تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در ليگ هندبال دسته اول باشگاه‌هاي كشوركاشان ليگ را با پيروزي آغاز كرد/نجف‌آباد نخستين قرباني‌ كاشاني‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در ليگ هندبال دسته اول باشگاه‌هاي كشوركاشان ليگ را با پيروزي آغاز كرد/نجف‌آباد نخستين قرباني‌ كاشاني‌ها
رئيس هيئت هندبال شهرستان كاشان از پيروزي تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي شهرداري اين شهرستان در هفته نخست ليگ دسته اول هندبال باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
مهدي پدرام‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كاشان اظهار داشت: تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان عصر امروز در برابر تيم هم‌استاني خود تيم هيئت هندبال نجف‌آباد با اختلاف 9 گل و با نتيجه 32 بر 23 به پيروزي رسيد و گام نخست را در هفته ابتدايي اين رقابت‌ها محكم برداشت.

وي افزود: تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان در برابر تيم هيئت هندبال نجف‌آباد نيمه نخست را كه قضاوت قاضي ميدان بيشتر به سود تيم ميزبان بود با اختلاف يك گل و با پيروزي 15 بر 14 به رختكن رفت.

مربي تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان تصريح كرد: تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان در نيمه دوم با يك بازي سرعتي اجازه عكس‌العمل به بازيكنان تيم حريف را نداد و در پايان موفق شد با اختلاف 9 گل، با نتيجه 32 بر 23 بر حريف هم‌استاني خود يعني تيم هيئت هندبال نجف‌آباد غلبه كند و به 3 امتياز شيرين هفته نخست برسد.

پدرام‌فر تأكيد كرد: كسب پيروزي در هفته نخست براي هر تيمي مي‌تواند روحيه‌بخش باشد تا بتواند در بازي بعدي خود با اطمينان بيشتر و خودباوري بالاتري به ميدان برود و نتيجه دلخواه را كسب كند.

وي يادآور شد: در اين ديدار اسماعيل سعيدي مقدم با زدن 10 گل بيشترين سهم را در پيروزي تيم سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان داشت.

رئيس هيئت هندبال كاشان متذكر شد: تيم سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان در هفته دوم اين رقابت‌ها جمعه هفته آينده در كاشان ميزبان تيم ثامن‌الحجج سبزوار است.

رئيس هيات هندبال كاشان، اسامي بازيكنان تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان را شامل نفراتي چون پوريا نمكي، امير همايون معمار كرماني، حامد حداد، امير حسين ميرافضل، ايمان فلاح، علي منوچهري، محمد ولي‌زاده، محمد اكرميان، سيد ايمان موسوي، اسماعيل سعيدي مقدم، حميد باباشاهي، جهانبخش شيباني، مجتبي پيكان پور و سبحان ابراهيمي ذكر كرد و از مهدي دوست و حميد محمودي به عنوان سرمربي و سرپرست اين تيم نام برد.

انتهاي پيام/2406/ت30

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن