تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804802530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مداحي نوگلان حسيني در تلويزيون به روايت رييس فرهنگسراي انديشه


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مداحي نوگلان حسيني در تلويزيون به روايت رييس فرهنگسراي انديشه
پس از اعلام خبر ساخت برنامه‌اي با عنوان مداحي نوگلان حسيني توسط مدير گروه كودك شبكه دو، خبرنگار ايسنا در گفت‌وگويي با رئيس فرهنگسراي انديشه جزئيات اين برنامه را كه با مشاركت اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود، جويا شد.

سيد محمد حسين حجازي، رييس فرهنگسراي انديشه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرويس تلويزيون و راديو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در خصوص جزئيات طرح تجليل از نوگلان حسيني توضيح داد: اين تجليل هفتمين آيين از تجليل از نوگلان حسيني است كه امسال با مشاركت صداوسيما و با مشاركت اصلي سازمان دانش‌آموزي شهر تهران، شبكه آموزش، شبكه دو سيما و كانون مداحان شهر تهران برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: اين آيين هر ساله با نگاه اشاعه‌ي فرهنگ ديني، تشويق و ترغيب نوجوانان خادم اهل بيت و شناسايي استعدادهاي بالقوه مداحان نوجوان براي اينكه مسير درست و صحيح را انتخاب كنند، برگزار مي‌شود و هدف اصلي آن نشر و اشاعه فرهنگي و اسلامي است.

او با بيان اينكه آيين تجليل از نوگلان حسيني ويژه دانش‌آموزان كليه مقاطع تحصيلي خواهد بود، گفت: از نفرات اول تا سوم در هر مقطع طي آزموني كه از شنبه تا دوشنبه برگزار مي‌شود، روز پنج‌شنبه - 28 آذرماه - نيز تجليل به عمل خواهد آمد.

رييس فرهنگسراي انديشه در خصوص شاخصه‌هاي اصلي نوگلان حسيني براي تجليل توضيح داد: خوش‌صدايي، تلفظ صحيح عبارات، مقتل خواني، آشنايي كافي با روايت و احاديث معتبر و رعايت متدهاي مداحي و روضه‌خواني از جمله ويژگي‌هايي است كه بايد مد نظر قرار بگيرد. اين شاخص‌ها توسط كانون مداحان برتر كشورمان انجام مي‌شود و اطلاع‌رساني و فراخوان آن توسط سازمان دانش‌آموزي شهر تهران و اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران به كليه مناطق تهران ابلاغ شده است.

حجازي خاطرنشان كرد: تاكنون حدود شش هزار نفر در آيين «تجليل از نوگلان حسيني» ثبت نام كرده‌اند.

رييس فرهنگسراي انديشه درباره جوايز اين تجليل كه طبق سنوات گذشته صورت مي‌پذيرد، عنوان كرد: در آيين اختتاميه كه با حضور وزير آموزش و پرورش صورت مي‌پذيرد، نفرات اول تا سوم انتخاب مي‌شوند و جوايز آن‌ها كمك هزينه عمره مفرده به همراه تنديس، كمك هزينه سفر به عتبات عاليات به همراه تنديس و همچنين كمك هزينه سفر به مشهد مقدس به همراه تنديس خواهد بود.

حجازي در ادامه در كنار آيين برگزاري تجليل از مداحان و نوگلان حسيني از فراخوان طراحي، نقاشي و خوش‌نويسي هم با موضوع محرم خبر داد و گفت: در اين فراخوان نيز به نفرات برتر جوايز ارزنده اهدا خواهد شد.

رييس فرهنگسراي انديشه در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود در خصوص مطلبي مبني بر اينكه پيش از اين از اين برنامه به عنوان آكادمي مداحي براي بچه‌ها ياد شده بود، توضيح داد: بهترين تعبيري كه مي‌توان براي تجليل از نوگلان حسيني آورد، آيين برگزاري و تجليل از نوگلان حسيني است چرا كه برنامه‌هايي از اين دست كه جنبه‌هاي مذهبي دارند و بويژه اينكه فضايي محرمي دارند يك آيين برگزاري دارند و ما از آن به عنوان آيين تجليل از نوگلان و مداحان حسيني و عاشورايي ياد مي‌كنيم.

سيد محمد حسين حجازي در پايان درباره برگزاري آيين تجليل از نوگلان حسيني خاطر نشان كرد: حضور مداحان و داوران پيشكسوت در اين مراسم، كمك مي‌كند تا در آينده اين نوگلان توسط كانون مداحان شهر تهران كلاس‌هاي آموزشي را به صورت جدي ادامه بدهند.

انتهاي پيام

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن