تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واكنش عراقچي به اظهارات تند آمريكايي ها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: واكنش عراقچي به اظهارات تند آمريكايي ها
معاون وزير امور خارجه كشورمان گفت: اظهارات تند آمريكا روند مذاكرات در دور بعد را دچار مشكل خواهد كرد.

به گزارش ايسنا سيد عباس عراقچي، معاون وزير امور خارجه كشورمان در حاشيه سفر به مشهد مقدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه‌ آيا خواسته آمريكايي‌ها در تعليق و توقف غني‌سازي انرژي هسته‌يي خلاصه مي‌شود، گفت: مشخصات مرحله نهايي در توافق ژنو به روشني ذكر شده است. در مرحله جديد همه تحريم‌ها برداشته خواهد شد و برنامه غني‌سازي ايران طبق توافق دو طرف ادامه پيدا خواهد كرد.

وي با بيان اين كه توافق ژنو به معني حل تمامي اختلافات ايران و غرب نيست، خاطرنشان كرد: بسياري از مسائل و دشمني‌هاي غرب با ما ادامه پيدا خواهد كرد. ما در بسياري از موارد با آمريكا اختلاف‌نظر داريم.

معاون وزير امور خارجه در پاسخ به اين سوال كه مقاومت سرسختانه تيم مذاكره‌كننده قبل را چقدر در رسيدن به توافق ژنو موثر مي‌دانيد، گفت: مقاومت سرسختانه ملت ايران در طول 10 سال گذشته و هدايت خردمندانه مقام معظم رهبري دو عامل كليدي موفقيت ما در مذاكرات اخير بود. از اين جهت بايد به ملت ايران تبريك گفت.

عراقچي گفت: ما هنوز وارد مذاكرات دور بعد و اجراي مرحله اول مذاكرات نشده‌ايم اما احتمال دارد يكي از طرف‌هاي 1+5 به خصوص آمريكا از اظهارات تحريك‌كننده‌اي كه خلاف روحيه تفاهم و همكاري است، استفاده كند.

وي افزود: اظهارات تند و افراطي همچون روي ميز بودن گزينه نظامي عليه ايران سازنده نيست و روند گفت‌وگو را در دور آينده دچار مشكل خواهد كرد.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن