تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802399987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداختن به مسئله كارت هاي هديه جفا در حق مجلس/ بن كارت ها بين مردم توزيع شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پرداختن به مسئله كارت هاي هديه جفا در حق مجلس/ بن كارت ها بين مردم توزيع شده است
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي بيان اينكه پرداختن مسئله بن كارت هاي هديه به نمايندگان، جفا در حق مجلس است، گفت: مرتضوي از جيب خود به نمايندگان مجلس كارت هديه نداده است، بودجه مملكت بوده كه هزينه مردم شده است.

احمد اميرآبادي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني مهر، با اشاره به مسئله قبول بن كارت هاي هديه از طريق برخي نمايندگان گفت: اين مسئله در ادوار مجلس هم وجود داشته و چيز جديدي نيست كه برخي بگويند ما آن را كشف كرديم.

وي افزود: برخي مسئولان همچون رئيس قوه قضائيه، رئيس مجلس، رئيس جمهور، نمايندگان مجلس و استانداران اختيارات مادي دارند كه اختيارات خارج از شمول محسوب مي شود.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه گاهي رئيس مجلس از اين اختيارات خود مبالغي بين يك ميليون تومان تا 3 ميليون تومان به حساب نمايندگان واريز مي كند ادامه داد: با اين مبالغ نمايندگان مجلس بن كارت هاي هديه كالا خريداري كرده و به افراد نيازمند و شناسايي شده در حوزه هاي انتخابيه اهدا مي كنند.

اميرآبادي با بيان اينكه اظهارات اين چنيني فضاسازي عليه مجلس است گفت: مجلسي كه با فساد 3 هزار ميلياردي مبارزه مي كند با مبالغ كم فساد هم مبارزه خواهد كرد، اما آنچه مهم است اين است كه نمايندگان مجلس همواره نقش واسطه بين مردم نيازمند در حوزه هاي انتخابيه و سازمان هاي همچون كميته امداد، بهزيستي و هلال احمر را دارند، بن هايي كه از طريق اين مراكز در مجلس توزيع مي شود توسط نمايندگان به دست مردم مي رسد.

نماينده مردم قم افزود: گاهي وزارت نفت با هماهنگي نمايندگان مبالغي را از اختيارات وزارت نفت به حساب كميته امداد شهرستان ها واريز مي كنند تا با معرفي نمايندگان هزينه شود.

وي با اشاه به اينكه حتي اگر عده اي از نمايندگان از مديرات تامين اجتماعي كارت هديه گرفته باشند اين زد و بند اقتصادي نيست ادامه داد: نمايندگان اگر بخواهند معامله كنند معامله هاي سنگين مي كنند، 3ميليون يا 5 ميليون تومان رقمي نيست كه يك نماينده خود را به خاطر آن خراب كند.

اين نماينده مجلس طرح اينگونه مسائل را در مجلس بداخلاقي و بي تقوايي دانست و گفت: گرفتن كارت هديه در مجلس امري عادي است و همه نمايندگان هم از اين مسئله اطلاع دارند، اينطور نيست كه در اين باره كشف بزرگي صورت گرفته باشد اما براي اينكه اين مسئله به عرف مجلس تبديل نشود بايد كار فرهنگي صورت گيرد.

اميرآبادي با اشاره به اينكه بايد به اصل تخلفاتي كه در كشور صورت مي گيرد رسيدگي كنيم گفت: درباره گرفتن كارت هديه و بن از سوي نمايندگان مجلس بزرگنمايي شده است.

وي افزود: در طرح تحقيق و تفحص از صنعت، معدت و تجارت در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شده است كه 20 تن سويا وارد كشور شده كه به جاي قيمت 75 تومان، 1800 تومان فروخته شده و در اثر آن 17 ميليارد تومان سود به دست آورده است؛ مرغي كه با قيمت 2500 تومان فروخته مي شد را با قيمت 5 هزار تومان به دست مردم رساندند؛ بايد با اين موارد برخورد شود.

نماينده مردم قم ادامه داد: اسامي نمايندگاني كه بن يا كارت هديه گرفتند منتشر شود، اين اسامي حدود 120 نفر هستند كه انتشار آن اشكالي ندارد، اين نمايندگان كار خلافي نكردند.

اميرآبادي با بيان اينكه پرداختن به اين مسائل جفا در حق مجلس است خاطرنشان كرد: مرتضوي از جيب خود به نمايندگان مجلس كارت هديه نداده است، بودجه مملكت بوده كه هزينه مردم شده است.

كد خبر: 2194869

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۰:۴۴

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن