تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803729839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشروح/سردار نقدي در كنگره ملي شهيده طاهره هاشمي:بي‌اعتمادي ايران ‌به آمريكا پابرجاست‌/‌‌برخي تفاوت «نرمش» با «سازش» را نمي‌دانند‌‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشروح/سردار نقدي در كنگره ملي شهيده طاهره هاشمي:بي‌اعتمادي ايران ‌به آمريكا پابرجاست‌/‌‌برخي تفاوت «نرمش» با «سازش» را نمي‌دانند‌‌
رئيس سازمان بسيج مستضعفين شهيده طاهره هاشمي را الگويي براي دختران جوان دانست و گفت: شهيده هاشمي بر عدم سازش با دشمن تاكيد داشت در حالي كه هنوز برخي تفاوت ميان نرمش و سازش را نمي‌دانند.


به گزارش خبرگزاري فارس از آمل، سردار محمدرضا نقدي در برنامه عصرگاهي كنگره ملي شهيده طاهره هاشمي در اريكه آريايي آمل با بيان اينكه ‌شهيده هاشمي در مكتبي پرورش يافته ‌كه اسلام ناب محمدي است و زناني مانند حضرت زينب در آن الگو هستند، افزود: وقتي خاطره‌ها را مرور كنيم مي‌بينيم دختري 14 ساله ميدان‌داري مقابله با دشمنان را بر عهده دارد و فعاليت انقلابي مي‌كند در حالي كه دختران هم سن و سال او در پي مسائل ديگري هستند و نمي‌توانند از قيد و بند افكار خود رها شوند.

وي اظهار داشت: اينكه يك دختر اينگونه آزاد، با شرافت و با فضيلت باشد و خود را از تمام قيدهاي مادي برهاند و به جايي برساند كه به آزادي بشريت فكر كند يك الگو‌ست.

نقدي با بيان اينكه عظمت شهداي كشور است كه استكبار را زمين‌گير كرده است، با اشاره به نامه شهيده هاشمي به رزمندگان اسلام گفت: از همين متن كوتاه اين شهيده مي‌توان كتابي رسيد و آرزوي به شهادت رسيدن بود كه به او قلمي اينچنين داده است.

وي بيان داشت: بخشي از نوشته‌ها و خطابه او به آمريكا، اسراييل و صهيونيزم است و از ايستادگي سخن مي‌گويد و در نوشته‌هايش بصرت موج مي‌زند چون بيش از همسالان خود به عمق درك و تحليل سياسي دست يافته بود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تاكيد بر اينكه دركي كه شهيده هاشمي به آن دست يافته بود بسياري از سياستمداران امروز از رسيدن به آن عاجز هستند، اظهار كرد: در آن زمان بسياري از كساني كه به دروغ شعار مرگ بر آمريكا مي‌دادند را به خوبي تشخيص داده بود و تاكيد كرده است كه سازشي صورت نگيرد.

وي گفت: شهيده هاشمي به امداد الهي و تكيه بر قدرت خداوند مي‌كند و مي‌گويد پيروزي با ماست و اگر هم به شهادت برسيم بازهم ما پيروز خواهيم بود.

نقدي با بيان اينكه جوانان امروز ما بايد با همين بصيرت دشمن را بشناسند و وارد ميدان شوند، افزود: بسياري هنوز فرق ميان نرمش و سازش را نمي‌دانند و به ياد ندارند وقتي دشمن سرزمين ما را اشغال كرد به عظمت جنگيديم و حقانيت خود را به دنيا ثابت كرديم.

*ايران ‌به آمريكا ‌اعتماد ندارد‌

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه ايران ‌به آمريكا ‌اعتماد ندارد، گفت: شعار مرگ آمريكا ادامه دارد و اين تنها با تغيير ماهيت آمريكا از ميان خواهد رفت.

‌نقدي ‌با اشاره به مسائل روز دنيا و كشور افزود: امروز ايران از آنچه قوانين و عرف بين‌الملل است كوتاه نمي‌آيد و هر معاهده‌اي كه حق ايران را تصرف كند و حقي از ما سلب كند را برنمي‌تابيم.

وي با بيان اينكه حق حاكميت ملي قانون اساسي ماست و كسي نمي‌تواند ايران را از اين حق قانوني محروم كند، گفت: پرونده‌اي كه امروز در ژنو در جريان است به سطري كمتر از آن رضايت نمي‌دهيم و كوچكترين تعرضي را به حاكميت كشورمان قبول نمي‌كنيم و دشمن بداند اين خط قرمز ماست.

نقدي با اعلام اينكه راهي كه شهدا رفتند منجر به بيداري اسلامي در دنيا شده است و اگر كسي تصور كند با سركوب، بيداري اسلامي تمام شدني است اشتباه مي‌كند، تصريح كرد: امروز جنبش 99 درصدي در اروپا و امريكا شعله فروزان‌تري شده است كه با اين زورگويي‌ها خاموش نمي‌شود.

وي با اشاره به اينكه سال‌هاي گذشته ايران كشوري بي‌سواد بود ولي امروز دشمن از توان علمي ما هراس دارد و مجبور است براي مذاكره التماس كند، ادامه داد: امريكا چندين سال براي مذاكره التماس كرد و براي حل مسايل پيام‌هايي فرستاد اما چون ما از طينت و ماهيت او باخبر هستيم نمي‌توانستيم به آمريكا اعتماد كنيم و امروز نيز اين بي‌اعتمادي پابرجاست.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تاكيد بر اينكه بايد دستاوردهاي عظيم نظام اسلامي را حفظ كنيم، افزود: مسئله ما و امريكا يك مسئله ماهيتي است و اين نيست يك اختلافي ميان دو نفر ايجاد شده باشد و به مرور زمان بخواهند رفع كنند.

وي تصريح كرد: دشمن بايد توبه كند و حق و حقوق ايران را بازگرداند و تا زماني كه ماهيت خود را تغيير ندهد قابل اعتماد نيست.

نقدي با اشاره به اينكه مذاكره با كشور عراق نيز با بازپس گيري اسرا و مجروحين و حقوق ايران و نيز تغيير ماهيت كشور از صدام صورت گرفت، اظهار داشت: زماني مرگ بر صدام مي‌گفتيم اما ديگر صدامي نيست كه نخواهيم با اين كشور مذاكره كنيم بنابراين شعار مرگ بر آمريكا نيز هنوز باقي تا زماني كه ماهيت اين كشور تغيير كند.

نقدي برگزاري اين كنگره را تجديد ميثاق با شهدا دانست.

انتهاي‌پيام/86011/ش‌40/ض1002

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن