تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821366641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نخستين همايش بازي‌هاي رايانه‌اي و ارتقاي سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برگزاري نخستين همايش بازي‌هاي رايانه‌اي و ارتقاي سلامت
نخستين همايش علمي، آموزشي"بازي‌هاي رايانه‌اي و ارتقاي سلامت" با رويكرد سبك زندگي سالم با مشاركت بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين رويداد علمي نهادها و سازمان هايي نظير وزارت بهداشت و درمان، وزارت آموزش و پرورش، شهرداري تهران و سازمان صدا و سيما مشاركت خواهد داشت.

دانشگاه علمي كاربردي بنياد ملي بازي هاي رايانه اي با مشاركت فعال در همايش بازي هاي رايانه اي و ارتقاي سلامت به عنوان كميته علمي همايش ايفاي نقش مي كند .

بررسي 100 مقاله ارسال شده به اين همايش در كميته علمي همايش انجام مي شود و از بين مطالب ارسال شده تا كنون 45 عنوان مقاله پذيرفته شده است.

بر اساس اعلام كميته علمي همايش بازي هاي رايانه اي و ارتقاي سلامت مقالاتي كه پس از فرآيند داوري مورد پذيرش قرار گيرند، در كتابي تحت عنوان مجموعه مقالات اولين همايش بازي هاي رايانه اي و ارتقاي سلامت به چاپ مي رسد.

نقش بازي هاي رايانه اي در ارتقاي سلامت فرد و جامعه، بازي هاي رايانه اي و ترويج سبك زندگي سالم، بازي هاي رايانه اي و آموزش و يادگيري، بازي هاي رايانه اي، پيشگيري، درمان و توانبخشي و موضوع هاي آزاد و مرتبط را مي توان از محورهاي اين همايش برشمرد.

بررسي نقش بازي هاي رايانه اي و فناوري هاي نوين در تعليم، تربيت و ارتقاي سلامت جامعه، تبادل اطلاعات بين صاحبان انديشه و فعالان اين حوزه به منظور هم افزايي و ارتقاي كيفيت و كميت محصولات توليدي، آشناسازي گروه هاي پزشكي و درمانگر با كاربرد فناوري هاي نوين در امر آموزش و درمان از اهداف اين همايش به شمار مي رود.

آخرين مهلت ارسال مقالات تا پايان آذرماه اعلام شده و نتايج داوري مقالات منتخب تا اواسط دي ماه اعلام خواهد شد.

همچنين ارائه مقالات منتخب توسط نويسندگان آثار در روز هاي 6 و 7 بهمن ماه امسال انجام مي شود و در پايان هر روز دو كارگاه آموزشي برگزار مي شود.

كارگاه آموزشي Gamification در حوزه سلامت، معرفي نظام ملي رده بندي سني بازي هاي رايانه اي ايران (ESRA)، بازي هاي حركتي و نقش آن ها در ارتقاي سلامت و سبك زندگي در بازي هاي رايانه اي از موضوع هاي كارگاه ها به شمار مي رود.

نخستين همايش بازي هاي رايانه اي و ارتقاي سلامت ششم و هفتم بهمن ماه سال جاري در مركز همايش هاي بين المللي رازي دانشگاه علوم پزشكي ايران برگزار مي شود.

كد خبر: 2194637

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۵:۵۰

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن