تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پرويز» برنده جايزه بهترين فيلم جشنواره «كرالا»ي هند شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: «پرويز» برنده جايزه بهترين فيلم جشنواره «كرالا»ي هند شد
جشنواره فيلم «كرالا» در هند جايزه قرقاول طلايي بهترين فيلم را به «پرويز» ساخته مجيد برزگر اعطا كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «مجيد برزگر»، كارگردان فيلم «پرويز» جايزه قرقاول طلايي بهترين فيلم همراه با جايزه نقدي را از هجدهمين دوره جشنواره فيلم «كرالا» در هند دريافت كرد.

«پرويز» در سي‌و‌يكمين جشنواره فيلم فجر و نيز چندين جشنواره خارجي نمايش داده شده و با استقبال خوبي هم از سوي تماشاگران همراه شد.

فيلم «پرويز» زندگي روزانه مردي ۵۰ ساله به نام «پرويز» را روايت مي‌كند كه تمام زندگي‌اش با پدرش در شهركي زندگي كرده و كارهاي پدر و ساكنان شهرك را انجام داده است، اما پدرش كه قصد ازدواج دارد از او مي‌خواهد براي زندگي به جاي ديگري برود. پرويز كه سرخورده شده قصد دارد به پدر و اهالي شهرك بفهماند كه به اين آساني نمي‌توانند او را از زندگي‌شان حذف كنند.

«لوون هفتوان»، «حميرا نونهالي»، «محمود بهروزيان» و «علي رامز» در اين فيلم بازي مي‌كنند.

در ساير بخش‌هاي اين رويداد سينمايي فيلم آرژانتيني «اراتا» به كارگرداني «ايوان وسكوو» جايزه قرقاول نقره‌اي بهترين فيلم اول و همچنين جايزه فيپرشي جشنواره را گرفت.

جشنواره فيلم «كرالا» توسط آكادمي فيلم ايالت كرالا در سال ۱۹۹۶ بنيان گذاشته شد و به‌ عنوان يكي از رويدادهاي مهم فرهنگي هند به توليدات سينمايي آسيا، آفريقا و آمريكاي لاتين اختصاص دارد.

پيش از اين و در سال 2006 اصغر فرهادي براي فيلم «چهارشنبه سوري» جايزه بهترين كارگرداني و در سال 2007 فيلم «10+4» ساخته مانيا اكبري جايزه قرقاول طلايي بهترين فيلم و همچنين جايزه بهترين كارگرداني را از اين رويداد سينمايي كسب كرده بود.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن