تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803030275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار قم:سرعت در روند توسعه شهر قم نيازمند همراهي مردم و مسئولان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار قم:سرعت در روند توسعه شهر قم نيازمند همراهي مردم و مسئولان است
شهردار قم گفت: همراهي و همكاري مردم عزيز و مسئولان و دستگاه‌هاي نظارتي با مديريت شهري باشد، روند پيشرفت قم در سال‌هاي آتي هم ادامه خواهد داشت و قطاري كه راه افتاده از سرعتش كاسته نمي‌شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از روابط عمومي شهرداري قم، محمد دلبري در كنفرانس خبري كه با حضور خبرنگاران و رسانه‌هاي محلي و كشوري پس از پايان چهارمين نشست مشترك شهرداران كلانشهرها و هيئات رئيسه فراكسيون مديريت شهري و روستايي مجلس شوراي اسلامي برگزار شد در رابطه با لزوم برگزاري اين نشست گفت: اخيرا دولت لايحه بودجه سال 93 را تحويل مجلس كرد و در حال حاضر كميسيون‌هاي مختلف مجلس در حال بررسي سرفصل‌ها و رديف‌هاي بودجه‌اي هستند كه دولت به مجلس پيشنهاد داده است.

وي با بيان اينكه فراكسيون مديريت شهري موضوعات مربوط به شهرداري‌ها و مديريت شهري را رسيدگي مي‌كند، گفت: فرصت را غنيمت شمرديم و از اعضاي هيئت رئيسه فراكسيون شهري، اعضاي كميسيون‌شوراها و شهرداران كلان‌شهرها و برخي از شهرداران مراكز استان‌ها دعوت كرديم كه اين نشست مشترك را در مجموعه شهر قم برگزار كنيم.

شهردار قم توجه به توسعه شهر قم در رديف بودجه‌ها و سرفصل‌هايي كه پيش‌بيني مي‌كنند را از اهداف اين نشست عنوان كرد و گفت: اميدواريم از تجربه و همفكري و هم افزايي كه بين اين عزيزان انجام مي‌شود بتوانيم استفاده بهينه‌اي در بودجه سال 93 داشته باشيم.

وي با تاكيد بر اينكه هر تصميمي كه مجلس شوراي اسلامي آن را مصوب كند بيشترين اثر آن براي مديريت شهري است، خاطرنشان كرد: اين قوانين در شهرها و براي شهروندان عزيز مي‌تواند اثرات موثر و مستقيمي داشته باشد كه ان‌شاءالله بتوانيم با پيش‌بيني‌هايي كه مي‌كنيم بتوانيم بيشترين سهم را در بودجه داشته باشيم.

دلبري با تاكيد بر اينكه وضعيت اقتصادي كشور و مردم در مجموعه مديريت شهري اثرگذار است، تصريح كرد: اگر همراهي و همكاري مردم عزيز و مسئولان و دستگاه‌هاي نظارتي با مديريت شهري باشد، روند پيشرفت قم در سال‌هاي آتي هم ادامه خواهد داشت و قطاري كه راه افتاده از سرعتش كاسته نمي‌شد.

وي يادآور شد: هر چند قم در زيرساخت‌هاي حمل و نقل عمومي در سال‌هاي اخير سرعت گسترده‌اي داشت است اما با توجه به عقب ماندگي‌هاي سنوات گذشته، نيازمند بودجه‌هاي دولتي و ملي هستيم كه بتوانيم اين عقب ماندگي را جبران كنيم.

شهردار قم خاطرنشان كرد: با همراهي مردم عزيز براي بازگشايي خيابان‌ها و معابر و همچنين همدلي اعضاي شوراي اسلامي شهر و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با مديريت شهري، فكر مي‌كنم اين عقب ماندگي‌ها با سرعت ترميم مي‌شود.

وي در پايان از اصحاب رسانه و مجموعه خبرنگاراني كه دو روز برگزاري چهارمين نشست مشترك شهرداران كلانشهرها و هيئات رئيسه فراكسيون مديريت شهري و روستايي مجلس شوراي اسلامي را پوشش خبري دادند قدرداني كرد و گفت: ا‌ن‌شاءالله بتوانيم اثرات آن را در مديريت شهري ببينيم.

انتهاي پيام/2258/ت

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن