تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور امور بانوان فرمانداري سقز مطرح كردلزوم ايجاد مكان‌هاي تفريحي ويژه بانوان در سقز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاور امور بانوان فرمانداري سقز مطرح كردلزوم ايجاد مكان‌هاي تفريحي ويژه بانوان در سقز
مشاور امور بانوان فرمانداري سقز لزوم ايجاد مكان‌هاي تفريحي ويژه بانوان و ترويج فرهنگ ورزش همگاني براي بانوان شاغل در ادارات را از نيازهاي اين شهرستان دانست.


به گزارش خبرگزاري فارس از سقز، سعادت صالحي صبح امروز در جمع تعدادي از نمايندگان بانوان ادارات شهرستان سقز با بيان خصوصيات و ويژگي‌هاي حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: پيروي از راه و روش و سبك زندگي آن حضرت، مهمترين نياز بانوان امروز است.

مشاور امور بانوان فرمانداري سقز با بيان اين مطلب اظهار داشت: همه بايد به فاطمه زهرا (س) اقتدا كنند و براي طرفداري از مظلومين و احياي سنت الهي و تهذيب اخلاق، احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر و ترويج اخلاق نيك و حسنه و ترويج سبك زندگي فاطمي تلاش نمائيم.

صالحي خواستار افزايش بصيرت‌افزايي بانوان براي مقابله با هجمه نرم دشمنان شد و گفت: بانوان ايران در جريان پيروزي انقلاب اسلامي ثابت كردند كه در مجاهدت همدوش مردان بلكه مقدم بر آنان هستند.

وي اظهار اميدواري كرد: تا بانوان با سلاح ايمان و تعهد، پشتوانه انقلاب و نظام اسلامي باشند و همچنان در سازندگي كشور و تربيت آينده سازان گام‌هاي موثري بردارند و متعهدانه به كشور خود خدمت نمايند.

مشاور فرماندار سقز در امور بانوان، در ادامه به تشريح بخشي از اقدامات صورت گرفته پرداخت و افزود: تلاش براي ارتقاي آگاهي بانوان در زمينه‌هاي مختلف، كمك و مساعدت به زنان سرپرست خانوار با هدف اشتغالزايي، برپايي همايش‌ها و نمايشگاه‌ها در مناسبت‌هاي مختلف، تلاش براي اعطاي وام به بانوان نيازمند، آموزش زنان روستايي با اولويت‌بندي نياز هر منطقه، آموزش دختران روستايي در قالب طرح مشكات، اجراي بهينه طرح رحمت در تمام مناطق شهري، تشكيل جلسات با نماينده بانوان ادارات، مساعدت مالي به دانشجويان تا هنگام اخذ مدرك و مساعدت بانوان در زمينه كاريابي از جمله مواردي است كه توسط مشاور فرماندار در امور بانوان و نماينده بانوان ادارات انجام شده است.

صالحي نياز به ارتقاي آگاهي و اطلاعات در زمينه‌هاي مختلف، ايجاد مكان‌هاي تفريحي ويژه بانوان از جمله پارك مخصوص بانوان، ترويج فرهنگ ورزش همگاني براي بانوان شاغل در ادارات، ارتقاي علمي بانوان در زمينه فناوري روز، تدوين برنامه جامع براي انجام مشاوره‌هاي قبل از ازدواج و مساعدت به بانواني كه به امر كار و توليد در عرصه اقتصاد علاقه‌مند هستند را از مواردي برشمرد كه در دستور كار قرار دارد.

انتهاي پيام/79010/ر40

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن