تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819792644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاخ سفيد اعلام كرد1500 نيروي آمريكايي در اردن مي‌مانند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كاخ سفيد اعلام كرد1500 نيروي آمريكايي در اردن مي‌مانند
كاخ سفيد در گزارشي كه ديروز به كنگره ارائه كرد، اعلام كرده است 1500 نيروي نظامي اين كشور تا زمان آرام شدن اوضاع سوريه و بهبود وضعيت امنيتي منطقه، در اردن باقي مي‌مانند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري رويترز، كاخ سفيد روز گذشته به كنگره اعلام كرده است كه ايالات متحده تا زماني كه اوضاع امنيتي در اطراف اردن ارتقا يابد، 1500 نيروي خود را در اين كشور نگه مي‌دارد.

سامانه‌هاي دفاع موشكي «پاتريوت» و جنگنده‌هاي آمريكايي از چند ماه قبل و تحت عنوان نيروهاي احتياط در اردن مستقر شده‌اند. آمريكا مدعي است اين نيروها را براي پيشگيري از كشيده شدن جنگ سوريه به اردن در اين كشور مستقر كرده، با اين حال منابع مختلف گزارش داده‌اند كه هدف اصلي از استقرار اين نيروها، تجاوز نظامي در صورت نياز به سوريه است.

در بخشي از گزارش كاخ سفيد در مورد اين نيروها آمده است: اين نيروها در هماهنگي كامل با دولت اردن و تا زماني كه اوضاع امنيتي به گونه‌اي شود كه ديگر به حضورشان نيازي نباشد، در اين كشور مستقر خواهند بود.

اين بخشي از گزارش كاخ سفيد به كنگره با موضوع وضعيت نيروهاي نظامي آمريكايي در خارج از مرزهاي اين كشور است.

بنا بر اين گزارش در حال حاضر 200 نيروي آمريكايي هم در نيجريه به سر مي‌برند. اين نيروها با هدف كمك اطلاعاتي به نيروهاي فرانسوي كه در مالي با شورشيان مي‌جنگند، در اين منطقه مستقر شده‌اند.

انتهاي پيام/ص

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن