تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803220286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور هنرمندان مطرح ديار كريمان شكل مي‌گيردزنجيره‌اي از جنس هنر و اميد در كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور هنرمندان مطرح ديار كريمان شكل مي‌گيردزنجيره‌اي از جنس هنر و اميد در كرمان
براي نخستين‌بار در استان كرمان جمع بسياري از هنرمندان مطرح نقاش، عكاس، مجسمه‌ساز، مشبك‌كار و خوشنويس براي حمايت از كودكان بيمار گردهم مي‌آيند تا زنجيره هنر و اميد را تشكيل دهند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، براي نخستين‌بار در استان كرمان جمع بسياري از هنرمندان مطرح و شاخص كرماني براي حمايت از كودكان بيمار گردهم مي‌آيند و آثار مشبك، مجسمه، نقاشي، عكاسي و خطاطي خود را در معرض نمايش و فروش مي‌گذارند تا زنجيره هنر و اميد را تشكيل دهند.

كنار رفتن حاشيه‌ها براي كمك به كودكان بيمار

به طور معمول كمتر ديده مي‌شود كه هنرمندان مطرح و فعال در رشته‌هاي هنري مختلف گردهم آيند، اما زماني كه پاي مشكلات مردم به ميان مي‌آيدU آن هم مشكلي مانند بيماري كودكان ديگر خيلي از مسائل فرعي رنگ مي‌بازد و احساس همدردي و همراهي جاي خود را به حاشيه‌ها مي‌دهد.

كدام هنرمندان به نمايشگاه هنر و زنجيره اميد مي‌روند؟

موسسه زنجيره اميد در استان كرمان در ادامه اهداف خيرخواهانه خود تصميم به برگزاري نمايشگاهي از آثار هنرمندان برجسته كرماني گرفته است كه در ليست هنرمندان شركت‌كننده در اين نمايشگاه نام بزرگاني چون استاد مودب، استاد ميرزايي و استاد صفي‌زاده خوشنويس، استاد صوتي مشبك‌كار و هژبر ابراهيمي مجسمه‌ساز مطرح به چشم مي‌خورد.

جمعي از نقاشان مطرح استان كرمان كه هر كدام از آنها به تنهايي از هنرمندان سرشناس هستند هم قرار است به نمايشگاه هنر و زنجيره اميد بيايند از جمله استاداني مانند: يزدانپناه، راد، عاقبتي، هاشمي‌نژاد، بدخشان و..

عكاسان مطرحي چون مصري، اسلامي، طاهري، صفرعليزاده، قنبري و جعفري هم عكس‌هاي خود را در نمايشگاه هنر و زنجيره اميد براي حمايت از بيماران خردسال در معرض نمايش و فروش مي‌گذارند.

استقبال هنرمندان كرماني از برگزاري نمايشگاه خيريه

محمد اسلامي از هنرمندان عكاس استان كرمان با استقبال از برگزاري نمايشگاه هنر و زنجيره اميد گفت: فعاليت موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد كار ارزنده‌اي است، زيرا يك انسان و آن هم يك كودك را به زندگي دوباره برمي‌گردانند و ارزش اين كار را نمي‌توان با ريال مشخص كرد.

هاشمي‌نژاد از هنرمندان گرافيست استان كرمان هم بيان داشت: بهتر است، هنرمندان در موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد عضو شوند و بخشي از درآمد حاصل از فروش آثار هنري خود در آينده را هم به اين كودكان اختصاص دهند.

مسئول امور فرهنگي هنري دفتر موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد در استان كرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: براي نخستين بار در استان كرمان نمايشگاهي با عنوان «هنر و زنجيره اميد» با حضور تعدادي از استادان مطرح عرصه هنر در كرمان برگزار مي‌شود.

سعيد زلفي عنوان كرد: انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري در كنار اهداف اصلي موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد كه درمان كودكان زير 18 سال است را با هدف كسب درآمد براي كودكان زيرپوشش موسسه برگزار مي‌كنيم.

وي در مورد استقبال هنرمندان مطرح كرمان براي حضور در نمايشگاه هنر و زنجيره اميد بيان داشت: هنرمندان كرماني با توجه به شناختي كه از موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد داشتند از برگزاري اين نمايشگاه استقبال كردند.

جشن «تولد دوباره» در كرمان برگزار مي‌شود

زلفي خاطرنشان كرد: در روز پاياني نمايشگاه هنر و زنجيره اميد جشني را برگزار مي‌كنيم كه براي تولد دوباره كودكان بيمار است و آثار هنرمندان شركت‌كننده در نمايشگاه هم در اين روز به فروش مي‌رسد.

وي از برگزاري نخستين جشنواره عكس استاني اميد توسط موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد در كرمان خبر داد و افزود: 250 عكاس با يك‌هزار 500 عكس در اين جشنواره شركت كردند.

زلفي بيان داشت: دومين دوره جشنواره عكس اميد به صورت سراسري در ارديبهشت ماه سال آينده در كرمان برگزار مي‌شود و قصد داريم، اين جشنواره به صورت حرفه‌اي برگزار شود و با كارگاه و اردوي آموزشي و نمايش آثار همراه باشد.

كودكان محروم بيمار را حمايت مي‌كنيم

مدير دفتر موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد در استان كرمان هم به خبرنگار فارس گفت: مهمترين برنامه اين موسسه ارائه خدمات درماني به كودكان محروم زير 18 سال در حوزه‌هاي فوق تخصص قلب، ارتوپدي و جراحي ترميمي است.

مي‌گُل گلستانيان با اشاره به اينكه تمام خدمات درماني به كودكان زيرپوشش موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد به صورت رايگان انجام مي‌شود، اظهار داشت: محروميت اين كودكان از اهميت بسيار زيادي برخوردار است و به همين علت استعلام‌هاي لازم در اين زمينه صورت مي‌گيرد.

وي افزود: موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد تاكنون 3 هزار و 680 كودك از سراسر ايران را بدون در نظر گرفتن نژاد،‌ مليت و قوميت آنها تحت درمان قرار داده است.

گلستانيان با بيان اينكه 600 كودك محروم در استان كرمان زير پوشش موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد هستند، تصريح كرد: تاكنون 200 كودك درمان شده‌اند.

وي عنوان كرد: بيشتر كودكان زيرپوشش موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد در كرمان از روستاها هستند.

درمان كودكان افغان توسط خيران ايراني

گلستانيان بيان داشت: تاكنون تعدادي از كودكان افغان مقيم كرمان هم زيرپوشش موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد قرار گرفته‌اند كه از آن جمله مي‌توان به زينب دختر بچه شش ساله افغان اشاره كرد كه قادر به حركت و تكلم نبود و با كمك‌هاي مردم ايران هم اكنون مي‌تواند،‌راه برود و حرف بزند.

وي افزود: همچنين احمد يك كودك افغان ديگر مقيم در كرمان است كه نان‌خشك جمع‌آوري مي‌كرد و مشكل قلبي داشت و با كمك مردم خيرخواه ايران تحت عمل جراحي قرار گرفت و درمان شد.

بيمارستان‌هاي كرمان بخش قلب كودكان ندارند

مدير دفتر موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد در استان كرمان اذعان داشت: هيچ كدام از بيمارستان‌هاي استان كرمان داراي بخش ويژه قلب كودكان نيستند در حالي كه كودكان به مراقبت‌هاي ويژه نياز دارند.

گلستانيان اظهار داشت: بيشترين بيماران زيرپوشش موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد در استان كرمان از طريق بهزيستي به ما معرفي مي‌شوند.

وي درباره نحوه كمك به موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد در استان كرمان گفت: بخشي از هزينه‌ها از طريق قلك‌هايي تامين مي‌شود كه در بين مردم توزيع شده است.

گلستانيان افزود: زماني كه كودكان زيرپوشش موسسه بين‌المللي خيريه زنجيره اميد در استان كرمان براي معاينه به پزشكان مراجعه مي‌كنند، ميزان هزينه‌هاي مورد نياز براي درمان آنها مشخص مي‌شود و ما اين هزينه‌ها را به همراه عكس كودك و مشخصات ابتدايي وي در ليست انتظار قرار مي‌دهيم و خيران هم با توجه به هزينه‌هاي مورد نياز براي كمك به بچه‌ها اقدام مي‌كنند.

وي حضور استادان برجسته در نمايشگاه هنر و زنجيره اميد را اتفاقي خوب برشمرد و از تمام هنرمندان شركت‌كننده در اين نمايشگاه قدرداني كرد.

گلستانيان افزود: قصد داريم، بچه‌هايي كه از طريق درآمد حاصل از نمايشگاه هنرمندان استان كرمان درمان مي‌شوند را طي آييني با هنرمندان روبه‌رو كنيم تا انگيزه آنها براي انجام اين نمايشگاه‌ها افزايش يابد.

---------------------------

گزارش از مهسا حقانيت

عكس از محسن رجب‌پور

---------------------------

انتهاي پيام/80013/ق40

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن