تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس روز شنبه در برخي از نقاط آذربايجان غربي تعطيل شد تشكيل ستاد بحران در استان آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدارس روز شنبه در برخي از نقاط آذربايجان غربي تعطيل شد تشكيل ستاد بحران در استان آذربايجان غربي
آموزش و پرورش آذربايجان غربي در پي بارش شديد بارش برف و برودت هوا مدارس برخي از نقاط استان را تعطيل اعلام كرد. همچنين عصر امروز با حضور استاندار آذربايجان غربي جلسه ستاد مديريت بحران استان در محل استانداري تشكيل شد.


به گزارش مهر، روابط عمومي آموزش و پرورش استان طي اطلاعيه اي اعلام كرد: به علت بارش برف و برودت هوا فردا روز شنبه 23 آذرماه سالجاري مدارس تمامي مقاطع تحصيلي ناحيه 1و2 اروميه، سيلوانا،صوماي برادوست، نازلو و انزل در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطيل است.

همچنين بر اساس اين گزارش مقاطع ابتدايي مرحمت آباد در نوبت صبح و مقطع ابتدايي مدارس شهري و روستايي سلماس در نوبت صبح و بعد از ظهر و تمام مقاطع شهري و روستايي سردشت و اشنويه در نوبت صبح و تمامي مدارس روستايي چايپاره نيز فردا شنبه 23 آذرماه امسال تعطيل است.

اداره كل هواشناسي استان نيز طي اطلاعيه اي اعلام كرد: از روز شنبه 23 آذرماه امسال با گذر سامانه بارشي و در پي آن نفوذ توده هواي سرد از عرض هاي شمالي، كاهش محسوس دما در طول هفته آينده بين 6 تا 10 درجه در استان رخ خواهد داد.

تشكيل ستاد مديريت بحران آذربايجان غربي

در پي بارش شديد برف با حضور استاندار آذربايجان غربي جلسه ستاد مديريت بحران استان در محل استانداري تشكيل شد.

سعادت با تاكيد بر نوسازي و بهسازي تجهيزات اداره راه و شهرسازي و دستگاههاي امداد رسان، خواستار تسريع در بازگشايي راههاي روستايي استان شد.

نجات جان 2 مادر باردار

نيرو هاي امدادي جان 2 مادر باردار از اهالي روستاهاي توابع شهرستان هاي اروميه و مهاباد را با انتقال به مراكز درماني نجات دادند.

در 6 عمليات امدادي جداگانه ديگر در شهرستان هاي استان، از جمله يك كودك 5 ساله در روستاي كوروش آباد از توابع شهرستان اشنويه، سه بيمار در روستاي علي نطر از توابع پلدشت و يك نفر در شهرستان اروميه توسط نيروهاي امدادي جمعيت هلال احمر به مراكز درماني انتقال يافتند.

همچنين به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان آذربايجان غربي، 8 اكيپ سيار و ثابت امدادي در سطح شهرستان اروميه در حال پاسخ گويي به گرفتار شدگان در برف بوده و توانسته اند 230 خودرو گرفتار در برف را رها سازي كنند.

بر پايه اين گزارش، بارش برف كه از دو روز گذشته در شهرستان اروميه آغاز شده موجب اختلال در عبور و مرور خودروها در سطح معابر و خيابان هاي اين شهرستان شده است در اين راستا جمعيت هلال احمر شهرستان اروميه با همكاري پايگاه پشتيباني ستاد استاني اين جمعيت از اوايل صبح امروز با اعزام 8 اكيپ سيار و ثابت امدادي و حمايتي به سطح شهر، توانستند تا ظهر امروز با تلاش امدادگران 230 خودرو گرفتار در برف را آزاد سازي كرده و به 450 نفر خدمات امدادي و حمايتي ارائه دهند.

در حال حاضر 623 راهدار به همراه 483 دستگاه ماشين آلات سنگين و نيمه سنگين در 29 راهدارخانه ثابت، 6 راهدارخانه سيار و محورهاي هاي برف گير استان مستقر هستند.

گروه هاي راهداري تا پانزدهم فروردين ماه سال آينده به شكل شبانه روزي در محورهاي ارتباطي و جاده هاي مواصلاتي خدمت رساني مي كنند.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن