تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803873954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت مسكن مشاركتي كليد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: ساخت مسكن مشاركتي كليد خورد
معاون وزير راه و شهرسازي از احتمال تغيير مديران شهرهاي جديد در ماه‌هاي آينده خبر داد و گفت: كليد مسكن مشاركتي در شهرهاي جديد زده شده و به زودي كلنگ‌زني‌ها به اطلاع عموم مي‌رسد.
فارس: محسن نريمان در پاسخ به اين سوال كه آيا مسكن مشاركتي آغاز شده است، افزود: اتفاقا چهارشنبه هفته گذشته به علت پيشنهادات خوبي كه از سوي شركت توسعه مسكن ايران كه از مجموعه‌هاي بنياد مسكن است، در رابطه با مسكن مشاركتي ارائه شد، در حال بررسي آن هستيم تا به زودي كار اجرايي آن آغاز شود.

*چگونگي امضاء قرارداد در مسكن مشاركتي

وي با اشاره به اينكه در حقيقت پروژه مسكن مشاركتي در شهرهاي جديد آغاز و درخواست‌ها ارائه شده است، اظهار داشت: مسكن مشاركتي اين گونه است كه دولت منابعي مثل زمين دارد و چون ممكن است كه اعتباراتي نداشته باشد، داراي امكانات كنترل و نظارت است، بنابراين يك شركتي كه مي‌تواند خصوصي هم باشد مي‌‌آيد و اعلام مي كند كه مي‌خواهد سرمايه‌گذاري كند و يك مشاركتي در توليد مسكن و يا حتي تجاري و خدماتي داشته باشد.

نريمان ادامه داد: وقتي دولت و بخش خصوصي با هم قرارداد مي‌بندن،د در اين قرارداد زمين در اختيار آن شركت و يا سرمايه‌گذار بخش خصوصي قرار مي‌گيرد و با همديگر كار نظارت را انجام مي‌دهند و سهم آورده آن سرمايه‌گذار و ما مشخص و محاسبه مي‌شود.

معاون وزير راه و شهرسازي اضافه كرد: در آخر اين سهم تقسيم مي‌شود و ما واحدهاي مسكوني خود را به شيوه‌اي كه مجمع عمومي تصويب مي‌كند، واگذار مي‌كنيم.

نريمان گفت: ما مي‌توانيم در اين طرح دهكهاي ديگر جامعه را هم پاسخگو باشيم، چرا كه فقط نبايد تنها دهك‌هاي پايين جامعه را ديد و بايد اقشار متوسط به بالا را هم ببينيم و پاسخگو باشيم.

وي تصريح كرد: از نظر ما اين مسكن مشاركتي شروع شده و به زودي كلنگ‌زني‌ها نيز آغاز و به اطلاع عموم مي‌رسد.

*جريان تغيير مدير عامل پايتخت مسكن مهر/احتمال تغيير مديران شهرها از ماههاي آينده

مدير عامل شركت عمران شهرهاي جديد در پاسخ به اين سوال كه دليل واقعي تغيير مدير عامل شهر جديد پرند در اين برهه از زمان چيست، گفت: يكي از اعضاي هيئت مديره شهر پرند فوت شده بود، مجبور شديم يك نفر را جايگزين كنيم و مدير عامل شهر جديد پرند هم چون خود اصرار شديدي بر تغيير داشت توديع و معارفه مديران عامل شهر پرند انجام شد.

نريمان تاكيد كرد: مدير عامل سابق شهر پرند (چاغروندي) چون عنوان مي‌كرد گردن درد شديدي دارد و چون هر روز در مسير رفت و آمد بود، لذا اين گردن درد او را اذيت مي‌كند، تقاضاي او را پذيرفتيم و سرانجام باران هاشم زهي مدير عامل جديد شهر پرند شد.

مدير عامل شركت عمران شهر پرند در پاسخ به اين سؤال كه تصور ما از تغيير مديرعامل شهر جديد پرند اين بود كه شايد نيروي جديد آمده است كه ساخت و ساز مسكن مهر و تحويل آن سرعت بيشتري بگيرد، گفت: مديرعامل جديد شهر پرند سالها عضو هيئت مديره شهرهاي پرديس و انديشه و همين شهر پرند بوده و تجربه زيادي دارد.

وي افزود: اما به هر حال تغيير مديرعامل شهر پرند مثل تغييراتي كه معمولا براي سرعت دادن و انرژي جديد بر ساخت و ساز صورت ‌گيرد، نبوده اما شايد در ماه‌هاي آينده به خاطر سرعت دادن به ساخت و ساز و پيگيري‌هاي بيشتر مديران شهرهاي جديد تغيير كنند.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن