تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820035637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعطاف در قوانين مشكل سرمايه‌گذاران را برطرف مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: انعطاف در قوانين مشكل سرمايه‌گذاران را برطرف مي‌كند
نماينده مردم اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس گفت:‌ انعطاف در قوانين، حل بوروكراسي پيچيده اداري و جلوگيري از صدور بخشنامه‌هاي متعدد به توسعه سرمايه‌گذاري و جذب آن كمك مي‌كند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل؛ كمال‌الدين پيرموذن در جلسه شوراي گفت‌و گوي دولت و بخش خصوصي، اظهار داشت: تنها راه برون‌رفت ما از مشكلات فعلي توجه به سرمايه‌هاي بخش خصوصي و ورود آنها به حوزه‌هاي مختلف است كه انتظار مي‌رود با درايت و شايستگي استاندار اردبيل كه مديري لايق و با تدبير است بتوان در اين زمينه توفيقي حاصل كرد.

پيرموذن يادآور شد: اگر 60 هزار بيكار در استان داريم كه چشم انتظار تحولات اقتصادي و جذب سرمايه‌گذاري‌ها هستند تا گرهي از مشكلات آنها باز شود ما بايد در تصويب قوانين و اجراي آنها به گونه‌اي حركت كنيم تا يك انعطاف خوب و تاثير‌گذاري شايسته را داشته باشيم.

وي افزود: در شأن اين استان نيست كه نيم درصد سهم توليد و صنعت نصيب اين استان باشد و يا شهر‌ك‌هاي صنعتي ما فاقد تحرك و پويايي باشند بلكه در شان و مدنيت اين مردم است كه با هدايت‌هاي عالمانه نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل، استاندار پر توان و آبديده، مجمع نمايندگان پويا و مديران توانمند بتوان مشكلات را يكي پس از ديگري برطرف كرد تا اين خدمتگزاري پلي در تامين رضايت الهي باشد.

اين نماينده مجلس تصريح كرد: ما در كميسيون با دعوت از وزراي اقتصادي سعي داريم در دولت جديد كه با تدبير و اميد حركت مي‌كند معضلات و دغدغه‌هاي گذشته را برطرف و يك روح تازه‌اي را در بخش صنعت و توليد بدهيم تا اين حوزه از نارسايي‌هاي چند سال اخير نجات پيدا كند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در ادامه بيان داشت: اجراي سياست‌هاي تشويقي در حوزه جذب سرمايه‌گذاران، توليد‌كنندگان، تجار و صادر‌كنندگان مي‌تواند فضاي مطلوبي را در رونق اين بخش فراهم آورد/س.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن