تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مجلس با تعاونگران برگزار شد/ آغاز بررسي لايحه اصلاح قانون تعاون


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نشست مجلس با تعاونگران برگزار شد/ آغاز بررسي لايحه اصلاح قانون تعاون
با برگزاري دومين نشست مشترك فراكسيون تعاون مجلس و تعاونگران در اتاق تعاون، برخي از مواد لايحه اصلاح قانون بخش تعاون كه به تازگي از سوي دولت به مجلس ارسال شده است مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، داريوش پاك بين در نشست فراكسيون تعاون مجلس شوراي اسلامي با روساي كميسيون هاي تخصصي اتاق تعاون ايران، تعدادي از دبيران اتاق هاي تعاون كشور و نيز برخي از مديران عامل اتحاديه هاي كشوري گفت: در جريان رسيدگي به گزارش كميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اجراي سياست‌هاي كلي اصل 44 قانون اساسي در مورد طرح اصلاح موادي از قانون بخش تعاوني اقتصاد جمهوري اسلامي ايران و اصلاحيه بعدي آن با الحاق موادي به آن با توجه به اينكه دولت نيز در اين زمينه لايحه خود ر ا ارائه كرده است تعدادي از نمايندگان درخواست كردند كه اين طرح براي يكماه مسكوت بماند.

دبيركل اتاق تعاون ايران افزود: با توجه اينكه نمايندگان مجلس طرح مذكور را براي يكماه مسكوت گذاشته اند فرصت مناسبي براي بررسي بيستر لايحه پيشنهادي دولت و طرح كميسيون ويژه مجلس در خصوص اصلاح قانون تعاون پيش آمده است.

پاك بين افزود: در نشست اول فراكسيون تعاون مجلس با برخي از فعالان حوزه تعاون، طرح اصلاح موادي از قانون بخش تعاوني اقتصاد جمهوري اسلامي ايران كه توسط كميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اجراي سياست‌هاي كلي اصل 44 قانون اساسي ارائه شده بود مورد بحث و بررسي قرار گرفت كه نظرات تعاونگران در تمامي مواد طرح اخذ و مقرر شد رئيس فراكسيون تعاون مجلس نظرات تعاونگران را در زمان بررسي اصلاح قانون در مجلس مدنظر قرار دهد.

وي اظهار داشت: در دومين نشست مشترك فراكسيون تعاون مجلس با اتاق تعاون ايران، بررسي لايحه پيشنهادي دولت در خصوص اصلاح قانون تعاون در دستور كار قرا گرفت كه برخي از مواد آن مورد بحث و بررسي قرار گرفت كه تعاونگران حاضر در اين نشست به ارائه نظرات كارشناسي خود پرداختند.

دبيركل اتاق تعاون ايران تصريح كرد: در اين نشست اتاق هاي تعاون و مديران عامل اتحاديه ها پيشنهاد اصلاح و يا حتي حذف برخي از مواد لايحه را ارائه كردند. پاك بين افزود: با توجه به فرصت يكماه تا بررسي لايحه و طرح در مجلس شوراي اسلامي نشست هاي مشترك بين فراكسيون تعاون مجلس و اتاق تعاون در هفته هاي آتي به منظور بررسي مواد باقيمانده لايحه ادامه خواهد داشت.

كد خبر: 2193764

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۰:۰۶

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن