تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803020290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قروه:استاندار جديد به بعد فرهنگي كردستان توجه بيشتري داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه قروه:استاندار جديد به بعد فرهنگي كردستان توجه بيشتري داشته باشد
امام جمعه قروه از استاندار جديد كردستان خواست در همه ابعاد به ويژه در بعد فرهنگي كه از منويات مقام معظم رهبري است، تلاش و جديت بيشتري شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلي احيا ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته قروه از خدمات استاندار قبلي كردستان، عليرضا شهبازي تقدير و تشكر كرد.

وي ابراز اميدواري كرد: با نگرش مدبرانه دولت يازدهم و اميدزايي بيشتر، خدمات قابل‌توجهي در استان كردستان و شهرستان قروه به عنوان دروازه ورودي استان انجام گيرد.

احيا با بيان اينكه زدودن نگرش امنيتي و نظامي از كردستان و تقويت بعد فرهنگي اين استان خواسته اصلي مقام معظم رهبري است، خاطرنشان كرد: توسعه همه جانبه استان مي‌تواند اميد به زندگي را افزايش دهد.

امام جمعه قروه افزود: در اين ميان قروه به عنوان دروازه ورودي كردستان، نيازمند خدمات خاص و توجه بيشتري است به ويژه در بعد راهسازي و تكميل كمربندي اين شهر كه از مسيرهاي اصلي تردد در استان محسوب مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه تصريح كرد: يكي از راه‌هاي وحدت حوزه و دانشگاه، اين دو كانون جوشان دانش و معرفت، ارتباط، رفت و آمد سازنده و مشاركت علمي و عملي است.

امام جمعه قروه افزود: اقدامات دو طرف در مشاركت‌هاي مربوط به اداره امور كشور در مجاري عالي اداري و تصميم‌گيري، نمونه‌هاي زيبايي از همكاري را متبلور ساخته و مجموع اين كوشش‌ها در پيدايش جو تفاهم و نزديكي فكري و همكاري عملي طلاب و دانشجويان بسيار مؤثر بوده است.

احيا وحدت حوزه و دانشگاه را عامل دستيابي به مباني مشترك علمي و فكري و فرهنگي برشمرد و افزود: حفظ اتحاد و وحدت در تمامي بخش‌هاي جامعه بايد مورد توجه قرار گيرد.

خطيب جمعه قروه با بيان اينكه وحدت دو قشر متفكر جامعه حوزه و دانشگاه از اهميت بالا و جايگاه ويژه‌اي برخوردار است، گفت: تصويري كه از عالمان و دانشمندان دانشگاهي و حوزوي در فرهنگ ديني ترسيم شده است، محبت، همياري، همسويي، مسئوليت‌پذيري و از خودگذشتگي است.

احيا در ادامه گفت: حوزه و دانشگاه دو مغز متفكر جامعه و منشا تمام پيشرفت‌ها و يا عقب‌افتادگي‌ها هستند.

وي مهم‌ترين شاخصه استكبار را پيمان‌شكني اعلام كرد و افزود: اينكه آمريكا بخواهد به مذاكرات ژنو پايبند نباشد، مسئله جديد نيست و اين عادت هميشگي استكبار جهاني است.

خطيب جمعه قروه از اظهارات مقامات آمريكايي در روزهاي اخير در زمينه مذاكرات ژنو تحت عنوان عربده‌كشي ياد كرد و افزود: اين اقدام آنها به مثابه حيواني است كه پارس مي‌كند اما جرات حمله ندارد.

احيا افزود: با اين سخنان نسنجيده و ناشي از عصبانيت اوباما و ديگر مهره‌هاي اسرائيلي كاخ سفيد، موفقيت ايران در اين مذاكرات بيش از پيش جلوه‌نمايي كرد.

به گفته خطيب نماز جمعه قروه، خشم و عصبانيت سردمداران كاخ سفيد نشان دهنده سست‌شدن مواضع آنها در قبال ايران و همچنين تقويت جايگاه هسته‌اي ايران است كه آنان را وادار مي‌كند كه آرزوي بمباران و از بين بردن پيچ و مهره‌هاي تاسيسات هسته‌اي ايران را بكنند.

احيا تصريح كرد: اين سخنان مقامات آمريكايي نشانه همان عدم اعتمادي است كه رهبر معظم انقلاب از آن سخن گفتند و بر آن تاكيد داشتند و از اين رو در ادامه همه فعاليت‌ها بايد رهنمودهاي ارزشمند ايشان سرلوحه امور باشد.

وي در پايان همچون هفته‌هاي قبل گريزي هم به مسايل و مشكلات اقتصادي زد و خاطرنشان كرد: اگر تدبيرهاي خاص و ويژه‌اي انديشيده شود، تمامي تنگناهاي اقتصادي با وجود تحريم‌ها قابل حل و فصل است.

انتهاي پيام/79009/ر40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن