تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه دليجان:افكار عمومي دنيا يك بار ديگر عدم صداقت آمريكايي‌ها را ديدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه دليجان:افكار عمومي دنيا يك بار ديگر عدم صداقت آمريكايي‌ها را ديدند
امام جمعه دليجان با اشاره به پيمان‌شكني آمريكايي‌ها كه سابقه طولاني نيز دارد، گفت: افكار عمومي دنيا يك بار ديگر عدم صداقت آمريكايي‌ها را ديدند. ژست مغرورانه و متكبرانه سران كفر حكايت از عدم پايبندي آنان به تعهدات دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك حجت‌الاسلام والمسلمين غلامرضا نيشابوري در آيين عبادي سياسي نماز جمعه امروز دليجان با بيان اينكه غرب بايد بداند كه با زبان تهديد و تحريم نمي‌تواند با ايران مذاكره كند، اظهار داشت: بي‌اعتمادي به آمريكا بعد از توافق ژنو نه تنها كم نشده است بلكه افزايش يافته و حتي كساني كه به آمريكا خوش‌بين بودند امروز به مكار بودن آمريكايي‌ها پي بردند.

وي با اشاره به مواضع ضد و نقيض آمريكايي‌ها بعد از توافق ژنو گفت: اينگونه رفتارها بي‌اعتمادي به دولت آمريكا را به اثبات مي‌رساند و توقع مردم در چنين شرايطي از مسئولان نظام، ايستادگي در برابر زياده‌خواهي‌هاي آمريكا است و بايد به صورت علني به آنها اعلام كنند كه اگر كنگره آمريكا تحريم‌هاي جديدي عليه ايران وضع كند، ما به توافقات ژنو پايبند نخواهيم بود.

امام جمعه دليجان با اشاره به اينكه ملت ايران بيش از 35 سال است كه مقاومت كرده و از مقاومت به پيروزي و عزت رسيده است، افزود: آمريكا و اروپا بدانند تهديد و تحريم تاثيري در مواضع جمهوري اسلامي ندارد.

نيشابوري با تاكيد بر اينكه ملت ايران همواره در مقابل زورگويي‌هاي آمريكا ايستاده و با تداوم اين مقاومت، تمام حقوق خود را در موضوع هسته‌اي خواهد گرفت، ادامه داد: فعاليت هسته‌اي ايران صلح‌آميز و بر اساس قوانين آژانس و سياست جمهوري اسلامي در مسئله هسته‌اي كاملاً روشن و شفاف است.

وي بيان كرد: غرب راهي جز احترام به حقوق جمهوري اسلامي ايران ندارد، ملت ما و دولت ايران چه غرب بر تعهدات خود پايبند باشد و يا نباشد آماده استقامت و پايداري و حفظ دست‌آوردهاي علمي كشور هستند.

نيشابوري تاكيد كرد: تمام افتخارات، عزت، عظمت و پيشرفت‌هاي كشور و ملت بزرگ ايران به خاطر رهبري‌هاي خردمندانه رهبر معظم انقلاب است.

وي با بيان اينكه توسعه و رشد كشور نتيجه ايستادگي و مقاومت ملت ايران است، تصريح كرد: ما در مقابل تمام زياده خواهي‌هاي آمريكا ايستادگي كرده و مي‌كنيم.

امام جمعه دليجان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه دو مغز متفكر جامعه هستند كه دشمن به دنبال جدا كردن و اختلاف ميان اين دو قشر تاثير گذار بر جامعه است.

نيشابوري نتيجه وحدت حوزه و دانشگاه را استقلال سياسي و استقلال فرهنگي عنوان كرد و اظهار داشت: نبايد به مسئله وحدت حوزه و دانشگاه به صورت سطحي نگاه كرد بايد مانند بعد از انقلاب ميان اين دو قشر وحدت عملي جريان داشته باشد.

وي خاطر نشان ساخت: تمام مشكلات دنياي ما با احترام به احكام دين و عمل به آن حل مي‌گردد زيرا امام علي(ع) فرمودند؛ من اصلح امر آخرته اصلح الله امر دنياه، هر كس امر آخرت خود را اصلاح كند خداوند امر دنياي او را اصلاح مي كند.

انتهاي پيام/87001/ل40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن