تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن غيرت ديني فرزندان ما را نشانه گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دشمن غيرت ديني فرزندان ما را نشانه گرفته است
ميامي- خبرگزاري مهر: مدير آموزش و پرورش شهرستان ميامي با بيان اينكه امروزه دشمنان ايران اسلامي بر روي تفكرات و ذهن فرزندان ما دست گذاشته اند گفت: دشمنان اين مرزو بوم غيرت ديني فرزندان ما را نشانه گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صائمي، صبح شنبه در جلسه كميته فرهنگي و پيشگيري ستاد فرعي مبارزه با مواد مخدر شهرستان ميامي كه با حضور اعضاي اين كميته در محل مديريت آموزش و پرورش اين شهرستان ميامي برگزار شد، اظهار داشت: ماهواره و اينترنت از ابزار مهمي است كه دشمنان ما براي آنها برنامه خاصي دارند.

وي در ابتداي اين جلسه به ارتحال حجت الاسلام سيد مرتضي موسوي امام جمعه فقيد ميامي اشاره داشت و افزود: يكي از خصوصيات بارز اين عالم رباني با آن شخصيت بزرگي كه در اوج علم و دانش و تقوا داشتند هميشه خاضع و فروتن بودند و راه و رسم مولاي متقيان را در پيش گرفته بود.

بهداشت روح و روان از موارد ضروري هر جامعه است

مدير آموزش و پرورش شهرستان ميامي با بيان اينكه امروزه داشتن جامعه اي سالم به عوامل مختلفي بستگي دارد اظهار داشت: رعايت بهداشت اجتماعي يكي از عوامل مهم براي سالم نگه داشتن جامعه است.

وي همچنين بهداشت روح و روان را نيز از ديگر موارد ضروري هر جامعه دانست و افزود: اين امر از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه انسان بدليل انجام گناهان دچار بيماري روح و روان مي شود كه بايد اينگونه بيماري ها را از قبل شناسايي كرد.

صائمي با تاكيد بر اينكه آسيب شناسي گام اول براي پيشگيري از مشكلات است اظهار داشت: با شناخت دقيق مشكلات و با ارائه راهكارهاي مناسب مي توان از بروز مشكلات جدي تر جلوگيري كرد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان ميامي گفت: برگزاري كلاس هاي آموزشي و كارگاه هاي مختلف با همكاري دستگاه هاي اجرايي مي تواند براي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي موثر باشد و در اين كارگاه ها مي توان در زمينه هاي مختلف از جمله ماهواره و اينترنت كه امروزه دشمنان براي تاثيرگذاري بر روي جوانان ما از اين طريق سرمايه گذاري كرده اند بحث و تبادل نظر كرد.

وي همچنين به افزايش فقر فرهنگي در جامعه امروزي اشاره داشت و تصريح كرد: اعتياد در ميان خانواده ها شيوع پيدا كرده و در خانواده هايي كه پدر و مادر دچار اين بيماري باشند فرزندان در معرض خطر جدي خواهند بود.

ضرورت همكاري بيشتر آموزش و پرورش، نيروي انتظامي و سازمان تبليغات اسلامي

كارشناس فرهنگي و علوم قرآني كانون فرهنگي تبليغي شهرستان ميامي نيز در اين جلسه اظهار داشت: براي جلوگيري از ابتلا به مشكل خانمان سوز اعتياد بايد در ابتدا بر روي خانواده هايي كه سرپرستان خانواده بيمار هستند اقدام كنيم بدليل اينكه فرزندان آنها بيشتر در معرض خطر خواهند بود.

حجت الاسلام حسين پناهي با بيان اينكه كار فرهنگي و معنوي بايد در اينگونه خانواده ها بيشتر اجرا شود افزود: همكاري آموزش و پرورش، نيروي انتظامي و سازمان تبليغات اسلامي در راستاي برگزاري كلاس هاي آموزشي جهت بيان معضلات اعتياد بايد تقويت شود تا از رفتن فرزندان ما به سراغ اينگونه موارد جلوگيري شود.

ضرورت آگاه سازي و تبليغات براي جلوگيري از ابتلاي جوانان به اعتياد

كارشناس ستاد مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي شهرستان ميامي نيز به افزايش انواع مختلف مواد مخدر صنعتي در جامعه اشاره داشت و افزود: امروزه با وجود انواع مختلف مواد مخدر از جمله كراك، شيشه، هروئين و ... راه مقابله با هر كدام بايد شناسايي شود.

جواد خالقيان، تصريح كرد: كراك يكي از انواع مواد مخدر بدليل خلوص بالاي آن بسيار مخرب است كه خوشبختانه بدليل تبليغاتي كه از طريق رسانه ها انجام مي شود اكثر جوانان از آن دوري كرده اند.

وي همچنين با اشاره به اينكه در سالهاي گذشته شيشه در ميان بسياري از دانشجويان و دانش آموزان شيوع پيدا كرده بود افزود: قاچاقچيان با تبليغ فراوان در مورد كشيدن شيشه افراد را به سمت اين ماده مخدر سوق مي دادند كه متاسفانه ترك آن نيز بسيار سخت است.

كارشناس ستاد مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي شهرستان ميامي در خاتمه، آگاه سازي و تبليغات را براي جلوگيري از ابتلاي جوانان به اعتياد ضروري دانست و افزود: بايد در مورد معضلات و بيماريهايي كه از طريق مواد مخدر به فرد وارد مي شود در رسانه ها به گونه اي تبليغ شود تا از مصرف آنها دوري كنند.

كد خبر: 2194748

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۰۸:۵۳

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن