تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به علت بارش برف و كولاك شديدراه ارتباطي 600 روستاي استان كردستان مسدود شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به علت بارش برف و كولاك شديدراه ارتباطي 600 روستاي استان كردستان مسدود شد
مدير راه اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان از مسدود شدن 600 روستاي استان به دليل بارش برف شديد خبر داد.


محمدراشد مدرس‌گرجي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در حال حاضر بيش از 600 روستا برابر با 40 درصد از روستاهاي استان به علت بارش برف و كولاك شديد بسته است.

وي تصريح كرد: با توجه به ادامه داشتن بارش برف در استان امكان بازگشايي اين روستا در حال حاضر امكان پذير نيست.

مدير راه اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان با بيان اينكه تردد در راه‌هاي اصلي و فرعي تنها در صورت داشتن زنجير چرخ امكان پذير است، بيان داشت: مردم براي جلوگيري از هر مشكلي بايد از ترددهاي غيرمجاز در سطح جاده‌ها خوداري كنند.

مدرس‌گرجي تصريح كرد: در شب گذشته نيز با وجود مشكلات لحظه‌اي كه در بحث بسته شدن راه قروه ـ همدان، زرينه و كاني‌نيمه‌روژه پيش آمد با تلاش عوامل راهداري مشكل برطرف و تردد در آنها نيز امكان پذير است.

به گفته وي، بيشترين آمار راه‌هاي روستايي بسته شده مربوط به ديواندره، سقز، بانه، مريوان، بيجار و سنندج است.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر تنها محور حسن‌آباد ـ دهگلان توسط خود اداره راه به منظور جلوگيري از وقوع حادثه بسته شده است.

مدير راه اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان با بيان اينكه با توجه به شرايط موجود و بارش برف احتمال بازگشايي راه‌هاي روستايي وجود ندارد تصريح كرد: به محض خارج شدن اين جبهه هوا و قطع بارش‌ها عمليات بازگشايي روستاها را آغاز خواهيم كرد.

به گفته وي، مدير راه اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان در زمينه امكانات و تعداد عوامل فعال در طرح زمستانه امسال پليس راه در استان افزود: 80 اكيپ، 400 دستگاه ماشين‌آلات در قالب 30 راهدارخانه ثابت و سيار در در سطح استان به منظور بازگشايي راه‌ها و جلوگيري از مشكلات براي مردم فعاليت مي‌كنند.

مدرس‌گرجي تصريح كرد: 30 درصد از تجهيزات و ماشين‌آلات ما در حال حاضر نياز به تعمير دارند كه متاسفانه به دليل نبود اعتبار و همچنين بارش سنگين برف قادر به تعمير آنها نبوده‌ايم.

وي در زمينه بهره‌گيري از توان بخش خصوصي به منظور سرعت‌بخشي به كار نيز گفت: هر ساله با برگزاري مناقصه‌هايي، نگهداري و بازگشايي راه‌هاي روستايي به بخش خصوصي واگذار مي‌شود.

مدير راه اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان در پايان تصريح كرد: متاسفانه امسال با وجود برگزاري مناقصه و تعيين پيمانكار به دليل كمبود اعتبار و نقدينگي تاكنون نتوانسته‌ايم پيمانكار را معرفي كنيم و در طول چند روز اخير نيز تنها يكي دو دستگاه ماشين‌آلات را از بخش خصوصي استفاده كرده‌ايم.

انتهاي پيام/79002/س40

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن