تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819809260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا 28 آذرماهاكران 50 اثر منتخب از چهل و سومين جشنوار فيلم رشد در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تا 28 آذرماهاكران 50 اثر منتخب از چهل و سومين جشنوار فيلم رشد در اصفهان
مدير اجرايي جشنواره فيلم رشد گفت: 50 فيلم از آثار منتخب چهل و سومين جشنوار رشد تا 28 آذرماه در 7 سالن اصفهان اكران مي‎شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، پس از وقفه چند ساله اصفهان در برگزاري جشنواره فيلم رشد، چهل و سومين جشنواره بين‎المللي فيلم رشد در اصفهان آغاز به كار كرد تا به مدت ده روز با اكران فيلم‎هاي ويژه دانش آموزان حال و هواي اصفهان را جشنواره‎اي كند.

جشنواره فيلم رشد با هدف تربيت صحيح كودكان و نوجوانان پا به عرصه گذاشت و هم اينك چهل و سومين سالگي خود را جشن گرفته است.

مدير اجرايي جشنواره فيلم رشد در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار كرد: چهل و سومين جشنواره رشد با حضور 270 فيلم داخلي و خارجي كار خود را آغاز كرده است.

وي افزود: بيش از 45 كشور دنيا براي شركت در اين جشنواره اعلام آمادگي كردند و آثار خود را به اين جشنواره ارسال كردند.

يدالله كريمي گفت: اين جشنواره در سه بخش فيلم‌سازان آزاد، فرهنگيان فيلمساز و دانش‌آموزان فيلمساز برگزار مي‎شود.

وي ادامه داد: بخش دانش‎آموزان فيلمساز در اين جشنواره رشد زيادي داشت به طوري كه بيشترين آثار ارسالي را به خود اختصاص داده است.

مدير اجرايي جشنواره فيلم رشد تصريح كرد: 50 اثر برگزيده چهل و سومين جشنوراه بين‌المللي فيلم رشد، از 23 آذرماه به مدت 5 روز در سالن‌هاي سينمايي آموزش و پرورش استان از جمله تالار فرهنگيان، تالار ادب، كانون امام خميني(ره)، كانون همدانيان، كانون معرفت و در دو سالن سينمايي در كاشان اكران مي‌شود.

به گزارش فارس، چهل و سومين جشنواره بين‌المللي فيلم رشد، از 3 تا 10 آبان‌ماه امسال در تهران با شركت بيش از يك هزار و 500 فيلم از 48 كشور و 20 استان برگزار شد كه با داوري داوران بين‌المللي از 5 كشور ايتاليا، دانمارك، هلند، بوسني و هرزگوين و اردن و بزرگان سينماي ايران، 270 اثر به بخش مسابقه‌اي راه يافتند.

انتهاي پيام/63019/ل30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن