تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813153607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه شهرستان
ضرورت مشاركت خيرين در امر نوسازي مدارس رامهرمز

رامهرمز – خبرنگار اطلاعات: رئيس آموزش و پرورش رامهرمز از خيرين خوزستان خواست در امر نوسازي مدارس اين شهرستان مشاركت كنند.

زاهد ممبيني در جلسه شوراي آموزش و پرورش رامهرمز، افزود: 25 مدرسه تخريبي و خطرساز در شهر و روستا وجود دارد كه نياز به بازسازي كامل دارد.

وي اضافه كرد: 7 مدرسه ديگر نيز نياز به مرمت و مقاوم‌سازي دارد كه نيازمند حمايت خيرين هستيم.

برنج ايراني سموم و فلزات سنگين ندارد

ساري – خبرنگار اطلاعات: برنج توليد داخل عاري از هرگونه باقيمانده سموم و فلزات سنگين است.

به گزارش روابط عمومي جهاد كشاورزي مازندران آزمايش‌هاي انجام شده توسط سازمان حفظ نباتات و دانشگاه علوم پزشكي مازندران روي هزار نمونه محصول برنج نشاگر مشخص كرد برنج توليد داخل عاري از هرگونه سموم و فلزات سنگين است.اين گزارش مي‌افزايد: 70 هكتار شاليزار در روستاي مهرآباد شهرستان جويبار علامت استاندارد به صورت تشويقي دريافت كرد و ميزان سموم و فلزات سنگين كمتر از حد استاندارد بود و در برخي از نمونه‌ها نيز هيچ نوع سموم و فلزات سنگين مشاهده نشد.

پيش‌بيني برداشت 2ميليون تن مركبات در مازندران

*پيش‌بيني مي‌شود در فصل برداشت 2 ميليون و 200 هزار تن مركبات از باغ‌هاي مازندران برداشت شود.

رئيس سازمان جهاد كشاورزي با بيان مطلب بالا در جلسه ستاد تنظيم بازار مازندران افزود: از اين ميزان برداشت 5/1ميليون تن پرتقال است.

رضا عظيمي با بيان اين كه فصل برداشت پرتقال هنوز فرا نرسيده است، افزود: 15درصد از پرتقال‌هاي موجود مازندران از باغ‌هاي استان برداشت مي‌شود، ولي زمان برداشت مناسب پرتقال 15 آذر تا 15 دي است.

صيد 90 تن ماهي استخواني در بندر كياشهر

بندر كياشهر ـ خبرنگار اطلاعات: رئيس اداره شيلات بندر كياشهر از صيد 90 تن ماهي استخواني در بندر كياشهر خبر داد.

حميد سليماني با اشاره به وضع توليد ماهيان استخواني در حوزه بندر كياشهر گفت: از آغاز فصل صيد تاكنون 39 هزار و 761 كيلو ماهي سفيد، 47 هزار و 327 كيلو ماهي كفال و 3929 كيلوگرم ديگر ماهيان استخواني صيد شده است.وي با اشاره به ماهيان صيد شده نسبت به پارسال گفت: كاهشي در اين زمينه نداشته‌ايم.

وي افزود: از ابتداي فصل صيد 20 مهر تا پايان آبان امسال تعدادي ماهيان خاوياري صيد شده كه مقدار 585 كيلوگرم گوشت و 98 كيلوگرم خاويار از آن استحصال شده است. به گفته وي: بيش از 970 نفر در بخش تعاوني صيادي با 11 پره تعاوني مشغول صيد ماهيان غضروفي در طول 37 كيلومتر سواحل بندركياشهر هستند.

تشكيل جلسه شوراي آموزش و پرورش بخش كاكي

كاكي- خبرنگار اطلاعات: جلسه شوراي آموزش و پرورش بخش كاكي در دبيرستان خديجه كبري(س) تشكيل شد.

حجت‌الاسلام، محمدمحمدي امام جمعه كاكي در سخناني در اين جلسه ضمن تاكيد بر حل مشكلات عمراني مدارس خواستار همكاري بخشداري شهرداري و ساير ادارات با اداره آموزش و پرورش در اين مقوله شد.

وي اجراي خوب طرح‌هاي آموزشي، نياز سنجي در مدارس و حضور رئيس انجمن اوليا و مربيان در جلسات تصميم‌گيري و برنامه‌ريزي را باعث افزايش كيفيت آموزش و پرورش دانست.

مساعدت‌هاي كميته امداد سبزوار به بيماران صعب‌العلاج

سبزوار ـ خبرنگار اطلاعات: 103 بيمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات كميته امداد سبزوار بهره‌مند هستند.

مدير كميته امداد سبزوار با اعلام اين مطلب افزود: از افراد مذكور 70 نفر داراي بيماري صعب‌العلاج و 33 نفر داراي بيماري خاص هستند.

سيد حسين كرابي با بيان اين‌كه اين نهاد، خدمات مختلفي از قبيل تجهيزات پزشكي شامل تشك مواج، دستگاه قند خون، فشار سنج، پانسمان و هزينه نگهداري و ويلچر را به اين بيماران ارائه مي‌كند افزود: به اين بيماران علاوه بر خدمات مذكور، مبلغي هم به‌صورت ماهانه پرداخت مي‌شود.

وي به طرح عيادت از اين بيماران اشاره كرد و افزود: در مناسبت‌هاي مختلف از اين بيماران براي بررسي ميزان پيشرفت بيماري، مسايل و مشكلات آنان سركشي و عيادت مي‌شود و ارائه سبد غذايي به‌خانواده‌هاي اين بيماران از ديگر خدمات اين نهاد به آنان است.



جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن