تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802446334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاهان ميزبان گسترش فولاد است، نفت پذيراي داماش پرسپوليس و تراكتور مقابل دو قعرنشين


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: سپاهان ميزبان گسترش فولاد است، نفت پذيراي داماش پرسپوليس و تراكتور مقابل دو قعرنشين
وصال روحاني

هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال كشور از امروز با انجام دو بازي شروع مي‌شود و فردا با برگزاري پنج ديدار ديگر ادامه مي‌يابد و فقط مسابقه استقلال با فجر سپاسي به روز شنبه آينده موكول شده است تا آبي‌ها بعد از پيروزي خفيف 0-1 خود برابر كاسپين قزوين در عصر روز سه‌شنبه در چارچوب جام‌حذفي كشور، فرصت بيشتري براي بازيابي خود داشته باشند. طبعاً مسابقات فرداي سه تيم تراكتورسازي، نفت تهران و پرسپوليس كه در جدول رده‌بندي اول تا سوم هستند، بيشترين توجه را برخواهد انگيخت و همين طور بازي عصر امروز سپاهان با گسترش فولاد كه بخت مجددي براي ياران عقيلي جهت كسب بردي تازه و بازگشت به كورس قهرماني است. تساوي خانگي هفته پيش با استقلال و يك سري نتايج پرنوسان طي سه ماه اخير، طلايي‌هاي اصفهان را تا رده ششم جدول پايين آورده و بازي با مردان رسول خطيبي از آخرين فرصت‌هاي آنان براي زدودن غبار ناكامي‌هاي اخير است. البته سپاهان علي حمودي را كه سه اخطاره شده است در خدمت ندارد و در گسترش فولاد نيز خالد شفيعي به همين دليل بازي نمي‌كند.
كيفيت بالا، رتبه پايين
تراكتورسازي همشهري سرخپوش گسترش فولاد، فردا براي حفظ صدرنشيني‌اش روبه‌روي ذوب‌آهن مي‌ايستد. در ظاهر كار شاگردان مجيد جلالي چندان سخت نشان نمي‌دهد زيرا ذوبي‌ها تنها در رده چهاردهم جدول قرار دارند و بيشترين گل خورده را دارند و خط حمله‌شان نيز سومين خط آتش ضعيف فصل است اما هر فرد آشنا با فوتبال مي‌داند اين تيم اصفهاني چقدر مهره‌هاي خوب و كارگشا دارد و همان‌ها مي‌توانند حتي در تبريز براي ياران محمد نصرتي توليد دردسر كنند. در تيم ذوب‌آهن بازيكن محرومي وجود ندارد ولي تراكتوري‌ها حق استفاده از ميلاد فخرالديني 3 اخطاره را ندارند.
رويارويي گل محمدي و ناظمي
نفت تهران پديده بزرگ فصل جاري كه با امتيازي برابر با تراكتورسازي و فقط به حكم تفاضل گل در رده دوم جدول قرار دارد، در ديگر مسابقه حساس هفته هجدهم، روز جمعه ميزبان داماش است. داماش اگر شكست 0-3 عجيب هفته پيش‌اش برابر ملوان در دربي گيلان ناديده گرفته شود، يكي از بالاترين بيلان‌ها را در سه ماه اخير داشته و با مهاجمان فرصت‌طلبي مثل متوسل‌زاده و حسن‌زاده مي‌تواند موي دماغ نفتي‌ها هم بشود. البته
رضا كاردوست محروم است و نمي‌تواند تيم افشين ناظمي را همراهي كند. در آن سوي ميدان بازيكن 3 اخطاره‌اي در تيم يحيي گل‌محمدي مشاهده نمي‌شود و بهتر است داماش مراقب حركات نفتي‌ها در دقايق پاياني مسابقه كه گاه با گلزني‌هاي شوكه‌كننده در آن به بردهاي حساس و دور از انتظاري رسيده‌اند، باشد.
سفر سخت قرمزها
پرسپوليس تيم سوم جدول رده‌بندي هم مثل تراكتورسازي يك حريف اواخر جدولي دارد و آن رقيب، مس است و كارش سخت‌تر از تيم مجيد جلالي خواهد بود زيرا براي چنين ديداري بايد به خانه رقيب (كرمان) برود. وجه جالب اين ديدار تقابل قرمزها با پرويز مظلومي است كه اينك سرمربي نارنجي‌هاي كرمان است و موقعي كه هدايتگر استقلال بود در دربي‌هاي تهران چهار بار متوالي سرخ‌ها را شكست داد و به اين سبب به لقب عجيب و غريب و ابتكاري(!) «پرويز سوبله چوبله» مفتخر شد.
مس بعد از بدون پيروزي ماندن در نيم‌فصل اول، سرانجام در نيم‌فصل دوم با پيروزي 0-2 بر راه‌آهن طلسم خود را شكست و فقط نتايجي از اين دست است كه مي‌تواند مسي‌ها را به ابقا در ليگ اميدوار كند. در تركيب هر دوتيم نفرات محروم و غايب مشاهده مي‌شوند، مس حق استفاده از آرمان شهداد نژاد دروازه‌بان خود و همچنين محمد آبشك را ندارد و پرسپوليس هم بايد بدون حميد علي عسگر بازي كند.
بازي رفت را در تهران پرسپوليس 0-2 برد اما در آن موقع محمود ياوري سرمربي كرماني‌ها بود و شايد تقابل با مظلومي آن هم در كرمان تبعات دشوارتري براي سرخ‌هاي تهراني داشته باشد كه امسال اصولاً در ديدارهاي دور از خانه بد نتيجه گرفته‌اند.
برنامه بازي‌هاي هفته هجدهم (نام ميزبان‌ها ابتدا مي‌آيد):
پنجشنبه: سپاهان با گسترش فولاد و سايپا با استقلال خوزستان
جمعه: مس با پرسپوليس، نفت با داماش، ملوان با راه‌آهن، تراكتورسازي با ذوب‌آهن و فولاد با صبا
شنبه: استقلال با فجر سپاسي

صعود منچستر به عنوان سرگروه و ناكامي بنفيكا

در ديدارهاي سه‌شنبه شب ليگ فوتبال قهرمانان اروپا، سرگروهي منچستر يونايتد در گروه اول اين مسابقات قطعي و گسيل شاختار دونتسك اوكراين از اين گروه به «ليگ اروپا» نيز حتمي شد. منچستر كه صعودش از قبل قطعيت يافته بود، در مصاف با شاختار با تك‌گل فيل‌جونز 0-1 برنده شد و با اين پيروزي هم خودش 14 امتيازي و سرگروه شد و هم به بايرلوركوزن كه با نتيجه‌اي مشابه (0-1) بر رئال سوسيه داد غلبه كرده، ياري رساند تا با بالغ ساختن اندوخته‌هايش به 10 امتياز رتبه دومي و ديگر مجوز صعود از اين گروه را بگيرد و شاختار به عنوان تيم سوم گروه راهي
«ليگ اروپا» شود كه دومين جام باشگاهي قاره به حساب مي‌آيد. لوركوزن تك‌گل پيروزي ساز خود را توسط عمر توپراك در دقيقه 49 زد.
در گروه سوم مسابقات كه صعود و سرگروهي پاري سن ژرمن از قبل حتمي شده بود، حتي برد 1-2 بنفيكا برابر اين رقيب فرانسوي نيز باعث صعود اين تيم پرتغالي به عنوان دومين تيم گروه نشد و اين افتخار به المپياكوس يونان رسيد كه اندرلشت بلژيك را 1-3 شكست داد و در گروه چهارم بايرن مونيخ به رغم باخت خانگي 2-3 مقابل منچستر سيتي با امتيازي برابر با اين رقيب پرمهره انگليسي و به لطف داشتن نتايجي بهتر در ديدارهاي رودررو (بايرن در زمين سيتي 1-3 برده بود) به عنوان سرگروه بالا رفت و تيم پيگريني هم به عنوان تيم دوم صعود كرد. در گروه دوم مهمترين واقعه ناتمام ماندن بازي سرنوشت‌ساز گالاتاسراي با يوونتوس به سبب ريزش شديد برف و موكول شدن ادامه آن به شب گذشته (چهارشنبه شب) بود.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن