تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818811120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار ويژه روزنامه كيهانوقتي رئيس حزب فتنه ياد شهدا و امام حسين(ع) مي‌افتد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار ويژه روزنامه كيهانوقتي رئيس حزب فتنه ياد شهدا و امام حسين(ع) مي‌افتد
خاتمي در ملاقات با خانواده شهيدان اسماعيلي گفت: بايد جلوي سوءاستفاده از شهيدان و بچه‌هاي جنگ گرفته شود.


به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس، روزنامه كيهان امروز شنبه 23/09/92 در ستون اخبار ويژه خود نوشت: يك روحاني آلت دست فتنه‌گران مي‌گويد ايران و آمريكا از هم بگذرند.

به گزارش آفتاب، صانعي در مصاحبه با روزنامه نيويورك تايمز با اشاره به درگذشت ماندلا گفت: من اميدوارم كه رهبران دنيا همان گونه كه در مراسم تشييع آقاي ماندلا حاضر شدند و اينگونه به او احترام گذاشتند به كار او نيز احترام بگذارند، يكي از كارهاي ارزنده او اين بود كه وقتي آزاد شد از همه آنهايي كه در حق او ظلم كرده بودند گذشت اما به شرط آن كه به مردم بگويند چه ظلم‌هايي در حق او و مردمش كرده‌اند.

وي مي‌افزايد: امروز هم معتقدم دولتمردان ايران و آمريكا و سايرين با هم مطابق آنچه گفتم از هم بگذرند و دوستانه زندگي كنند. وي روشن نمي‌كند چرا ملت ايران از ظلم‌ها و جنايت‌هاي فزاينده و تازه به تازه آمريكا بگذرند و متقابلا آمريكا به عنوان طرف مستكبر و متعدي و ظالم، از چه چيزي بايد بگذرد؟! در واقع چنين منطقي ظلم به مظلوم و خدمت به ظالم است چرا كه دو سر ظلم و تعدي را در ارتكاب ستم برابر مي‌كند.

بايد از آقاي صانعي پرسيد ملت ايران بايد 25 سال حمايت آمريكا از رژيم جبار و غارتگر و مفسد پهلوي و كودتاي 28 مرداد را فراموش كنند يا حمايت‌هاي كاخ سفيد از رژيم متجاوز صدام و همه گروهك‌‌هاي ضد انقلاب را كه هر كدام دست خود را در خون ملت ايران شستند؟ ترور و خرابكاري مورد حمايت سازمان سيا را از ياد ببرند يا تدارك كودتا و اعمال تحريم‌هاي ضد انساني را؟ از خون 290 شهروند بي‌گناه هواپيماي مسافربري اغماض كنند يا ده‌ها هزار قرباني تسليحات شيميايي صدام كه با چراغ سبز آمريكا مورد استفاده قرار گرفت؟

يادآور مي‌شود آشوبگران وابسته به ضد انقلاب در شعارهاي معنادار فتنه سبز كه در رسانه‌هاي آمريكايي نظير راديو فردا بازتاب پيدا كرد، مدعي بودند «مجتهد (روحاني) واقعي- منتظري، صانعي».

اين نكته نيز سزاوار گفتن است كه برخي مقامات آمريكايي در طول 3 دهه گذشته و پس از انواع دشمني‌ها با ملت ايران، پس از بازنشستگي مدعي شده‌اند ايران و آمريكا بايد از يكديگر بگذرند!

به نام جهاد... به كام عمر چچني

«عمر چچني» پس از به قدرت رسيدن در حلب، ويلاي بزرگ يكي از بازرگانان حلبي را تصرف كرد كه داراي استخر بزرگ و اثاثيه فاخر بود، مدتي بعد همسر و فرزند كوچكش را آورد تا با وي در قصر جديد زندگي كنند.

روزنامه السفير لبنان در مطلبي تحت عنوان «داستان جهادگري كه بهشت را در حلب يافت» به ماجراي زندگي «عمر چچني» فرمانده گروه تروريستي موسوم به «ارتش مهاجرين و انصار» پرداخت كه به تازگي با سركرده گروه تروريستي «دولت اسلامي در عراق و شام» (داعش) بيعت كرد تا نيروهاي تحت امرش بخشي از اين گروه باشند.

به گزارش العالم به نقل از السفير عمر چچني در كشورش بسيار فقير بود، در دوران جواني گرايشهاي ديني در وي مشاهده نشد، پس از پايان خدمت سربازي در اواسط سال 2007 ميلادي به خاطر نياز مادي به ارتش پيوست و دو سال در ارتش گرجستان خدمت كرد، در همان زمان فنون و تاكتيكهاي جنگ را آموخت. او پس از حضور در جنگ سوريه و رفتن به حلب، ويلاي باشكوه يكي از بازرگانان حلبي را تصرف كرد كه داراي استخر بزرگ و اثاثيه فاخر بود، مدتي بعد همسر و فرزند كوچكش را آورد تا با وي در قصر جديد زندگي كنند.

اين گزارش مي‌افزايد: نيروهاي عمر در منطقه صنعتي الشقيف حلب،‌يك انبار بزرگ لوازم خانگي را تصرف كردند كه عمر چچني با استفاده از فرصت، برخي لوازم مانند يخچال و كولر را به ويلا برد. صاحب ويلا پس از مدتي براي بازديد آمد كه ناگهان با جنگجويان خارجي مواجه شد، آنان به وي اجازه ورود به ويلا و حتي انتقال كالاهايش را كه در زيرزمين بود، ندادند؛ در نهايت عمر چچني با وي ملاقات كرد و از او خواست ويلايش را انفاق شده به حساب آورد!

به گزارش السفير اين سلفي تندرو، ساعت‌هاي طولاني را در همين ويلا و در جكوزي مي‌گذراند

گشايش براي روزنامه خبر

روزنامه خبر پس از مدت‌ها توقف انتشار، از امروز مجددا به چاپ مي‌رسد.

اين روزنامه 2 بار در سال‌هاي 88 و 90 انتشار خود را متوقف كرد اما سايت وابسته به اين روزنامه همچنان فعال بوده است. مشكل كاغذ، علت تعطيلي روزنامه اعلام شده بود و اكنون خبر مي‌رسد كه اين روزنامه در 12 صفحه رنگي منتشر مي‌شود.

خبر و سايت متبوع تا مدت‌ها به جريان اصولگرايي طيف دكتر لاريجاني گرايش نشان مي‌داد اما در سال‌هاي اخير به اصلاح‌طلبان گرايش پيدا كرد.

عليرضا معزي مديرمسئول و حسين انتظامي عضو شوراي سياستگذاري خبر پس از جابه‌جايي دولت و روي كارآمدن دولت جديد، به عنوان معاون ارتباطات دفتر رئيس‌جمهور و معاون مطبوعاتي وزيرارشاد منصوب شدند.

«خبر» اعلام كرده كه موضع اصولگرايي معتدل و خردمندانه‌ را در پيش خواهد گرفت.

وقتي رئيس حزب فتنه ياد شهدا و امام حسين(ع) مي‌افتد

«بايد جلوي سوءاستفاده از شهيدان و بچه‌هاي جنگ گرفته شود»!

اين جمله را سيدمحمد خاتمي در جريان ملاقات با خانواده شهيدان اسماعيلي عنوان كرده است. وي در اين ديدار گفته است:‌ «به تعبير امام، محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است. عاشوراي امام حسين(ع) الهام‌بخش همه حركت‌هاي خداخواهانه، آزادي‌طلبانه و رهايي‌بخش در طول تاريخ بود» رئيس دولت اصلاحات همچنين مي‌گويد: اگر روزي ياد شهيدان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان در جامعه‌مان ضعيف شد و اگر فاصله ذهني و روحي‌مان با دفاع مقدس زياد شد بايد نگران باشيم؛ چرا كه مايه انقلاب و علت بقاي آن و توانمندي انقلاب ما در كاري است كه شهيدان كردند و اوج عظمت انقلاب ما در دفاع مقدس آشكار شد، اگر ما با آن فاصله بگيريم بايد نگران آينده‌مان باشيم كه آيا ما مي‌توانيم با دور شدن از چشمه و منشأ بتوانيم آن دستاورد كه اصل انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است را نگه داريم يا نه؟»

وي با بيان اين‌كه «بايد همواره در جامعه ما ذكر و ياد شهيدانمان، ياد و ذكر جبهه‌هاي ما و ياد و ذكر جانبازان و ايثارگران ما زنده باشد»، اظهار داشت:‌ «البته آن طرف قضيه هم هست كه اگر خداي نكرده از اين سرمايه عظيم كه منشأ عظمت كشور و ملت ما و انقلاب ماست سوءاستفاده بشود و به نام شهيدان و جانبازان و ايثارگران در جهت سياست‌هاي خاص بهره‌برداري شود و كساني كه مخالفتي با بعضي سياست‌ها و روش‌ها دارند به‌عنوان كساني كه با شهادت و دفاع مقدس مشكل دارند مورد فشار قرار بگيرند، از آن هم بايد نگران باشيم. در عين حال كه بايد ياد شهيدان و جبهه‌ها و بچه‌هاي جنگ را زنده بداريم، بايد جلوي اين‌كه از اين سرمايه عظيم سوءاستفاده بشود، را گرفت.»

خاتمي در بخش ديگري از سخنانش گفت: «گاهي با كمال بي‌انصافي مي‌خواهند بگويند اصلاً اسلام دعوت به خشونت مي‌كند براي اينكه جهاد و شهادت در اسلام هست، غافل از اينكه اگر ما درست ببينيم جهاد و شهادت اسلامي درست ضد خشونت است، نه خشونت‌گرا و امام حسين(ع) مظهر آن است و در مقابل خشونت ايستاد، گفتند تسليم خشونت شو! گفت نمي‌شوم و شهيدش كردند.»

اين سخنان نشانه بي‌صداقتي خاتمي است چرا كه در 8 سال دولت وي، بيشترين اهانت‌ها به ساحت امام حسين(ع)، امام خميني و شهداي انقلاب و دفاع مقدس صورت گرفت و او حتي يك بار به اين گستاخي‌هاي فاقد منطق در فضاي رسانه‌اي و سياسي و دانشگاه اعتراض نكرد اما هنگامي كه خود وي از سوي تندروها هو شد، تهديد كرد كه آنها را از دانشگاه بيرون مي‌كند!

در دولت خاتمي بود كه افراطيون مدعي اصلاحات به همراه نيروهاي فراخوان شده انواع گروهك‌ها، از ختم انقلاب اسلامي خبر دادند، امام حسين(ع) و اميرمؤمنان(ع) و پيامبر اعظم(ص) را متهم به خشونت‌طلبي كردند، شعار «توپ، تانك، بسيجي ديگر اثر ندارد» سر دادند، جهاد و شهادت را منطق خشونت‌طلبانه معرفي كردند و با وقاحت گفتند خميني به موزه تاريخ خواهد رفت و... در تمام اين مدت آقاي خاتمي مشخصاً نه فقط سكوت كرده بود، بلكه وزارت ارشاد و كشور و علوم وي، عناصر محارب و معاند را از امكانات بيت‌المال شارژ مي‌كردند.

خاتمي همچنين در فتنه سال 88 پاي فتنه‌گران و آشوبگراني ايستاد كه كار هتاكي را به ساحت امام حسين(ع) رساندند و آنجا نيز او از سكوت خيانت‌بار و مزمن خود خارج نشد. بنابراين بايد به وي حق داد كه مدعي نگراني براي «سوءاستفاده از شهيدان و بچه‌هاي جنگ» ! باشد چرا كه همين ملت شهيدپرور ايران بودند كه نهم دي ماه 88 در آن حماسه خدايي باغيرت وام گرفته از شهيدان، فرياد مي‌زدند «لعن علي عدوك يا حسين- خاتمي و كروبي و ميرحسين». به عبارت ديگر بركت خون شهدا و بيداري و بصيرت ناشي از اين خون‌ها بود كه منافقين جديد را رسوا كرد و حالا نيز آن ننگ بزرگ، با رفتن سراغ خانواده شهدا و دم زدن از عاشورا و اربعين امام حسين(ع) پاك نمي‌شود.

زندان فرسايشي شده و مردم به ما محل نمي‌گذارند

يك روزنامه‌نگار زنجيره‌اي آلوده به آشوبگري سال 88 مي‌گويد زندان براي امثال وي فرسايشي شده و پالس اميدي نيز از سوي مردم دريافت نمي‌شود.

«مسعود باستاني» كه اكنون مدت محكوميت خود را سپري مي‌كند، از زيردستان مهدي هاشمي و حمزه كرمي در سايت جمهوريت بود. مهدي هاشمي در اين سايت به اموري نظير پولشويي و سياه‌نمايي عليه اصل نظام و انتشار اخبار جعلي مبادرت كرده بود. سايت مذكور به نام دانشگاه آزاد راه‌اندازي شد اما به تدريج كاركرد آشوب‌طلبانه پيدا كرد و بنا بر اعترافات حمزه كرمي، مهدي هاشمي صرفا در يك قلم از جرايمش، حدود 3 ميليارد تومان از بودجه سازمان بهينه‌سازي مصرف سوخت را به واسطه پولشويي خرج همين فعاليت‌هاي مخرب رسانه‌اي كرد.

مسعود باستاني كه در مرخصي به سر مي‌برده، پنج‌شنبه پيش از بازگشت به زندان به سايت روز آن‌لاين گفت: مهم‌ترين دردي كه در دوره مرخصي كشيدم اين است كه بخش زيادي از جامعه ما و دغدغه‌هاي ما را فراموش كرده است. متاسفانه ديدم بي‌اعتنايي به مطالبات ما در جامعه ما و زياد شده و حتي فراموش شده‌ايم.

وي با اشاره به حضور مردم در انتخابات بدون توجه به ادعاي دروغ تقلب و نقش آن بر عناصر بازداشتي مي‌گويد: واقعيت اين است كه بعد از يك دوره‌اي، زندان فرسايشي مي‌شود و انگيزه‌هاي اصلي و فعاليت‌هاي اصلي را دچار يك نوع فرسايش مي‌كند. به خصوص وقتي كه پالس اميدبخشي از مردم دريافت نكنيد. در سال 92 ما فكر نمي‌كرديم كه فضاي انتخاباتي به اين شكل شود.

وي ادامه مي‌دهد: ما اگر احساس كنيم تغييرات از جنس واقعي نيست، خيلي به ما لطمه مي‌زند. ما اميدواريم طيف‌هاي رنگارنگ اجازه فعاليت پيدا كنند.

منظور وي از اين طيف‌هاي رنگارنگ روشن است. او مي‌گويد: ما در زندان با طيف‌هاي رنگارنگ از بهايي تا خط امامي و ملي مذهبي و سوسيال دموكرات رفيق شده‌ايم.

باستاني همچنين گفته است: ما داريم دوراني را تجربه مي‌كنيم؛ دوران سخت پس از 88. من اسم آن را مي‌گذارم دوران سخت پس از جنبش سبز. يادم است در زندان يكي به من مي‌گفت جنبش سبز چي شد؟ من گفتم اين تعبير كه به انسداد كامل رسيديم معني واقعي خود را پيدا كرد. چون هزينه داديم، اما هيچ كاري جلو نرفت.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن