تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821039289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرعت در روند توسعه شهر قم نيازمند همراهي مردم و مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سرعت در روند توسعه شهر قم نيازمند همراهي مردم و مسوولان است
شهردار قم گفت: با همراهي و همكاري مردم عزيز و مسوولان و دستگاه هاي نظارتي با مديريت شهري، روند پيشرفت قم در سال هاي آتي هم ادامه خواهد داشت و قطاري كه راه افتاده از سرعتش كاسته نمي شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، محمد دلبري در حاشيه چهارمين نشست مشترك شهرداران كلانشهرها و هيات رييسه فراكسيون مديريت شهري و روستايي مجلس شوراي اسلامي، با تاكيد بر اينكه وضعيت اقتصادي كشور و مردم در مجموعه مديريت شهري اثرگذار است، تصريح كرد: هر چند قم در زيرساخت هاي حمل و نقل عمومي در سال هاي اخير سرعت گسترده اي داشت است اما با توجه به عقب ماندگي هاي سنوات گذشته، نيازمند بودجه هاي دولتي و ملي هستيم كه بتوانيم اين عقب ماندگي را جبران كنيم.

وي اضافه كرد: با همراهي مردم عزيز براي بازگشايي خيابان ها و معابر و همچنين همدلي اعضاي شوراي اسلامي شهر و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با مديريت شهري، فكر مي كنم اين عقب ماندگي ها با سرعت ترميم مي شود.

شهردار قم در ادامه گفت: اخيرا دولت لايحه بودجه سال 93 را تحويل مجلس كرد و در حال حاضر كميسيون هاي مختلف مجلس در حال بررسي سرفصل ها و رديف هاي بودجه اي هستند كه دولت به مجلس پيشنهاد داد است.

وي با بيان اينكه فراكسيون مديريت شهري موضوعات مربوط به شهرداري ها و مديريت شهري را رسيدگي مي كند، گفت: فرصت را غنيمت شمرديم و از اعضاي هيات رييسه فراكسيون شهري، اعضاي كميسيون شوراها و شهرداران كلان شهرها و برخي از شهرداران مراكز استان ها دعوت كرديم كه اين نشست مشترك را در مجموعه شهر قم داشته باشيم.

شهردار قم توجه توسعه شهر قم در رديف بودجه ها و سرفصل هايي را كه پيش بيني مي كنند را از اهداف اين نشست عنوان كرد و گفت: اميدواريم از تجربه و همفكري و هم افزايي كه بين اين عزيزان انجام مي شود بتوانيم استفاده بهينه اي در بودجه سال 93 بكنيم.

وي با تاكيد بر اينكه هر تصميمي كه مجلس شوراي اسلامي آن را مصوب كند بيشترين اثر آن براي مديريت شهري است، خاطرنشان كرد: اين قوانين در شهرها و براي شهروندان عزيز مي تواند اثرات موثر و مستقيمي داشته باشد كه انشاالله بتوانيم با پيش بيني هايي كه مي كنيم بتوانيم بيشترين سهم را در بودجه داشته باشيم.

وي در پايان از اصحاب رسانه و مجموعه خبرنگاراني كه دو روز برگزاري چهارمين نشست مشترك شهرداران كلانشهرها و هيات رييسه فراكسيون مديريت شهري و روستايي مجلس شوراي اسلامي را پوشش خبري دادند قدرداني كرد و گفت: انشاالله بتوانيم اثرات آن را در مديريت شهري ببينيم./س

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن