تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار مشهد:نقدينگي‌ها به سمت پروژه‌هاي عمراني هدايت شوندخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: شهردار مشهد:نقدينگي‌ها به سمت پروژه‌هاي عمراني هدايت شوندخبرگزاري موج -


۲۲ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۲ق.ظ)

شهردار مشهد:

نقدينگي‌ها به سمت پروژه‌هاي عمراني هدايت شوند
خبرگزاري موج - شهردار مشهد گفت: نمايندگان مجلس به ويژه اعضاي كميسيون تلفيق در رابطه با جمع‌آوري نقدينگي و هدايت آنها به سمت پروژه‌هاي عمراني اقدام كنند.

به گزارش خبرگزاري موج، صولت مرتضوي در بخش پاياني نشست مشترك شهرداران كلان شهرها و اعضاي فراكسيون مديريت شهري و روستايي مجلس اظهار كرد: سياست دولت آن است كه تورم را به مرز 25 درصد برساند و در صورت تحقق اين امر كمك شايان توجهي به شهرداري‌ها و مردم خواهد شد.
وي افزود: در سال 93 تورم مزمن شهرداري‌ها را آزار خواهد داد به همين دليل پيشنهاد مي‌كنم چنانچه نمايندگان مجلس به ويژه اعضاي كميسيون تلفيق در رابطه با جمع‌آوري نقدينگي و هدايت آنها به سمت پروژه‌هاي عمراني اقدام كنند كاري بسيار بزرگ انجام صورت خواهد گرفت.
شهردار مشهد خاطرنشان كرد: مي‌توان اعتباري تا سقف 10 هزار ميليارد تومان با عنوان كمك‌هاي فني و اعتباري تعيين كرد.
وي ادامه داد: امسال توانستيم حدود 600 ميليارد تومان اوراق مشاركت را به فروش برسانيم و اين كار با چند درصد سود بيشتر با همكاري بانك‌ها صورت گرفته ولي با توجه به تورم موجود نمي‌توان از اوراق مشاركت به نحو مطلوب استفاده كرد.
مرتضوي با بيان اينكه بانك‌ها منابعي در اختيار دارند و بايد در قانون بودجه مصوب شود بتوانيم از اين منابع استفاده كنيم عنوان داشت: اين آمادگي در برخي بانك‌ها وجود دارد كه تسهيلاتي چند ده ميلياردي در اختيار شهرداري‌ها قرار دهند ولي ساز و كار قانوني براي اين امر وجود ندارد.
شهردار مشهد افزود: بحث تونل مشترك شهري بايد به وسيله ايجاد تكليف قانوني و انتخاب متولي واحد پيگيري شود.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن