تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802723591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در طرح هاديان بصير فرهنگيان دنا مطرح شدحسيني‌صدر: هر شكستي در توافق ژنو تنها براي طرف مقابل ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در طرح هاديان بصير فرهنگيان دنا مطرح شدحسيني‌صدر: هر شكستي در توافق ژنو تنها براي طرف مقابل ايران است
رئيس نهاد نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه فتح گفت: اگر در توافق ژنو شكستي باشد براي طرف مقابل است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سي‌سخت، صبح امروز تعدادي از فرهنگيان شهرستان دنا در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش حضور پيدا كردند تا در طرحي با عنوان هاديان بصير شركت كنند.

اين برنامه كه با موضوع طرح بصيرت سياسي فرهنگيان اجرا شد با با سخنراني حجت‌الاسلام سيد امان‌الله حسيني‌صدر رئيس نهاد نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه فتح ادامه يافت.

مسئول حوزه نمايندگي سپاه فتح در استان ضمن تقدير و تشكر از برگزار كنندگان و شركت كنندگان در جلسه در خصوص مسائل سياسي روز به ايراد سخن پرداخت.

وي گفت: در نشست هسته‌اي ژنو سه ديدگاه وجود دارد، اول اين‌كه عده‌اي بيان مي‌كنند معجزه‌اي رخ داده و اين يك نقطه تاريخي در انقلاب است، دومين ديدگاه بدبينانه به اين نشست فكر مي‌كنند و مي‌گويد كه شكست خورده‌ايم و كلي امتياز از دست داده‌ايم و سومين ديدگاه يك ديد متعادل به اين نشست دارد كه ما نه معجزه كره‌ايم و نه شكست خورده‌ايم.

حسيني صدر از توان بالاي رهبر معظم انقلاب سخن گفت و اذعان داشت: با هوشترين و سياستمدارترين رهبري در جهان رهبري ايران اسلامي است كه هميشه با تدبير عمل كرده و با هوش بالاي خود مانع از ضربه خوردن بر پيكره نظام اسلامي توسط دشمنان شده‌اند.

وي افزود: نمونه بارز و اخير نصيحت به تيم هسته‌اي است كه در آن فرمودند در مذاكرات خط قرمز را لحاظ كنيد و از آن عبور نكنيد چرا كه دشمنان ما به خصوص آمريكا غير قابل اعتماد هستند و اگر شما يك قدم عقب برويد او چند قدم جلو خواهد گذاشت؛ لذا بايد حد و حدود خود را بدانيد و از اين خط عبور نكنيد، راه ما راه استقامت است و بايد بر ظرفيت‌هاي داخلي تكيه كنيم.

مسئول حوزه نمايندگي سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد به بيان چند دليل براي امتياز دادن طرف مقابل به ايران پرداخت و از جمله مهمترين آنها را در اين دانست كه به نتيجه رسيدند تحريم ايران يعني تحريم بخشي از جهان كه اين كار به ضرر خود آنها خواهد بود.

وي گفت: اين را پذيرفتند كه ايران به يكي از قطب‌هاي قدرت تبديل شده و هر حربه‌اي به كار برده‌اند در آن نتوانسته‌اند ملت ايران را فريب دهند و سايه ظلم خود را بر سرشان پهن كنند و سوم اين كه وحدت درون خود را نتوانسته‌اند حفظ كنند به گونه‌اي كه در ميان خودشان بحث و تفاوت نظر بسياري وجود دارد و در شرق قدرت تلفيقي تشكيل شده كه اين باعث كم شدن قدرت آمريكا شده است.

اين مسئول خاطرنشان كرد: خصومت با ايران خصومت با تمام مسلمانان جهان است چرا كه تمام مسلمانان جهان از ايران حمايت مي‌كنند و از طرفي در بين دوستان آمريكا وحدت و انسجام وجود ندارد و فقط ظاهري است و هيچ اعتمادي به آنها نيست.

انتهاي پيام/2571/ي30

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن