تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819395562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به سليم ادريس اطمينان داريم / به حمايت مالي از مخالفان ادامه مي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: به "سليم ادريس" اطمينان داريم / به حمايت مالي از مخالفان ادامه مي‌دهيم
جان كري وزير خارجه آمريكا بار ديگر حمايت خود را از تروريست‌هاي سوريه اعلام كرد و گفت: ما به سليم ادريس رييس ستاد ارتش آزاد مخالفان مسلح سوريه اعتماد داريم.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العربيه؛ وزير خارجه آمريكا گفته است، كشورش به ارزيابي اوضاع ميداني در سوريه ادامه مي‌دهد و همين باعث شده است كمك‌هاي غير كشتاري را به حالت تعليق در بياورد، اما وي گفته است كه ايالات متحده به سليم ادريس اعتماد دارد و كمك‌هاي امريكا براي پشتيباني از مخالفان ادامه مي‌يابد.

وي گفته است: آنچه اخيرا اتفاق افتاده است تأثيري در حمايت ما از مخالفان ندارد و ما به حمايت مالي به آن‌ها ادامه خواهيم داد.

همچنين دولت آمريكا از گزارشهايي كه نشان مي‌دهد كه شبه نظاميان جبهه اسلامي به انبارهاي زير نظر ارتش آزاد مسلط شده، ابراز نگراني كرده است و سفارت واشنگتن در آنكارا اعلام كرده است كه كمك‌ها به حالت تعليق درآمده است.

در همين ميان ارتش آزاد سوريه پس از آنكه شبه نظاميان جبهه اسلامي بر انبارهاي ارتش آزاد سوريه در منطقه باب الهوي در شمال سوريه كه گذرگاهي مرزي با تركيه به حساب مي‌آيد، دست يافته، از ايالات متحده و انگليس خواسته است كه از تصميم تعليق ارسال كمك‌هاي انسان دوستانه به مخالفان سوري دست بكشند و از اين كار منصرف شوند.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن