تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819357090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدرنشيني پرسپوليس با جشنواره گل در كوير


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: صدرنشيني پرسپوليس با جشنواره گل در كوير


تيم فوتبال پرسپوليس در زمين مس كرمان به پيروزي پرگل 6 - صفر دست يافت تا به صدر جدول رده‌‎ بندي ليگ برتر فوتبال صعود كند .

ديدار ديروز تيم‌هاي مس كرمان - پرسپوليس تهران در ورزشگاه باهنر كرمان در شرايطي برگزار شد كه سرخپوشان پايتخت، حريف خود را با گلباران كردند. محسن مسلمان(4)، مهرداد كفشگري(16)، محمدرضا خلعتبري(48- پنالتي)، سيد مهدي سيد صالحي(69)، پيام صادقيان(73) و فرزاد حاتمي (3+90) گل‌هاي تيم پرسپوليس را به ثمر رساندند. اين نخستين برد پرسپوليس در كرمان، بعد از هفت سال بود.

پرسپوليس كه انگيزه هاي زيادي براي بردن مس داشت، در هر دو نيمه اين بازي، برتر از حريف ظاهر شد و فوتبال تهاجمي را ارائه كرد. بازي دو تيم، شكل واقعي خود را پيدا نكرده بود كه دروازه تيم مس را باز شد. شيث رضايي، بازيكن تازه وارد مس در جناح راست، توپ را مقابل خلعتبري از دست داد تا او با پاس عرضي، مسلمان را در موقعيت گلزني قرار دهد. ضربه بغل پا و دقيق اين بازيكن در دقيقه سوم، پرسپوليس را پيش انداخت.

بازي دو تيم در ميانه ميدان جريان داشت كه پرسپوليس بار ديگر به گل رسيد. توپ برگشتي پشت محوطه جريمه تيم مس را مهرداد كفشگري با شوتي سرضرب، درون دروازه مس قرار داد تا دومين شوك به شاگردان مظلومي وارد شود. اين گل در دقيقه 16 به ثمر رسيد .

سپس تيم مس بر بازي مسلط شد و تلاش كرد كه فاصله را كاهش دهد، ولي بازيكنان اين تيم نتوانستند از موقعيت‌هاي خود استفاده كنند تا نيمه نخست با برتري 2 بر صفر پرسپوليس پايان يابد.

آغاز نيمه دوم با گل زودهنگام پرسپوليس و جنجال پرويز مظلومي همراه بود. در دقيقه 48 بازي، داور خطاي رودباريان روي سيد صالحي را پنالتي اعلام كرد؛ خلعتبري، اين ضربه را به گل سوم پرسپوليس تبديل كرد. بعد از اين صحنه، مظلومي و دستيارانش به داخل زمين رفتند و قصد داشتند، تيم را از زمين، بيرون بكشند كه با تصميم داور، مظلومي اخراج شد و بازي ادامه يافت .

مسي‌هاف چند بار تلاش كردند تا دروازه نيلسون را باز كنند، ولي درخشش اين دروازه‌بان، مانع گلزني آنها مي شد. در دقيقه 69 پرسپوليس به گل چهارم رسيد. حقيقي با پاسي خوب، سيد صالحي را در موقعيت گل قرار داد و اين مهاجم با ضربه اي دقيق، توپ را زير طاق دروازه مس كوبيد.

2 دقيقه بعد،«ادينيو» از پشت محوطه جريمه شانس خود را امتحان كرد، ولي نيلسون با واكنشي زيبا، مانع گلزني او شد. در دقيقه 73 پرسپوليس، براي پنجمين بار به گل رسيد. اين بار صادقيان از زاويه‌اي بسته، توپ را درون دروازه رودباريان قرار داد. فرزاد حاتمي در وقت هاي تلف شده، گل ششم پرسپوليس را وارد دروازه مس كرد .

پرسپوليس با اين برد 33 امتيازي شد و موقتا به صدر جدول رده‌بندي صعود كرد.

تيم مس كرمان با 13 امتياز در قعر جدول رده‌بندي باقي ماند .

پيروزي فولاد، تساوي نفت

تيم فولاد خوزستان مقابل صباي قم برنده شد؛ راه‌آهن در زمين ملوان به برتري دست يافت و نفت تهران مقابل داماش متوقف شد تا فرصت صدرنشيني را از دست داده و تقديم پرسپوليس كند.

روز دوم از هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال، ديروز با برگزاري سه بازي همزمان پيگيري شد كه در يكي از اين ديدارها، تيم فولاد خوزستان مقابل صباي قم برنده شد تا جمع امتيازاتش به 32 برسد. گل هاي اين بازي را بختيار رحماني(28) و اميد خالدي(94) براي تيم فولاد ثبت كردند.

تيم نفت تهران در زمين خودمقابل داماش گيلان متوقف شد تا شانس صدرنشيني را از دست بدهد. شاگردان يحيي گل‌محمدي 33 امتيازي شدند و به خاطر تفاضل گل كمتر نسبت به پرسپوليس، موقتا در رده دوم جدول ايستادند.

در ديگر بازي ديروز، راه‌آهن در زمين ملوان به بردي ارزشمند دست يافت .تك گل اين بازي را امين منوچهري در دقيقه 98 به ثمر رساند.

از دست دادن صدرنشيني

تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با تساوي 2 - 2 مقابل ذوب آهن اصفهان، صدرنشيني ليگ برتر فوتبال را به پرسپوليس تهران واگذار كرد.

تراكتورسازي، ديروز در ورزشگاه يادگار امام شهر تبريز، پذيراي ذوب آهن اصفهان رده چهاردهمي بود و به تساوي 2 - 2 قناعت كرد. تراكتورسازي با اين تساوي 33 امتيازي شد و با تفاضل گل كمتر نسبت به پرسپوليس، صدرنشيني را از دست داد. ذوب آهن، جمع امتيازات خود را به 15 رساند تا همچنان در جمع تيم هاي پايين جدول باقي بماند.

اين ديدار به دليل بارش برف با 30 دقيقه تاخير شروع شد. زمين برفي، باعث شده بود كه دو تيم، نتوانند برنامه هاي تاكتيكي خود را اجرا كنند و بيشتر، توپ هاي بلند، ارسال مي كردند.

استقلال – فجرسپاسي

استقلال تهران - فجرسپاسي، امروز آخرين مسابقه هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال را درحالي برگزار مي‌كنند كه تيم تهراني به فكر رسيدن به صدر جدول و تيم شيرازي در انديشه دور شدن از قعر جدول است.

هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور، امروز با برگزاري يك بازي به پايان مي‌رسد كه استقلال در ورزشگاه آزادي، ميزبان فجرسپاسي شيراز است.

شاگردان قلعه‌نويي كه به خاطر برگزاري بازي جام حذفي مقابل كاسپين قزوين، يكروز ديرتر از ساير مدعيان به ميدان مي‌روند و در شرايطي كه از نتايج ديگر تيم‌ها اطلاع دارند، مي‌توانند با پيروزي مقابل يكي از قعرنشينان به جايگاهي بهتر از چهارمي برسند.

استقلالي‌ها كه در بازي جام حذفي، عملكرد خوبي نداشتند و مورد انتقاد تند سرمربي خود قرار گرفتند، حالا بايد براي جبران آن بازي و آشتي با هواداران، مقابل فجر به نتيجه خوبي برسند تا با انگيزه و شرايط بهتري، ليگ را ادامه دهند.

البته فجرسپاسي كه هيچگاه در ورزشگاه آزادي مقابل سرخابي‌هاي پايتخت، حريفي دست و پا بسته نبوده، براي جدا شدن از بين قعرنشينان به فكر پيروزي در بازي امروز است؛ نتيجه‌اي كه كسب آن، بسيار دشوار است. رويارويي امير قلعه‌نويي، موفق‌ترين و محمود ياوري، پيرترين سرمربيان ليگ برتر، از اتفاقات جالب اين بازي است كه مي‌تواند هيجانات و حواشي آن را بيشتر كندبازي تيم هاي استقلال - فجرسپاسي، ساعت 16 و 20 دقيقه امروز در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.



شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن