تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820058165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برف و باران در تهران تا پايان هفته/ يخبندان از ابتداي هفته آينده


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: برف و باران در تهران تا پايان هفته/ يخبندان از ابتداي هفته آينده
مديركل پيش‌بيني سازمان هواشناسي با بيان اينكه با ورود سامانه جديد بارشي، تهران و بويژه استان‌هاي واقع در نيمه جنوبي كشور برفي و باراني شده‌اند، گفت: از اوايل هفته آينده نيز يخبندان براي اكثر استان‌هاي كشور پيش بيني شده است.

احمد وظيفه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ورود سامانه بارشي جديد كه از اواخر شب گذشته از سمت شمال‌غرب به كشور وارد شده است، اظهارداشت: اين سيستم هم‌اكنون روي استان‌هاي جنوبي و منطقه زاگرس فعال شده است و از شمال خوزستان، چهارمحال و بختياري تا كهكيلويه و بوير احمد و آذربايجان را درگير بارش برف و باران خواهد كرد.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سازمان هواشناسي با بيان اينكه اين سامانه بارشي تا فردا فعال خواهد بود، ادامه داد: پيش بيني مي‌شود شمال خوزستان، چهارمحال و بختياري، لرستان، كهكيلويه و بويراحمد، كرمانشاه و جنوب همدان و همچنين بخش‌هايي از استان مركزي تا جمعه بيشترين بارش را تجربه كنند.

وي يادآور شد: همچنين پيش‌بيني مي‌شود بارش برف قابل توجهي نيز در ارتفاعات استان البرز، شمال استان تهران و مازندران را شاهد باشيم.

وي با بيان اينكه اين سامانه بارشي به تدريج از شمال‌شرق كشور خارج مي‌شود، ادامه داد: از اوايل هفته آينده نيز شاهد ريزش هواي سرد و افت قابل توجه دماي هوا در كشور بويژه استان‌هاي واقع در نيمه شمالي باشيم.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سازمان هواشناسي با اشاره به يخبندان و سرد شدن هوا در كشور، بيان داشت: بر همين اساس پيش‌بيني مي‌شود در هفته آينده مصرف حامل‌هاي انرژي در استان‌هاي واقع در نيمه شمالي كشور افزايش يابد.

به گفته وظيفه، بيشترين افت دما در استان‌هاي گيلان و مازندران و دامنه‌هاي شمالي البرز خواهد بود كه با بارش برف قابل توجه همراه است.

وي درباره تغييرات دمايي در استان‌هاي مختلف يادآور شد: پيش‌بيني مي‌شود دماي هوا در هفته آينده در آذربايجان‌ها 3 تا 6 درجه سانتيگراد نسبت به شرايط فعلي كاهش يابد ضمن آنكه دماي هوا در استان تهران و نواحي جنوبي دامنه‌هاي البرز 6 تا 10 درجه سانتيگراد نسبت به شرايط فعلي طي روز يكشنبه هفته آينده كاهش خواهد يافت.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سازمان هواشناسي با اشاره به اختلال رفت و آمد بويژه در ارتفاعات جاده‌هاي كوهستاني خاطرنشان كرد: با توجه به سرمايش و افزايش مصرف سوخت در منازل، انتظار مي‌رود تمهيدات ويژه در نظر گرفته شود.

وظيفه يادآور شد: طي امروز و فردا بارش برف در ارتفاعات تهران پيش‌بيني مي‌شود كه اين شرايط همراه با كاهش دما و همچنين بارش باران در سطح شهر تهران نيز دور از انتظار نيست.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن