تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802714529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار لرستان: سرمايه گذاري باعث توليد ثروت و رفع بيكاري در استان مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: استاندار لرستان: سرمايه گذاري باعث توليد ثروت و رفع بيكاري در استان مي‌شود
توسعه استان از عملكرد مديريت ارشد استان و همچنين تيمي كه ما را همراهي مي كند صورت مي گيرد را پذيرا هستيم و از آنها استقبال مي كنيم و توسعه استان در گرو جزو سرمايه گذاران است، سرمايه گذاري سبب توليد ثروت و رفع بيكاري در استان مي شود. استاندار لرستان: سرمايه گذاري باعث توليد ثروت و رفع بيكاري در استان مي‌شود


توسعه استان از عملكرد مديريت ارشد استان و همچنين تيمي كه ما را همراهي مي‌كند صورت مي‌گيرد را پذيرا هستيم و از آن‌ها استقبال مي‌كنيم و توسعه استان در گرو جزو سرمايه گذاران است، سرمايه گذاري سبب توليد ثروت و رفع بيكاري در استان مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش و جايگاه خبرنگاران در استان لرستان اظهار داشت: رسانه‌ها ظرفيت و پتانسيل خوبي براي توسعه استان محسوب مي‌شوند.

وي با تاكيد بر ارائه نقدهاي منصفانه از سوي رسانه‌ها و خبرنگاران نسبت به عملكرد مديران اجرايي استان عنوان كرد: به طور حتم نقدهاي منصفانه‌اي كه در راستاي توسعه استان از عملكرد مديريت ارشد استان و همچنين تيمي كه ما را همراهي مي‌كند صورت مي‌گيرد را پذيرا هستيم و از آن‌ها استقبال مي‌كنيم.
بازوند در ادامه گفت: توسعه استان در گرو جزو سرمايه گذاران است، سرمايه گذاري سبب توليد ثروت و رفع بيكاري در استان مي‌شود.
وي درادامه به معضل بيكاري در استان اشاره كرد و گفت: در چند سال متوالي لرستان در زمينهٔ بيكاري در كشور رتبهٔ اول را داشته كه زيبندهٔ مردم اين استان نيست.
وي نرخ بيكاري استان را ۴۹ درصد اعلام كرد و اظهار داشت: نرخ بيكاري مردم لرستان دوبرابر ميانگين كشوري است.
استاندار لرستان خاطر نشان كرد: يكي از دلايل عدم توسعه يافتگي استان نيمه كار ماندن پروژ‌هاست.
بازوند گفت: متأسفانه برخي از پروژه‌اي عمراني در استان لرستان ۱۲ سال از عمر آن‌ها مي‌گذرد كه تنها ۳۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارد كه اين خود اقتصاد لرستان را فلج كرده است.
بازوندعنوان كرد: پروژ‌ها نبايد با فشارهاي سياسي وارد شوند، پروژ‌ها كه توجيه اقتصادي ندارند نبايد اجراشوند.
وي دربخشي ديگر از سخنانش به سرانهٔ درآمدي مردم استان اشاره كرد و گفت: مردم استان لرستان از نظر سرانه درآمدي وضعيت مطلوبي ندارند و در اين زمينه رتبهٔ ۲۸ را در كشوردارند.
وي اضافه كرد: سرانهٔ ورزشي با ۵۳ سانتي‌متر، رتبهٔ ۲۷ كشور را دارا است.
وي درادامه با اشاره به اينكه سرانه درآمدي شهرداري‌هاي استان لرستان ۹۰ هزار تومان به ازاي هر نفر است تصريح كرد: اين در حالي است كه سرانه درآمدي شهرداري‌ها كشور به طور ميانگين ۲۰۰ هزار تومان بوده است.
استاندار لرستان در بخشي ديگر از سخنانش به به اراضي آبي و ديم لرستان اشاره كرد و گفت: از ۸۰۰ هزار هكتار اراضي اين استان تنها ۲۰۰ هزار هكتار آن آبي است.
وي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران پيرامون انتصاب مديران دستگاه‌هاي اجرايي گفت: در رابطه با انتصابات اين دستگاه‌ها عجولانه تصميم نمي‌گيريم و مديري كه توان اجرايي داشته باشد صرف‌نظر از خط و خطوط سياسي و رابطه بازي‌ها از آن كمك مي‌گيرم.
وي با اشاره به اينكه يكي از مولفه‌هاي در گسترش استان و جذب سرمايه‌گذار بحث پرواز‌ها ست گفت: كه در اين راستا اقداماتي در دست اقدام است و درصدد هستيم ۴۵۰ متر به باند فرودگاه خرم‌آباد اضافه شود.
استاندار لرستان اضافه كرد: تلاش مي‌كنيم پرواز خرم‌آباد به مشهد و نجف اشرف را مشروط بر اينكه مسافر به اندازهٔ كافي وجود داشته باشد، برقرار كنيم و درحج تمتع سال آينده از فرودگاه خرم‌آباد براي اعزام حجاج استفاده شود.
استاندار لرستان به مطالبات مردم در بحث مسكن مهر اشاره كرد و افزود: متاسفانه در برخي از شهر‌ها نظير خرم آباد و نورآباد از نظر مكان و كيفيت درحد مطلوبي نيستند.
وي بيان كرد: در سال ۹۳ تلاش مي‌كنيم تكليف ۸۰ درصد مسكن در استان روشن و تحويل مردم داده شود.
استاندار لرستان در بخشي ديگر از سخنانش روستاهاي فاقد برق رساني استان اشاره كرد و گفت: در حال حاضر ۱۹۳ روستا در لرستان كه ۱۲۰ روستاي آن بالاي ۲۰خانوار هستند فاقد برق هستند.
وي اضافه كرد: لرستان بعد از سيستان و بلوچستان بيشترين آمار بالاي روستاهاي فاقد برق را به خود اختاص داده است.
وي گفت: قرار است در سال آينده بودجه كافي به برق رساني به روستاه‌هاي فاقد برق در كشور اختصاص يابد كه اميدواريم بودجه كافي به استان اختصاص يابد و استان ما در اين زمينه بهرهٔ كافي را ببرد.

استاندار لرستان با تاكيد براينكه از اين پس ما انتظار داريم كه استاني با نشاط و داراي ظرفيتهاي بسيار خوب به كشور معرفي كنيم افزود: اين معرفي نيز به طور قطع اغراق نبوده و واقعيت است و توقع ما از رسانه‌ها اين است كه اين ظرفيت‌ها و حتي پتانسيلهاي ناشناخته لرستان را به خوبي معرفي كنند.

مهندس بازوند با تاكيد بر ارائه راهكارهاي مناست از سوي رسانه‌ها براي توسعه لرستان افزود: به طور حتم ارائه اين راهكار‌ها در توسعه و رشد استان مفيد خواهد بود.

وي با بيان اينكه ما بر اين باور هستيم كه استان لرستان را مردم آن مي‌توانند توسعه دهند ادامه داد: براي اين كار تنها كافي است كه مقداري خودباوري در مردم ايجاد كنيم كه خودشان مشكلات استان را برطرف كنند.

نماينده عالي دولت در لرستان با تاكيد بر اينكه رسانه‌ها در مهندسي افكار عمومي تاثير گذار هستند، گفت: رسانه‌ها، يك فرصت براي توسعه هستند كه مي‌توانند ذهن مردم را نسبت به توسعه و خودباوري حساس كنند.

وي با اشاره به شعار دولت يازدهم مبني بر ايجاد اميد بين مردم، افزود: به طور حتم توسعه با اميد مي‌سر مي‌شود در غير اين صورت به طور قطع خبري از توسعه، رشد سرمايه گذاري و اشتغال نيست.

استاندار لرستان همچنين با بيان اينكه ثمره گفتمان دولت اعتدال و عقلانيت است، اظهار كرد: در اين راستا خط و مشي مديران دولتي نيز اعتدال و عقلانيت بايد باشد و ما نيز در مديريت استان از مديراني استفاده مي‌كنيم كه به ثمره اين گفتمان اعتقاد داشته باشند.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن