تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805579991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فيلم‌هاي سياه بهانه​اي براي جنايت اخاذي شاهين با استفاده از فيلم رابطه قبل از ازدواج مرگ او را رقم زد


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: فيلم‌هاي سياه بهانه​اي براي جنايت اخاذي شاهين با استفاده از فيلم رابطه قبل از ازدواج مرگ او را رقم زد
عشقي كه مدت‌ها قبل در دل سيمين مرده و آن را فراموش كرده ‌بود، با آمدن دوباره شاهين آتشي به زندگي او انداخت كه سيمين و شوهرش سعيد را به قاتل تبديل كرد‌ و اكنون آنها را در آستانه مجازاتي سنگين قرار داده ‌است.


اين زوج كه تازه با هم ازدواج كرده بودند، متهم هستند شاهين را به خانه كشانده و او را به قتل رسانده اند. اين دو نفر كه دو هفته قبل در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند، مي گويند مقصر اصلي شاهين بود و اگر او وارد زندگي آنها نمي شد، اين اتفاق نمي افتاد.

نماينده دادستان تهران درباره كيفرخواستي كه عليه زن و شوهر متهم به قتل صادر شده و دلايلي كه در پرونده وجود دارد، مي گويد: اين كه شاهين به دست اين زوج به قتل رسيده، از نظر دادسرا محرز است، چرا كه متهمان به قتل اعتراف كرده و درباره از بين بردن جسد نيز توضيح داده اند. وقتي سعيد اعتراف كرد بعد از قتل شاهين،جسد را مثله كرده و در بيابان به آتش كشيده است، ماموران به محلي كه او گفته بود، رفتند و بقاياي جنازه را كشف كردند.از جسد مقداري استخوان به جا مانده بود كه آزمايش هاي انجام شده روي آن نشان مي دهد متعلق به مقتول است.

ضمن اين كه پليس در محل كشف جسد با دستگاه هاي مخصوص، قطرات خوني را كشف كرده كه با گروه خوني مقتول همخواني دارد. البته تنها مدرك ما كشف قطرات خون يا استخوان هاي مقتول نبود. تحقيقات از طريق تلفن همراه مقتول نيز معلوم كرد آخرين تماس با او از طرف سيمين بوده است.

همين موضوع باعث شد تماس هاي گذشته را نيز بررسي كنيم. بعد از آن متوجه شديم بيشترين تماس هايي كه مقتول داشته، با سيمين بوده است. با همين سرنخ، ما به سيمين و شوهرش مشكوك شديم و آنها را بازداشت كرديم. در تحقيقات بعدي كه بعد از بازداشت نيز انجام شد، متهمان به جرم شان اعتراف كردند و وقتي ما گوشي تلفن همراه مقتول را بررسي كرديم، متوجه شديم تعدادي فيلم از آن پاك شده است. با بازيابي دوباره توسط ماموران، توانستيم فيلم ها را پيدا كنيم و اين فيلم ها هم يكي از مدارك مهم پرونده بود. آن طور كه سيمين اعتراف كرده، اين دو قبل از ازدواج سيمين با هم رابطه داشتند و بعد از ازدواج نيز اين رابطه ادامه داشته و از آنجا كه مقتول فيلم هايي از رابطه شان داشت، سيمين را تهديد مي كرد و در نهايت بعد از اين كه شوهر سيمين متوجه موضوع شد، نقشه قتل را طراحي و آن را با كمك همسرش اجرا كرد.

نماينده دادستان درباره اين كه آيا مي توان مقتول را مهدورالدم دانست، مي گويد: از نظر دادسرا اين طور نيست. موضوعاتي مطرح است كه در پرونده منعكس شده وقضات نيز آن را بررسي مي كنند اما شرايط مهدور الدمي از نظر دادسرا وجود ندارد و در اين باره دادگاه بايد تصميم بگيرد.

آرزوهاي برباد رفته

مادر مقتول درخواست قصاص متهم را به دادگاه ارائه و با توجه به حال نامساعدش دادگاه را ترك كرد تا اظهارات متهمان را نشنود. به همين دليل وقتي سعيد براي دفاع از خود پشت تريبون قرارگرفت، اين زن نبود كه تسليت گفتن متهم را بشنود. سعيد مي گويد: مدت زيادي نبود كه من و سيمين با هم ازدواج كرده بوديم. ما هردو جوان بوديم و آرزوهاي زيادي داشتيم و قرار بود با هم براي رسيدن به آن تلاش كنيم.

از رابطه قبلي سيمين با مقتول اصلا خبر نداشتم تا اين كه يك روز تلفن همراهم زنگ خورد. پشت خط مردي بود كه ادعا مي كرد با همسرم رابطه داشته و به من گفت بايد او را طلاق بدهي تا با من زندگي كند. حرف هايش را باور نكردم و گفتم به من دروغ نگو زن من خائن نيست اما نشاني هايي از همسرم داد كه فهميدم راست مي گويد. خيلي ناراحت شدم و خودم را بسرعت به خانه رساندم و سيمين را بازخواست كردم كه چرا اين كار را كرده است و چه رابطه اي با شاهين دارد.

سيمين گفت قبل از ازدواج، با شاهين دوست بود و آنها با هم رابطه نيز داشته اند و حالا شاهين با فيلم هايي كه تهيه كرده، از او اخاذي مي كند و چند بار هم طلاهايش را فروخته و پولش را به او داده است. من از اين موضوع خيلي ناراحت شدم. به سيمين گفتم او را به خانه بياور و بگو فيلم ها را پس بدهد و همه چيز تمام شود. سيمين هم طبق خواسته من عمل كرد. قرار بود شاهين فيلم ها را جلوي در بدهد و برود اما وارد خانه شد. من در اتاق خواب مخفي شده بودم. وقتي به خانه آمد با چاقو به او حمله كردم. فكر مي كنم دو ضربه به او زدم. بلافاصله زمين افتاد و مرد. البته سيمين گفت او هنوز نمرده اما من فكر مي كنم مرده بود. به هر حال براي اطمينان، بالشي روي دهانش گذاشتم و فشار دادم.

متهم درباره اين كه با جسد چه كرد، توضيح داد: همان موقع زنم را پيش خانواده اش فرستادم و گفتم شب را همانجا بماند. مي خواستم جسد را از خانه بيرون ببرم اما چون خيلي سنگين بود، نتوانستم. مجبور شدم آن را به سه قسمت تقسيم كنم و بعد در كيسه بگذارم و بيرون ببرم. با ماشين يكي از دوستانم جسد را به بيابان هاي اطراف تهران بردم و آتش زدم. البته بايد بگويم واقعا به خاطر اتفاقي كه افتاد ناراحت هستم و به اولياي دم تسليت مي گويم اما چاره اي نداشتم. او مي خواست به زنم تعرض كند و اگر كسي خواست اين كار را بكند، خونش حلال است.

دوستي قبل از ازدواج

راز بزرگ سيمين با اين اتفاق برملا شده است. حالا ديگر دليلي براي پنهانكاري وجود ندارد. او درباره رابطه اش با شاهين مي گويد: من و شاهين قبل از ازدواج با هم رابطه داشتيم و منكر آن نمي شوم بعد از مدتي فهميدم شاهين مرد خشني است. او مرا كتك مي زد و در خيابان فحاشي مي كرد. بعد از مدتي رابطه ما قطع شد و من و سعيد با هم ازدواج كرديم. چند ماهي از ازدواج مان گذشته بود كه شاهين دوباره با من تماس گرفت و خواست با هم در ارتباط باشيم من قبول نكردم و گفتم شوهر دارم اما گفت اگر به خواسته ام عمل نكني، همه چيز را به خانواده ات مي گويم و حتي فيلم ها را منتشر مي كنم. نمي خواستم سعيد را از دست بدهم. به همين دليل مجبور شدم به خواسته شاهين عمل كنم. سعي كردم از طريق برادرم اين مشكل را حل كنم؛ چون مقتول دوست برادرم بود. به برادرم گفتم شاهين برايم مزاحمت ايجاد مي كند اما حرفم را باور نكرد. گفت حتما اشتباه مي كني شاهين چنين آدمي نيست. چند بار به برادرم گفتم و از او كمك خواستم اما حرفم را قبول نكرد و آن قدر كه به دوستش اطمينان داشت، مرا جدي نمي گرفت.

اين زن ادامه مي دهد: در اين مدت من خيلي اذيت شدم. شاهين هركاري دوست داشت مي كرد. در خيابان فحاشي مي كرد تا آبروي من برود، از من اخاذي هم كرد و مجبور شدم يك بار پول زيادي از حساب شوهرم بردارم و يك بار هم طلاهايم را بفروشم و پولش را به شاهين بدهم. وقتي ديد من از سعيد دست نمي كشم و مي خواهم همچنان با او باشم، به من گفت اگر تا دو هفته ديگر طلاق نگيري همه چيز را به سعيد مي گويم. با اين حال من طلاق نگرفتم و در نهايت شاهين موضوع را به سعيد گفت. وقتي همه چيز برملا شد، من هم به سعيد گفتم شاهين چه رفتاري با من كرده است. گفتم او هميشه چاقو همراه دارد و مرا تهديد مي كند. سعيد به من گفت فيلم ها را از او بگير و همه چيز را تمام كن. با اين حال ما روز حادثه براي هر اتفاقي آماده بوديم چون احتمال مي داديم درگيري ايجاد شود. روز حادثه شاهين به زور وارد خانه شد و مي خواست با من رابطه داشته باشد كه ابتدا من دو ضربه به او زدم و بعد هم شوهرم آمد و ضربات بعدي را وارد كرد. بعد از قتل، سعيد از من خواست پيش مادرم بروم. خيلي آشفته بودم. مادرم پرسيد چه شده گفتم شاهين دوباره مزاحمت ايجاد كرده است. من نمي خواستم به كسي آسيبي برسانم. شاهين بود كه همه چيز را خراب كرد./ ضميمه تپش

مرجان لقايي

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن