تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور برترين‏هاي مرحله شهرستانيرقابت‏هاي اذان، ابتهال، تواشيح و هم‏خواني استان سمنان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور برترين‏هاي مرحله شهرستانيرقابت‏هاي اذان، ابتهال، تواشيح و هم‏خواني استان سمنان آغاز شد
رقابت‏هاي اذان، ابتهال، تواشيح و هم‏خواني استان سمنان با حضور برترين‏هاي مرحله شهرستاني اين مسابقات آغاز شد.


معاون فرهنگي و اجتماعي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان سمنان دقايقي پيش در گفت‏وگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري فارس در استان سمنان درباره روند اجراي اين دوره از مسابقات اظهار كرد: رقابت‏هاي اذان، ابتهال، تواشيح و هم‏خواني استان سمنان با حضور نفرات و گروه‏هايي از بانوان و آقايان از شهرستان‏هاي مختلف اين استان آغاز شده است.

حجت‏الاسلام والمسلمين مهدي يوسف‏تبار ادامه داد: اين دوره از رقابت‏ها، در بخش آقايان در رشته‏هاي اذان، ابتهال، تواشيح و هم‏خواني و در قسمت بانوان، در رشته‏هاي ابتهال، تواشيح و هم‏خواني برگزار مي‏شود و بانوان در اين مسابقات، رقابتي در بخش اذان نخواهند داشت.

وي تصريح كرد: اين مسابقات در مرحله استاني برگزار مي‏شود و برترين‏هاي رقابت‏هاي شهرستاني به مدت يك روز در امامزاده يحيي (ع) سمنان با يكديگر به رقابت مي‏پردازند.

معاون فرهنگي و اجتماعي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان سمنان اضافه كرد: در مرحله شهرستاني رقابت‏هاي اذان، ابتهال، تواشيح و هم‏خواني استان سمنان، بيش از يك هزار نفر شركت داشتند كه از اين تعداد، برترين‏ها امروز در مسابقات استاني حضور دارند.

يوسف‏تبار گفت: 27 نفر از برترين‏هاي مرحله شهرستاني در رشته اذان برادران، هفت نفر در بخش ابتهال برادران و پنج گروه تواشيح و هم‏خواني آقايان در اين رقابت‏ها با يكديگر مسابقه مي‏دهند.

وي افزود: همچنين در بخش بانوان، 6 نفر در رشته ابتهال و چهار گروه تواشيح و هم‏خواني حضور دارند كه در حال مسابقه دادن هستند.

معاون فرهنگي و اجتماعي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان سمنان افزود: در رشته تواشيح و هم‏خواني، از هر بخش آقايان و بانوان، يك گروه به مسابقات كشوري اعزام مي‏شوند.

يوسف‏تبار ادامه داد: در رشته‏هاي اذان و ابتهال آقايان نيز از هر رشته، يك نفر راهي مسابقات كشوري مي‏شوند و در قسمت ابتهال بانوان نيز يك نفر به مسابقات كشوري راه مي‏يابد.

به گزارش خبرگزاري فارس؛ قرار است نتايج اين دوره از رقابت‏ها تا ساعات پاياني امشب اعلام شود.

انتهاي پيام/2249/ي30

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن