تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819662653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي «سوبله چوپله» را ۶ تايي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دايي «سوبله چوپله» را ۶ تايي كرد
تيم فوتبال پرسپوليس با نتيجه‌اي پرگل از سد مس كرمان گذشت.

به گزارش تسنيم، در ادامه ديدارهاي هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال مس از ساعت 15 در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان به مصاف ميهمانش پرسپوليس رفت كه اين ديدار با گل‌هاي محسن مسلمان (دقيقه 4)، مهرداد كفشگري (دقيقه 16)، محمدرضا خلعتبري (دقيقه 48 - پنالتي)، مهدي سيد صالحي (دقيقه 68) و پيام صادقيان (دقيقه 73)، فرازد حاتمي (4+90) با نتيجه 6 بر صفر به سود پرسپوليس خاتمه يافت.

بازي با حملات پرسپوليس آغاز شد و در لحظات ابتدايي تعلل شيث رضايي مدافع مس كرمان و سماجت مهدي سيد صالحي سبب شد توپ به خلعتبري رسيده و پاس هوشمندانه اين بازيكن در محوطه جريمه به محسن مسلمان رسيد تا او توپ را وارد دروازه مس كند. با اين گل حملات مس آغاز شد و در مقابل شاگردان دايي هم براي كاستن از فشار حملات ميزبان، بازي تهاجمي را در دستور كار قرار داد.

دقيقه 16 پرتاب اوت حسين ماهيني درون محوطه جريمه دفع شد تا توپ در مقابل مهرداد كفشگري قرار بگيرد و شوت او از فاصله 30 متري وارد دروازه حسن رودباريان شود. با دريافت اين 2 گل بازيكنان مس احتياط را كنار گذاشته و حملات بيشتري را آغاز كردند هر چند پرسپوليس هم از ضد حمله غافل نشد.

شوت‌هاي خارج از چارچوب ترفند ديگر مس براي رسيدن به دروازه پرسپوليس بود. حملات مس تا پايان بازي موقعيت جدي را خلق نكرد و آمدن شجاعي بجاي گودرزي مصدوم تنها رخداد مهم براي مس در نيمه نخست بود. ضربه محسن بنگر در آخرين دقيقه بازي از كنار دروازه مس به بيرون رفت تا بازي با برتري 2 بر صفر پرسپوليس در نيمه نخست خاتمه يابد.

نيمه دوم هم با شوك پرسپوليس آغاز شد، فرار مهدي سيد صالحي و ورود او با محوطه جريمه با خيز حسن رودباريان روبرو شد كه داور حركت دروازه بان مس را خطا تشخيص داد و به سود پرسپوليس پنالتي اعلام كرد. ضربه پنالتي را خلعتبري دقيقه 48 به گل سوم پرسپوليس تبديل كرد تا غائله‌اي در ورزشگاه به راه بيفتد. پرويز مظلومي همزمان با درگيري لفظي با داور و بازيكنان پرسپوليس از نفرات تيمش خواست زمين را ترك كنند اما در نهايت بازيكنان مس در زمين ماندند و اين مظلومي بود كه اخراج شد و به روي سكوها رفت.

در ادامه مس بار ديگر با شوتزني جونيور و ادينيو به دنبال جبران نتيجه بود كه اين ضربات يا در چارچوب نبود و يا توسط نيلسون مهار شد. آمدن اسماعيل بيگي بجاي كيانوش رحمتي تلاش ديگر مس براي تغيير جريان بازي بود.

باز هم پرسپوليس بود كه توانست دروازه مس را باز كند، رضا حقيقي در حركتي هوشمندانه پاس خود را به مهدي سيد صالحي را رساند تا او در دقيقه 68 گل چهارم پرسپوليس را به ثمر برساند. اين پايان كار نبود و پيام صادقيان دقيقه 73 با حركت انفرادي در محوطه جريمه مس توانست گل پنجم پرسپوليس را وارد دروازه مس كند تا روز تلخ شاگردان مظلومي تكميل شود.

مقاومت نيلسون مقابل شوت‌هاي ادينيو و جونيور و مهار ضربه ابراهيمي در مصاف تك به تك باز هم دروازه پرسپوليس را در اين ديدار بسته نگه داشت. در ادامه پرسپوليس براي حفظ برتري در ميانه ميدان محمد نوري را بجاي مهرداد كفشگري به زمين فرستاد و به اميد افزايش گل زده در اين ديدار فرزاد حاتمي را جايگزين مهدي سيد صالحي كرد. در دقايق پاياني فرشاد قاسمي به جاي پيام صادقيان به زمين آمد. در دقيقه 4+90 فرزاد حاتمي گل ششم پرسپوليس را به ثمر رساند.

با اين نتيجه پرسپوليس 33 امتيازي شد و پيش از اتمام بازي نفت و داماش و پيش از پايان ديدار تراكتورسازي و ذوب آهن به صورت موقت در صدر جدول قرار گرفت. مس هم با 13 امتياز در قعر جدول باقي ماند.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن