تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست معاونت سياسي استاندار گلستان:شايسته‌سالاري سرلوحه انتخاب مديران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست معاونت سياسي استاندار گلستان:شايسته‌سالاري سرلوحه انتخاب مديران است
سرپرست معاونت سياسي استاندار گلستان گفت: شايسته‌سالاري سرلوحه انتخاب مديران است.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، علي‎اصغر طهماسبي عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب مديران در سطوح مختلف، اظهار داشت: با تغيير دولت‎ها تغيير و تحولات اساسي در دولت و در استان‎هاي مختلف كشور صورت مي‎گيرد.

وي ادامه داد: دولت حجت‌الاسلام روحاني يك دولت اعتدال است و هيچگاه در اين زمينه افراط و تفريط را انجام نداده است و دولت با افراطيون بيزار است و اين اعتدال در سطح مديران كل و در سطح فرمانداري‎ها نيز رعايت خواهد شد.

سرپرست معاونت سياسي استاندار گلستان افزود: ما به هيچ عنوان نمي‎خواهيم جامعه را به چالش بكشانيم.

طهماسبي خاطرنشان كرد: در سطح استان گلستان از ظرفيت تمام اقوام و مذاهب استفاده خواهيم كرد و در رده‎هاي ستادي استانداري و فرمانداري و در شهرهايي كه بالاي 50 درصد جمعيت آن شهر اهل تسنن حتماً از فرمانداران سني استفاده خواهيم كرد.

طهماسبي تأكيد كرد: شايسته سالاري سرلوحه انتخاب مديران است و غير از اين عمل نخواهيم كرد اگر افرادي باشند كه توقع دارند با توجه به اينكه از اقوام هستند اما شايسته نباشند و يا توانمند نباشند به كارگيري شوند قطعا انتخاب نخواهند شد و اين خواسته خود اقوام و مذاهب حاضر در گلستان است.

آخرين وضعيت تغييرات بعد از روي كار آمدن دولت يازدهم در گلستان

لازم به ذكر است؛ از زمان روي كار آمدن دولت تدبير و اميد يازدهم و فعاليت حسن صادقلو به عنوان استاندار گلستان 17 تغيير مديريتي در سطح استان شامل چهار مديركل استاني و 13 ابلاغ مسئوليت در سطح مجموعه استانداري گلستان صورت گرفته است.

تغيير مديران اطلاعات استان، تغيير مديركل حفاظت محيط زيست استان، مديركل آموزش و پرورش استان و رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان، انتصاب سيدرمضان حسيني به عنوان مديركل حوزه استاندار، علي مرگدري به سمت سرپرست معاونت برنامه‎ريزي استانداري گلستان، سيد عليرضا ميري به سمت مشاور استاندار در امور عمراني و محمدتقي بسطامي به سمت رابط استاندار در امور جوانان، رضا مروتي به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري گلستان از اين جمله بوده است.

همچنين انتصاب علي‎اصغر طهماسبي به عنوان سرپرست معاونت سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري گلستان، سيد ناصر باقري‎رامياني به عنوان سرپرست اداره‌كل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري گلستان، حميدرضا قاليباف به عنوان مشاور استاندار گلستان و اداره امور دفتر استانداري گلستان در تهران، سيد ابراهيم درازگيسو به عنوان مشاور استاندار گلستان، حجت‎الاسلام محمدمهدي ساورچمني به عنوان سرپرست جديد هسته گزينش استانداري گلستان، يوسف بسنجيده به عنوان سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري و قدرت‎الله عابدي به عنوان دفتر برنامه‎ريزي و بودجه استانداري گلستان از جمله اين انتصابات طي چند روز گذشته در سطح استان بوده است.

انتهاي پيام/83004/ذ30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن