي قاهان 12 ميليمتر، فوجرد 14 ميليمتر و مهرزمين 20 ميلي متر ثبت شده است.

قاضي افزود: بيشترين بارش برف و باران براي فوجرد با 33 ميليمتر ثبت شده است.

وي مجموع بارش باران ثبت شده تا امروز در ايستگاه شكوهيه را 3.5 ميليمتر عنوان كرد و ادامه داد: مجموع بارش در همين مدت در ايستگاه‌هاي هواشناسي سالاريه چهار ميليمتر، سلفچگان 12.6 دهم ميليمتر و كهك چهار ميليمتر ثبت شده است.

وي مجموع بارش ثبت شده در ايستگاه هواشناسي قم در هفته گذشته را 1.7 دهم ميليمتر عنوان كرد و گفت: ميزان تبخير ثبت شده در همين مدت براي اين ايستگاه 13 ميليمتر ثبت شده است.

رئيس اداره پيش‌بيني اداره كل هواشناسي استان قم، ميانگين حداقل دماي هواي ثبت شده هفته گذشته در اين ايستگاه را يك درجه سانتي‌گراد و ميانگين حداكثر آن ‌را 12 درجه سانتيگراد عنوان كرد.

قاضي افزود: حداقل دماي مطلقي كه هفته گذشته در ايستگاه هواشناسي قم (شكوهيه) ثبت شده منهاي پنج درجه سانتيگراد و حداكثر آن 18 درجه سانتيگراد بوده است.

وي در ادامه حداقل رطوبت مطلق اين ايستگاه را 29 درصد و حداكثر رطوبت مطلق را 100 درصد اعلام كرد.

رئيس اداره پيش‌بيني اداره كل هواشناسي استان قم گفت: ميانگين حداقل رطوبت مطلق براي ايستگاه شكوهيه در هفته گذشته 46 درصد و ميانگين حداكثر آن 100 درصد بوده است.

قاضي ميانگين حداقل دماي هواي ثبت شده در ايستگاه هواشناسي كوه سفيد را يك درجه سانتيگراد عنوان كرد و افزود: ميانگين حداكثر دماي هوا در همين هفته 12 درجه سانتيگراد ثبت شده است.

وي با بيان اينكه مجموع بارش هفته گذشته در اين ايستگاه يك ميلي‌متر بوده است‌ افزود: حداقل ميانگين رطوبت هفته گذشته 35 درصد و حداكثر ميانگين رطوبت 88 درصد در ايستگاه كوه سفيد به ثبت رسيده است.

رئيس اداره پيش‌بيني اداره كل هواشناسي استان قم در خصوص ايستگاه هواشناسي كهك گفت: ميانگين حداقل دماي ثبت شده در اين ايستگاه دو درجه سانتيگراد و ميانگين حداكثر دماي ثبت شده 9 درجه سانتيگراد بوده است.

قاضي با اشاره به مجموع بارش ثبت شده هفته گذشته در اين ايستگاه 2.4 ميليمتر بوده است گفت: ميانگين حداقل و حداكثر رطوبت نسبي در اين ايستگاه 32 و 75 درصد ثبت شده است.

وي با بيان اينكه مجموع بارش ثبت شده در ايستگاه هواشناسي سلفچگان 7.6 دهم ميليمتر بوده است اظهار كرد: ميانگين حداقل و حداكثر دماي هواي هفته گذشته در اين ايستگاه به ترتيب دو و 10 درجه سانتيگراد ثبت شده ‌است.

رئيس اداره پيش‌بيني اداره كل هواشناسي استان قم در ادامه گفت: ميانگين حداقل رطوبت نسبي در ايستگاه هواشناسي سلفچگان 32 درصد و ميانگين حداكثر آن 77 درصد بوده است.

قاضي با اشاره به ايستگاه هواشناسي كوشك نصرت، ميزان بارش ثبت شده هفته گذشته در اين ايستگاه را 2.6 دهم ميليمتر اعلام كرد.

وي اظهار كرد: ميانگين حداقل دماي ثبت شده هفته گذشته در اين ايستگاه سه درجه سانتيگراد و ميانگين حداكثر دما 12 درجه سانتيگراد بوده است.

رئيس اداره پيش‌بيني اداره كل هواشناسي استان قم، ميانگين حداقل و حداكثر رطوبت مطلق هفته گذشته در ايستگاه هواشناسي كوشك نصرت را به ترتيب 33 و 78 درصد اعلام كرد.

انتهاي پيام/2258/ق40

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن