تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803143214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌تكرار / وزير كشور در مراسم توديع و معارفه استاندار بوشهر:‌شرع اسلام تندروي ‌را ‌تأييد نمي‌كند/‌براي استانداري‌ها‌ با 135 نفر مصاحبه كرديم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ‌تكرار / وزير كشور در مراسم توديع و معارفه استاندار بوشهر:‌شرع اسلام تندروي ‌را ‌تأييد نمي‌كند/‌براي استانداري‌ها‌ با 135 نفر مصاحبه كرديم
وزير كشور ‌گفت: براي استانداران كشور صلاحيت ۴۲۵ نفر را بررسي كرده و با حدود ۱۳۵ نفر هم مصاحبه كردم.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، عبدالرضا رحماني فضلي در مراسم توديع و معارفه استانداران بوشهر با قدرداني از امام‌ جمعه، نماينده مردم استان در مجلس خبرگان، نماينده مجلس و ستادهاي حجت‌الاسلام روحاني در استان بوشهر، اظهار داشت: هيچ تحليل سياسي تا پيش از انتخابات تأييد نمي‌كرد كه حجت‌الاسلام روحاني جزو گزينه‌هاي مهم و قوي براي رئيس‌جمهور شدن باشد، اما ايشان به دليل صداقت، اعتماد و تمكين به ولايت بود كه رئيس جمهور شد.

وي ادامه داد: بدانيم كه همه زير پرچم جمهوري اسلامي براي اعتلاي انقلاب اسلامي و براي خدمت به مردم و انقلاب تلاش مي‌كنيم.

وزير كشور با ابلاغ سلام رئيس جمهور به مردم و مسئولان استان بوشهر، خاطرنشان كرد: دكتر روحاني بابت زلزله دشتستان با غم مردم استان بوشهر شريك هستند.

رحماني فضلي در بخش ديگري از سخنان خود اضافه كرد: اعتدال، تأييد يك حقيقت است كه مبتني بر عرف و فطرت انساني است. اعتدال آنقدر پذيرفته است كه مي‌توان براي آن حكم ذاتي قائل شد.

وي تأكيد كرد: حال كه دولت با شعار اعتدال وارد كار شده است، همه بايد تلاش كنيم گفتمان اعتدال در كشور نهادينه شود، چرا كه تندروي و تعصبات بيجا را عقل و شرع تأييد نمي‌كند.

وزير كشور بيان داشت: استاندار جديد بايد نماد اعتدال باشد و دولت اين را قبول نمي‌كند كه مديرانش از اعتدال دوري كنند.

رحماني فضلي با بيان اينكه در عرصه سياست نبايد تندروي كنيم، اذعان داشت: ضمن اينكه در مديريت‌هاي كلان، تغيير مديران طبيعي است و قدردان زحمات همه مديران هستم.

وي با قدرداني از تلاش‌هاي فريدون حسنوند، استاندار پيشين بوشهر، متذكر شد: حسنوند يكي از سرمايه‌هاي انقلاب است كه بايد به خوبي از ايشان در منافذ ديگر استفاده كرد و همه مي‌دانيم تربيت مديران، بزرگترين سرمايه انقلاب است.

وزير كشور اذعان داشت: از ابتداي شروع به كار دولت تاكنون 828 شهردار و 80 فرماندار سراسر كشور منصوب شده‌اند.

رحماني فضلي با اشاره به نحوه انتخاب استاندار بوشهر،‌‌ اضافه كرد: در بوشهر با تراكم نيرو مواجه شديم كه همه گزينه‌ها از ديگري بهتر بود، اما در نهايت به مصطفي سالاري رسيديم و ايشان به عنوان استاندار بوشهر انتخاب شدند.

وي با قدرداني از امام جمعه و نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در مسير انتخاب استاندار جديد، بيان داشت: ايشان در انتخاب استاندار جديد بوشهر نيرويي را به ما تحميل نكردند و نمايندگان مجلس نيز همين رويه را داشتند و اصرار بر فرد خاصي نداشتند.

وزير كشور ابراز داشت: سالاري، استاندار جديد بوشهر نبايد خود را مديون كسي بداند، اين لطف خدا بوده كه استاندار شده و بايد مديون خداوند باشد.

رحماني فضلي يادآور شد: پرداختن به مسائل حاشيه‌اي و فرعي و اموري كه هدف اصلي نيست، قابل بخشش نخواهد بود و مسير پيشرفت و توسعه بوشهر بايد با همدلي و همراهي ادامه يابد.

وي با تأكيد بر اينكه استاندار جديد بايد منادي عدالت باشد، عنوان داشت: در حوزه اجرا بزرگترين شاخصه عدالت، قانون است و استاندار و مديرانش بايد قانون‌مدار حركت كنند. بنده خود مطلقاً خلاف قانون عمل نمي‌كنم و بايد ثابت كنيم به قانون پايبنديم.

وزير كشور با تأكيد بر تعامل مثبت و سازنده استاندار با مردم، تأكيد كرد: شرط اول در انتخاب مديران اعتدال و تجربه مفيد است و بايد از بين نيروهاي معتدل و باتجربه افرادي پاك‌دست براي مديريت انتخاب شوند.

رحماني فضلي ادامه داد: اصلي‌ترين چالش ما در مقابله با دشمن كارآمدي است، چراكه دشمن در اين حوزه همواره مي‌كوشد، ما را به چالش بكشد.

وي، جذب سرمايه در استان بوشهر را يك اولويت دانست و گفت: تقويت صنايع پايين دستي نفت و گاز از ديگر ضرورياتي است كه بايد مديران استان بوشهر آن را مدنظر داشته باشند.

به گزارش فارس؛ لحظاتي پيش حكم استانداري بوشهر كه به امضاي عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور رسيده بود به مصطفي سالاري استاندار جديد بوشهر اهدا شد و از زحمات فريدون حسنوند، فرماندار پيشين بوشهر قدرداني شد.

انتهاي پيام/66006/ذ

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن