تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهاونديان: بناي دولت روبرو كردن مردم با خبرهاي شگفت انگيز نيست


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نهاونديان: بناي دولت روبرو كردن مردم با خبرهاي شگفت انگيز نيست
تهران/واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1392/09/23
رئيس دفتر رئيس جمهور گفت: بناي اين دولت روبرو كردن مردم با خبرهاي غير قابل پيش بيني (سورپرايز) نيست.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر، محمد نهاونديان در نخستين جلسه امور حقوقي دستگاه هاي اجرايي افزود: در اين دولت جهت گيري اين است كه فضاي زندگي وكسب وكار و مناسبات مردم با دولت فضايي باشد كه حتي الامكان قابل پيش بيني باشد و بناي اين دولت روبرو كردن مردم با سورپرايز مكرر نيست.
وي افزود : كشورداري و اداره دولت را مستلزم اينكه هر روز يك اتفاقي بيفتد كه مردم متعجب و شگفت زده شوند و بساط تصميماتشان دچار لرزش شود نيست بر عكس حكم راني عادلانه و منصفانه را در اين مي دانيم كه مردم مطمئن باشند اين دولت اگر تصميمي مي گيرد مبتني بر قانون و مقررات است و كار عجيب و غريب برايش جذابيت ندارد.
وي ادامه داد: دولت اينكه كار را بر اساس قانون و متانت و قابل پيش بيني انجام دهد، ارزش مي داند.
نهاونديان گفت : روزي كه ما به فضايي برسيم كه همه مردم يقين كنند كه اگر كارشان بر وفق قانون باشد هيچ كس در اين كشور كاري به كارش ندارد و اما مطمئن هم باشد اگر تخلفي از قانون كرد قانون حق مردم و بيت المال را مي گيرد ، آن روز، روز پيشرفت و عدالت است.
رئيس دفتر رئيس جمهور گفت : ما بايد يك احساس ايمني و امنيت كامل در مردم ايجاد كنيم تا كارشان را منطبق با قانون و مقررات انجام مي دهند.
وي افزود: آنها نبايد هيچ نگراني داشته باشند كه ممكن است فردا قانون و مقررات عوض شود و آن سرمايه گذاري كه در پروژه اي بر اساس قانون سرمايه گذاري كرده است با تغيير شرايط متضرر شود و يا دل نگراني داشته باشد.
وي ادامه داد : مي خواهيم به شرايطي برسيم كه هيچ كس دلنگراني نداشته باشد .
نهاونديان گفت : اين دولت مديري را تشويق مي كند كه كمتر ناارامي و التهاب ايجاد كند و بيشتر آرامش و اعتماد به قانون و اعتماد به فضاي زندگي وكسب و كار ايجاد كند.
وي افزود : بايد به سمتي برويم كه فضا را قابل پيش بيني كنيم.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن