تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اهداء لوح به فرمانده قرب سپاه صورت گرفتتقدير رسانه‌ها از عملكرد قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص)


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با اهداء لوح به فرمانده قرب سپاه صورت گرفتتقدير رسانه‌ها از عملكرد قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص)
جمعي از خبرنگاران رسانه‌هاي كشور با اهداي لوحي به سردار عبداللهي از عملكرد قرارگاه خاتم الانبياء(ص) در عرصه سازندگي، آباداني و پيشرفت كشور قدرداني كردند.


به گزارش گروه امنيتي دفاعي خبرگزاري فارس، در حاشيه نشست خبري امروز فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص)سپاه، جمعي از خبرنگاران رسانه‌هاي كشور با اهداي لوحي به سردار عبداللهي از عملكرد اين قرارگاه در عرصه سازندگي، آباداني و پيشرفت كشور قدرداني كردند.

متن اين لوح تقدير به شرح زير است:

بسمه تعالي

فرمانده محترم قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص)

سردار سرتيپ دوم پاسدار مهندس عبادالله عبداللهي

بي ترديد نقش‌آفريني‌هاي سترگ و موفقيت‌هاي افتخارآميز "قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) سپاه" در عرصه سازندگي و آباداني ميهن اسلامي در مقطع پس از دفاع مقدس و سپس در روند محروميت‌زدايي، مردم ياري و پيشرفت‌هاي شگفت‌آور كشور در حوزه‌هاي صنعتي، عمراني، كشاورزي و ديگر ميدان‌هاي نياز جامعه، مرهون روحيه جهادي و همت بلند در تداوم حماسه‌سازي‌هاي رزمندگان اسلام در جنگ تحميلي 8 ساله استكبار جهاني است كه هر كسي در هر جاي عالم به آن مي‌نگرد معجزه اسلام را در اراده‌ي يك ملت مي‌يابد.

در اين رهگذر با سپاس و شكر پروردگار متعال، بر خود وظيفه مي‌دانيم بعنوان بخشي از "فعالان رسانه‌اي كشور" كه طي سال‌هاي اخير در ساحت "خبرنگار"، "تصويربردار" و ... تلاش‌هاي جهادي و خستگي‌ناپذير مديران، متخصصان و آحاد كاركنان قرارگاه خاتم الانبياء (ص) در اجراي پروژه‌هاي متعدد راهبردي و ملي در اقصي نقاط ايران عزيز را مشاهده، رصد و به آگاهي افكار عمومي رسانده‌ايم؛ اين دستاوردهاي فاخر و طلايي را ارج نهاده و به پاس اخلاص، صداقت و سخت كوشي جنابعالي و فرماندهان سابق قرارگاه و نيز مديران، متخصصان و آحاد جهادگران عرصه سازندگي كشور كه تحقق راهبرد " ما مي‌توانيم" را رقم زده و موجبات سربلندي ايران و ايراني را فراهم آورده‌ايد، اين لوح را تقديم مي‌نماييم.

اميد است با استعانت از ذات اقدس باريتعالي و عنايات خاصه حضرت ولي عصر (عج)، در پرتو وصاياي جاودان حضرت امام خميني (ره) و منويات و رهنمودهاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي آيت الله العظمي خامنه‌اي‌(‌مدظله‌العالي)، گام‌هاي استوار مجموعه گران سنگ قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص) همچنان بركات و تاثيرات شگرف و مباهات آفرين خود را معرّف اراده پولادين ايرانيان غيور‌،براي راه‌يابي به قله‌هاي رفيع عزت، پيشرفت و اقتدار همه جانبه در مقياس جهاني‌قرار‌دهد.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن