تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توان موشكي و هسته‌اي ايران غيرقابل تصور است/ به زودي از RQ170 رونمايي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: توان موشكي و هسته‌اي ايران غيرقابل تصور است/ به زودي از RQ170 رونمايي مي‌شود
فرمانده سپاه پاسداران با بيان اينكه اقتدار امروز ايران اسلامي در ابعاد دفاعي و امنيتي خلاصه مي‌شود، گفت: دو موضوع موشكي و توان هسته‌اي ايران همچنان در راستاي اقتدار كشورمان قرار دارد.
به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران؛ سردار "محمدعلي جعفري" فرمانده سپاه پاسداران در حاشيه كنگره شهداي جهاد علمي با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به مذاكرات هسته‌اي اخير اظهار داشت: توان نظامي و دفاعي ايران با موضع هسته‌اي در ارتباط است و برخي از اين شهداي علمي‌مان جانشان را در اين مسير از دست داده‌اند.

وي با بيان اينكه يكي از اقدامات و مولفه‌هاي بازدارنده در مقابل تهديدات، توان نظامي ما در ابعاد موشكي است گفت: شهيد "تهراني مقدم" جان خود را در همين مسير تقديم ايران اسلامي كرد تا توان موشكي ايران اسلامي به طريق بازدارنده تامين شود.

سردار جعفري توان نظامي ايران را مورد توجه قرار داد و گفت: امروزه توان نظامي ما در ابعاد موشكي بسيار بالا و غير قابل تصور است، روش‌هايي كه اين موشك‌ها را نگهداري و شليك مي‌كنيم شبيه روش‌هايي است كه حزب الله در برابر ارتش اسرائيل در جنگ ۳۳ روزه شليك كرد.

وي ادامه داد: ما با‌‌ همان روش‌هاي ناهمتراز و نامتقارن سلاح‌هاي استراتژيك را نگهداري مي‌كنيم، دشمنان ما اين را بدانند كه آنان اطلاعي از نگهداري موشك‌هاي ما ندارند و محل نگهداري آنان مخفي است.

فرمانده سپاه پاسداران تاكيد كرد: روش‌هاي شليك موشك‌ها به صورت ناهمتراز در سراسر ايران گسترده است و به روش‌هايي است كه دشمن به راحتي نمي‌تواند با هزاران بمب توان نظامي ما را از بين ببرد و آنچه كه امروز باعث شده دشمن بر سر ميز مذاكره با ايران مقتدر بنشيند، توان نظامي و امنيتي ماست.

وي با بيان اينكه اميدوارم خون شهدايمان در ادامه مذاكرات پاسداري شود گفت: انشاءالله نتيجه مذاكرات به نفع ايران اسلامي باشد.

سردار جعفري با اشاره به پهپادهايي كه محرمانه نيست گفت: با پيشرفت فناوري اين پهپاد‌ها مي‌توانند اقدامات بسياري را انجام دهند، در حال حاضر آخرين پهپادي كه ما به آن دست يافتيم، با توان بيش از ۲۴ ساعت مي‌تواند پرواز كند و موتورهاي زياد برد پهپادهاي ما را افزايش مي‌دهد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: توانمندي نصب بمب و موشك كاملا هدايت شده نقطه زني بر روي پهپاد‌ها است و در مسير تكنولوژي روز دنيا قرار گرفته RQ170 نيز در آينده مراحل آخر تحقيقات را طي مي‌كند و انشاءالله بتوانيم آن را عملياتي كنيم.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن