تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803712609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهركنندن در بحرين اعلام كردند در تظاهرات 17 دسامبر آينده شركت خواهند كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تظاهركنندن در بحرين اعلام كردند در تظاهرات 17 دسامبر آينده شركت خواهند كرد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/23
00:44:29.18
در حالي كه تحركات و كمپين اينترنتي عليه رژيم حاكم بحرين آغاز شده است،
معترضان به اين رژيم ديكتاتور با برگزاري تظاهرات در شهرهاي مختلف اعلام كردند در تظاهرات بزرگ هفده دسامبر شركت خواهند كرد.
به گزارش شبكه تلويزيوني العالم، گروه هاي انقلابي در بحرين به مناسبت سپري شدن هزار روز از آغاز حركت هاي انقلابي در اين كشور و با وجود ادامه سركوبگري ها تحركاتي را آغاز كرده اند.
در همين حال، حركت و كمپيني اينترنتي با عنوان «حاكم آل خليه در دادگاه جنايات بين المللي» راه افتاد.
جهاد العيدان گزارشگر اين شبكه گفت: معترضان بحريني در تظاهراتي با عنوان «شهداء شمع راه آزادي» و به منظور اعلام وفاداري به شهدا در مناطق مختلف و با وجود تدابير امنيتي شديد شركت كردند.
گزارشگر اين شبكه افزود: معترضان در اين تظاهرات شعارهايي سر دادند كه نشان دهنده استواري و پايداري آنها در مسير مقاومت است. شركت كنندگان در اين تظاهرات با در دست داشتن تصاوير شهداء و بازداشت شدگان بر ضرورت حق خود در تعيين سرنوشت تاكيد و اعلام كردند در تظاهرات بزرگي كه در هفده دسامبر آينده در منامه برگزار خواهد شد شركت خواهند كرد.
گزارشگر اين شبكه در ادامه افزود: نيروهاي امنيتي براي سركوب كردند تظاهركنندگان به آنها حمله كردند كه در نتيجه آن شماري از آنها زخمي و شمار ديگري نيز بازداشت شدند. نيروهاي امنيتي در حمله به تظاهركنندگان از گلوله هاي حاوي انواع گازها سمي و نيز سلاح هاي ساچمه اي استفاده كردند.
نيروهاي امنيتي در برخي از شهرهاي بحرين به منازل شهروندان حمله كردند كه در نتيجه آن در دو شهر «الكوره» و «الدراز» سه نفر ربوده شدند و در منطقه «البلاد القديم» نيز دو نفر بازداشت شدند.
العالم در ادامه اين گزارش افزود: در روستاي «الديه» در غرب منامه نيز شماري از معترضان به منظور زمينه سازي براي تظاهرات بزرگ آينده در منامه با شعار «پيش به سوي منامه» تحصن برگزار كردند.
نيروهاي آل خليفه در اقدام تحريك آميز سه تن از تظاهركنندگان را بازداشت كردند. تظاهركنندگان مقامات حاكم را در جريان تظاهرات خود قرار داده بودند.
در همين حال، آيت الله شيخ عيسي قاسم، روحاني برجسته بحريني، اعلام كرد بحرين دچار بحران شديد امنيتي شده است. آيت الله قاسم در خطبه هاي نماز جمعه تاكيد كرد اجراي اصلاح و تعديل هاي همه جانبه يگانه راه حل برون رفت از بحران كشور است.
اين شبكه بخشي از سخنان آيت الله عيسي قاسم را پخش كرد كه گفت: «كشور ما دچار حوادث ناگواري بر اثر وجود خلاء سياسي شده است كه در آن حقوق پايمال مي شود و امنيت شهروندان ناديده انگاشته مي شود و جايگاه مردم ناديده گرفته مي شود. اين وضع اجراي اصلاح و تعديل همه جانبه و جدي را مي طلبد كه به منجر به وحدت مورد رضايت دين شود.»
گزارشگر العالم در ادامه اين گزارش افزود: در همين حال، محمد التاجر، حقوقدان و هماهنگ كننده ديده بان حقوق بشر بحرين اعلام كرد با وجود اينكه قوانين بين المللي حقوق بشر ضامن حمايت از مدافعان حقوق بشر است، آنها همچنان در بحرين تحت فشار قرار دارند. التاجر در مراسمي كه در بيروت براي قدرداني از وي برگزار شده بود اين اظهارات را ايراد كرد.
گزارشگر العالم در ادامه افزود: از سوي ديگر، مخالفان با وجود سركوبگري هاي شديد، تحركات و فعاليت هايي را به مناسبت سپري شدن هزار روز از آغاز انقلاب در چهارده فوريه سال دو هزار و ياز آغاز كردند.
00:47:54.13

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن