تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802757257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هفته دوم ليگ دسته اول هندبال كشورسبزواري‌ها با پيروزي كاشان را ترك كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته دوم ليگ دسته اول هندبال كشورسبزواري‌ها با پيروزي كاشان را ترك كردند
تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي كاشان در هفته دوم رقابت‌هاي ليگ دسته اول هندبال باشگاه‌هاي كشور مقابل ميهمان خود نتيجه را واگذار كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كاشان، ديدار دو تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي كاشان و ثامن‌الحجج سبزوار از هفته دوم رقابت‌هاي ليگ دسته اول هندبال باشگاه‌هاي كشور با پيروزي ميلي‌متري 24 بر 22 تيم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار به پايان رسيد.

بازي دو تيم كه در سالن ورزشي رضوي كاشان به قضاوت حسين نبي‌لو، سعيد فلاحت و مهدي اكبري ناظر فدراسيون از اروميه برگزار شد، كاشاني‌ها در نيمه نخست مقابل حريف قدرتمند خود با بازي سرعتي كه از خود به نمايش گذاشتند اما در ضربات نهايي نتوانستند موفق باشند و اين نيمه را با اختلاف سه گل و با نتيجه 12 بر 9 به حريف واگذار كردند.

در نيمه دوم اين ديدار تيم هندبال سازمان رفاهي و ثامن الحجج سبزوار بازي برابري را به نمايش گذاشتند و هر دو تيم پس از دريافت هر گل، بلافاصله آن را جبران مي‌كرد و اختلاف سه گل دو تيم تا پنج دقيقه پاياني بازي به قوت خود باقي ماند.

تيم ثامن‌الحجج سبزوار در اواخر نيمه دوم اختلاف گل‌هاي خود را به عدد پنج رسانيد اما تيم سازمان رفاهي تفريحي با بدست آوردن سه ضربه پنالتي متوالي اختلاف را باز هم كم كرد و به دو گل رسانيد.

كاشاني در ثانيه‌هاي آخر بازي يك بار ديگر صاحب يك ضربه پنالتي شدند اما امير احمد شهرآبادي ستاره اين بازي و دروازه‌بان ملي‌پوش و كهنه‌كار تيم هندبال كشورمان اين ضربه را نيز مهار كرد تا سازمان رفاهي تفريحي كاشان نتواند نتيجه را عوض كند و عاقبت اين ديدار با همان اختلاف دو گل و با نتيجه 24 بر 22 به سود تيم ثامن‌الحج سبزوار به پايان برسد.

تيم سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان در اين ديدار علاوه بر اين كه چندين پنالتي را با درخشش دروازه‌بان اميراحمد شهرآبادي دوازه‌بان حريف از دست داد، چندين موقعيت تك به تك را نيز به هدر داد تا با وجود بازي خوبي كه ارائه داد نتواند به پيروزي برسد و در عين شايستگي براي رسيدن به پيروزي، نتيجه را واگذار كرد.

در اين ديدار براي تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي كاشان اسماعيل سعيدي مقدم شش گل، مجتبي پيكان‌پور و سيد اميرحسين ميرافضل پنج گل، محمد باباشاهي چهار گل و جهانبخش شيباني‌زاده دو گل به ثمر رسانيدند.

در تيم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار نيز مجتبي فاخرمجد و حسين اسماعيلي هر كدام با شش گل، حسين شهابي پنج گل، احسان برآبادي سه گل، ابوالفضل مهديان‌راد و حسن صالح‌آبادي هر كدام دو گل به ثمر رساندند.

تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان در هفته سوم اين رقابت‌ها هفته آينده در شاهرود به مصاف تيم هندبال كات شاهرود مي‌رود.

كاشاني‌ها در هفته اول اين رقابت‌ها در نجف موفق شده بودند تيم هيئت هندبال نجف‌آباد اصفهان را با اختلاف 9 گل و با نتيجه 32 بر 23 شكست دهند.

تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان در گروه اول مسابقات ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور با تيم‌هاي كات شاهرود، هيئت هندبال يزد، ثامن‌الحجج سبزوار و هيئت هندبال نجف‌آباد هم‌گروه است.

رقابت‌هاي هندبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور امسال با تقسيم‌بندي در سه منطقه مركزي، جنوب و شمال با حضور 15 تيم در سه گروه پنج تيمي برگزار مي‌شود.

در پايان دوره مقدماتي از هر گروه دو تيم به مرحله دوم صعود مي‌كنند و شش تيم صعودكننده در مرحله دوم در يك گروه به صورت رفت و برگشت به ديدار يكديگر مي‌روند و در نهايت دو تيم اول و دوم جواز صعود به ليگ برتر هندبال كشور را كسب مي‌كنند.

بازيكنان تيم هندبال سازمان رفاهي تفريحي كاشان در اين ديدار شامل پوريا نمكي‌نوش‌آبادي،حامد حداد، سيد احمد ابراهيمي جعفرآبادي، سيد ايمان موسويان، مجتبي پيكان‌پور، سيد اميرحسين ميرافضل، جهانبخش شيباني‌زاده، حميد باباشاهي كوهستاني، امير همايون معمار كرماني، حامد اكرميان، اسماعيل سعيدي مقدم، مسعود زيارتي، محمد ولي‌زاده و ايمان فلاح دوغ‌آبادي بودند كه با سرمربي‌گري مهدي دوست، مربي‌گري مهدي پدرام‌فر، سرپرستي حميد محمودي و مديريت مهدي نادعلي به مصاف حريف سبزواري خود رفته بودند.

بازيكنان تيم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار نيز شامل سجاد عفي، احسان برآبادي، ابوالفضل مهديان راد، حسين اسماعيلي، حسين شهابي، ميلاد برزوئي، اميراحمد شهرآبادي، احمدرضا شهرآبادي، مجتبي فاجربجدن، وحيد يوسفي مقدم، سيد ابوالفضل افضلي، اميرمسعود روانشناس، حسن صالح‌آبادي، محمد كلاوش و مهيار حاج شمايي بود كه با هدايت حسن ثنايي توانست مقابل حريف كاشاني به پيروزي دست يابد.

انتهاي پيام/2406/ل40

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن