تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819691268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پراخت‌هاي ميليوني تامين اجتماعي به برخي از اعضاي كابينه دولت احمدي‌نژاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: پراخت‌هاي ميليوني تامين اجتماعي به برخي از اعضاي كابينه دولت احمدي‌نژاد
رحيمي،‌ شيخ‌الاسلامي و عباسي دريافت‌كنندگان اصلي بزل و بخشش‌هاي سازمان تامين اجتماعي به مديريت سعيد مرتضوي بوده‌اند كه اين حمايت‌ها را مي‌توان دليل دفاع دولت از عملكرد اين سازمان دانست.


خانه ملت؛ گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي درحالي در مجلس قرائت شد كه حرف و حديث‌هاي زيادي در پي داشت.

به دنبال ارايه بخشي از اين گزارش از سوي تريبون مجلس به رسانه‌ها، سعيد مرتضوي مديرعامل وقت سازمان تامين اجتماعي، برخي از مفاد اين گزارش را غير واقعي خواند و حتي نمايندگان را محكوم به دريافت كارت هديه كرد تا تمركز افكار عمومي را از مشكلات عديده پيش آمده در سازمان به سمت اين موضوع هدايت كند.

حال آنكه مرتضوي در تكذيبيه خود اعلام كرده بود بسياري از پرداخت‌ها از محل منابع غير شمول سازمان مذكور بنا به تصويب هيات امناي اين نهاد صورت گرفته و محل ايراد نيست در حالي كه هيات تحقيق و تفحص از تامين اجتماعي بسياري از اين پرداخت‌ها را شبه‌ناك و باعث تعجب مي‌دانست كه نمونه آن پرداخت 50 ميليون توماني به رحيمي معاون اول رئيس جمهور دولت دهم بود كه در ادامه، سند اين پرداخت ارايه مي‌شود:

علاوه بر دريافت مبلغ 50 ميليون تومان از سوي سازمان تامين اجتماعي به رحيمي معاون اول رئيس جمهور دولت دهم ، مبالغ ديگري نيز در سطوح همين پرداخت‌ها از سوي سعيد مرتضوي صورت گرفت كه نمونه بارز آن، مبلغ يك ميليارد ريال معادل 100 ميليون تومان به شيخ‌الاسلامي وزير قبلي وزارت تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعي بود كه در سند ارايه مبلغ فوق، سمت وي به عنوان معاون اجتماعي رئيس جمهور مطرح شده است.

به دنبال همين بزل و بخشش‌ها و به دستور شخص سعيد مرتضوي طي دو سند مجزا مبلغ 50 ميليون تومان و 100 ميليون تومان در قالب كارت هديه به عباسي سرپرست وزارت تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعي تحويل داده شد.

گفتني است؛ توافقات هيات امنا براي پرداخت مبالغ مذكور سنديت خاصي نداشته و دلايل اين پرداخت‌ها براي اعضاي هيات تحقيق و تفحص مجلس و جامعه هدف مشخص نيست حال اينكه تمام اين اسناد در قالب گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي به مراجع قضايي تحويل داده شد تا مورد بررسي بيشتر قرار گيرد.

لازم به ذكر است خبرگزاري خانه ملت در روزهاي آينده برخي ديگر از اسناد گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي را منتشر خواهد كرد.

پايان پيام

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن