تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819223672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويانيان: در حال تسويه حساب با چه كسي هستيد؟ / رسما بگوييد پرسپوليس نبايد سرمربي داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: رويانيان: در حال تسويه حساب با چه كسي هستيد؟ / رسما بگوييد پرسپوليس نبايد سرمربي داشته باشد


مديرعامل باشگاه پرسپوليس با صدور اطلاعيه اي نسبت به محروميت دو جلسه اي علي دايي اعتراض كرده و تاكيد كرد براي دفاع از حق باشگاه پرسپوليس و هواداران ميليوني آن هرگز كوتاه نخواهد آمد و پيگيري هاي لازم را انجام خواهد داد.
محمد رويانيان كه صبح امروز به منظور مذاكره و توافق با باشگاه عجمان امارات براي رضايتنامه محمدرضا خلعتبري عازم دبي شده است پس از كسب اطلاع از حكم صادر شده از سوي كميته استيناف مبني بر محروميت دو جلسه اي علي دايي و همچنين جريمه 7 ميليون توماني به واسطه اظهارات مطرح شده در خصوص محسن قهرماني و بازي با سپاهان تلفني اطلاعيه اي را در اختيار روابط عمومي باشگاه پرسپوليس قرار داد.
در اطلاعيه محمد رويانيان آمده است: برخورد متوالي اخير با سرمربي تيم فوتبال و باشگاه پرسپوليس كاملا ناعادلانه و نشأت گرفته از سياست يك بام و دو هوا در برخي اركان ها و كميته هاي فدراسيون فوتبال مي دانم و آن را كاملا محكوم و به زودي با اطلاعيه رسمي ابعاد اين نوع برخوردها را موشكافي خواهيم كرد.
بنده در دفاع از حق پرسپوليس و هوادارانش و همچنين جلوگيري از تضييع حق و حقوق سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بر حسب وظيفه و رسالتي كه دارم نه تنها كوتاه نخواهم آمد بلكه اگر به نتيجه معقولي نرسم چاره اي جز اين ندارم كه اعلام نمايم مسئوليت باشگاه پرسپوليس را به هيئت مديره و دولت واگذار مي نمايم. اينك وقت آن رسيده كه هيئت مديره باشگاه نقش خود را ايفا كرده و از طريق مراجع ذيصلاح و دولت براي دفاع از حق و حقوق پرسپوليس و هوادارانش پيگيري هاي لازم را انجام دهد. همچنين به طور كتبي به راي صادره استيناف واخواهي و آن را پيگيري مي نمايم. از رياست محترم فدراسيون فوتبال نيز به طور جدي مي خواهم تا در اين ماجرا ورود كرده و عواقب آن را مديريت كند.
ما اين حكم را برنمي تابيم، سياست يك بام و دو هوا و اجحاف در حق پرسپوليس و هوادارانش و ساكت كردن صداي اعتراض برحق سرمربي پرسپوليس موضوعي نيست كه در قبال آن سكوت كرده و شاهد پايمال شدن حق 30 ميليون هوادار باشم. يك بار در شرايطي كه تيم ميهمان 85 دقيقه به مدافع ملي پوش پرسپوليس توهين و فحاشي كرد 1 امتياز از پرسپوليس كسر كردند و سرمربي تيم ما را با نيز به خاطر اعتراض به داور چهارم محروم كردند، حتي حاضر نشدند درخواست واخواهي و اعتراض ما را بررسي كنند، حتي نيامدند كه ببينند دليل اعتراض ما چيست و در حالي كه برخي عوامل تيم هاي ديگر اعتراضات بسيار تندي به داوران داشته اند با هيچ محروميتي مواجه نشده اند و حالا نيز سرمربي پرسپوليس را در حالي كه جريمه شده بود به ناگاه دو جلسه نيز محروم مي كنند كه چنين چيزي سابقه نداشته است. بياييد و بگوييد پرسپوليس امسال بايد بدون سرمربي تيمش را هدايت كند چرا با حكم هاي متوالي هواداران پرسپوليس را زجر مي دهيد.
چرا با پرسپوليس چنين مي كنيد. گناه پرسپوليس چيست، اين يك بام و دو هوا چه معنايي دارد. يك امتياز به ناحق از پرسپوليس كسر كرديد و حتي حاضر نشديد به اعتراض باشگاه رسيدگي كنيد و حالا بار ديگر سرمربي تيم پرسپوليس را 2 جلسه محروم مي كنيد. من بار ديگر از آقاي كفاشيان مي خواهم به اين مسائل، تناقضات و رفتارهاي دوگانه در قبال پرسپوليس و تيم هاي ديگر ورود كرده و آن را مديريت نمايند. واي به حال اين فوتبال كه برخي براي ساكت كردن صداي ما و سرمربي پرافتخارمان شروع كرده اند به صادر كردن حكم هاي متوالي و در قبال اظهارات مشابه مديران، سرمربيان و سرپرستان تيم هاي ديگر هيچ واكنشي نشان نمي دهند. برخي اظهارات مطرح شده از سوي عوامل تيم هاي ديگر بسيار سنگين تر از اظهارات علي دايي بوده، چگونه مي شود كه مربي موفق ما را متوالي و با احكام آن چناني محكوم مي كنيد اما با ديگران هيچ برخوردي نمي كنيد. برخي پشت داوران پنهان شده اند و مي خواهند به بهانه دفاع از حق جامعه داوري اين گونه با باشگاه پرسپوليس و سرمربي آن رفتار كنند در حالي كه اگر دلشان براي جامعه داوري سوخته بود با مصاحبه ها و اتهامات مديران و سرپرستان تيم هاي ديگر نيز برخورد مي كردند. پس اين احكام ريشه در مسائل ديگري دارد و اين را مطمئن باشيد كه صداي برحق باشگاه پرسپوليس و سرمربي آن خاموش نخواهد شد. اين اجحاف در حق 30 ميليون هوادار پرسپوليس چيزي نيست كه به سادگي از كنار آن بگذريم و خدا نيز از آن نمي گذرد. شما در حال تسويه حساب با چه كسي هستيد، چرا به 30 ميليون هوادار پرسپوليس فكر نمي كنيد. چرا در قبال مصاحبه هاي ديگران هيچ واكنشي نشان نمي دهيد. بار ديگر مي گويم بيايد رسما اعلام كنيد پرسپوليس امسال نبايد سرمربي داشته باشد، خيال خودتان و همه را راحت كنيد. ديگر نيازي به صادر كردن احكام يكي پس از ديگري نيست. بنده فعلا به همين اظهارات بسنده مي كنم و بي صبرانه منتظرم تا به تهران برگردم تا اين ماجرا را پيگيري نمايم اما اين ظلم تاريخي در حق پرسپوليس و سرمربي آن را برنمي تابم و اگر نتوانم از حق باشگاه دفاع كنم مسئوليت را به هيئت مديره و دولت واگذار مي كنم و تاكيد مي كنم اگر در فوتبال هم نباشم از پيگيري اين موضوع هرگز عقب نشيني نكرده و تا آخر اين اجحاف تاريخي را پيگيري مي كنم.
43 43

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن