تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804295428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان روحيه انتقاد پذيري خود را تقويت كنند/ شهر اسلامي در سايه ولايت شعار شهردار جديد ميامي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسئولان روحيه انتقاد پذيري خود را تقويت كنند/ شهر اسلامي در سايه ولايت شعار شهردار جديد ميامي
ميامي – خبرگزاري مهر: امام جمعه موقت ميامي با تاكيد بر اينكه مسئولان بايد روحيه انتقاد پذيري خود را بالا ببرند، گفت: مسئولان با مردم بيشتر ارتباط بگيرند و از نظرات ايشان در جهت رشد و بهبود اوضاع شهرستان بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن مومني، در مراسم توديع و معارفه شهردار ميامي كه عصر چهارشنبه در سالن همايش هاي شوراي اسلامي اين شهر برگزار شد با تاكيد بر ضرورت بالا بردن روحيه انتقاد پذيري توسط مسئولان افزود: پيشنهادات مردم، برگزاري جلسات عمومي و تعامل بيشتر و بهتر با مردم عواملي هستند كه اگر به آن ها توجه شود مي تواند عامل موفقيت شهرداري و شوراي شهر در خدمت رساني به مردم باشد.

وي از زحمات شهردار سابق ميامي قدرداني كرد و به شهردار جديد براي انتصابش تبريك گفت و خاطر نشان كرد: مسئوليتي كه امروز به عهده شما گذاشته شده بسيار سنگين است و بايد با درايت و توكل بر خدا قدم برداريد تا خدمتي شايسته به مردم انجام شود.

اميدواريم با تلاش شهردار جديد امكان جذب سرمايه و گردشگر به منطقه فراهم شود

فرماندار شهرستان ميامي نيز در اين مراسم با اشاره به اين كه از ابتداي شهرستان شدن ميامي مشكلاتي در شهر بوجود آمده و قدرت مانور مسئولان را كم كرده است افزود: مردم حق دارند انتقاد كنند و ما به عنوان مسئولان اين شهرستان بايد با روحيه انتقاد پذيري، در صدد رشد و تعالي شهرستان گام برداريم.

احمد قاضي با اشاره به عبور تعداد زيادي از زائران امام رضا (ع) در طول سال از اين شهرستان عنوان كرد: اين شهرستان در زمينه اعتبارات محدوديت هايي دارد كه اميدواريم با ساماندهي اين مشكلات توسط شهردار جديد باعث رونق اقتصادي شهرستان شده و فضاي سبز و امكانات رفاهي مناسب زمينه جذب گردشگر در منطقه فراهم شود.

وي با تاكيد بر اينكه آثار باستاني شهرستان ميامي مي تواند منبع درآمد مناسبي براي شهرداري باشد ابراز اميدواري كرد: كمبود اعتبارات با همت مسئولان و جذب سرمايه گذاران به اين منطقه مرتفع شده و وضعيت گردشگري منطقه رونق يابد.

انتقاد از عدم آشنايي كارمندان شهرداري با وظايف خود

سخنگوي شوراي اسلامي شهر ميامي هم در اين مراسم با بيان اين مطلب كه درآمد شهرداري ها بسيار كم است و از طريق عوارض و ماليات كه از حقوق شهروندان است تامين مي شود اظهار داشت: ميامي شهرستاني صنعتي نيست و نتوانسته اقبال خوبي هم در اين زمينه ايجاد كند.

سيد حسن موسوي با اشاره به كمبود نقدينگي دولت و عدم رسيدگي به شهرداري هاي كوچكي مانند ميامي ابراز داشت: به همين دليل است كه شهرداريها بايد خودشان كسب درآمد كنند.

وي وجود نواقص در فضاي شهري را يك امر طبيعي و منطقي دانست و گفت: كاركنان شهرداري ميامي آشنايي كافي با وظايف و مسئوليت هاي خود ندارند و همين عامل باعث شده سيستم اداري اين شهرداري تقريبا به صورت نيمه تعطيل در آيد.

سخنگوي شوراي شهر ميامي وجود نخاله ها و زباله ها، سد معابر، لكه گيري ها، نبود آسفالت در سطح شهر، آراسته نبودن فضاي سبز و نبود مبلمان شهري را از نواقص شهري ميامي دانست و افزود: در كنار اين نواقص كارهاي بزرگي چون اتصال بلوار مهارت به تفرجگاه سه چنار، تحويل اراضي سه چنار و تبديل آن به منطقه گردشگري، تجهيز پارك آب مرجان جهت اسكان مسافران و زائران، مرمت و اصلاح خيابان شهيد نوروز پور نيز انجام شده كه قابل تقدير است.

موسوي به تصويب طرح جامع شهري كه به چشم انداز آينده شهر كمك كند اشاره و خاطرنشان كرد: احداث يك جاده براي دسترسي مناسب به اماكن تاريخي ميامي از جمله شاه عباسي، مسجد، حمام و آب انبار آقايان و احداث يك كارخانه آسفالت از ضروريات اين طرح به شمار مي رود.

وي اصول مهمي كه شهردار بايد آن را سرلوحه كار خود قرار دهد اينگونه معرفي كرد: قانون مندي، پاسخ گويي، شفافيت و تعامل شهردار با مردم و مديران شهرستان مي تواند عامل موفقيت شهردار در زمينه شهرسازي و مبلمان شهري شود.

شهرداري 100 ميليون تومان از پايانه ها طلبكار است

شهردار سابق شهرستان ميامي نيز در مراسم توديع خود با اشاره به اين كه تمام تلاش خود را جهت ايجاد در آمد پايدار و انجام امور زيربنايي انجام داده خاطر نشان كرد: خوشبختانه شهرداري بدهي آنچناني به هيچ پيمانكار، فروشگاه و مغازه ندارد ولي بدهي هاي جزئي از جمله راي دادگاه در مورد تملك ملك تعدادي از همشهريان كه مربوط به 15سال پيش است، همچنين خريد آمبولانس و كاميون با 65ميليون تومان وام انجام شده و شهرداري در حال پرداخت اقساط آن است.

مجيد آقايي با بيان اين مطلب كه شهرداري حدود 100 ميليون تومان از پايانه ها طلبكار است و شورا در حال دريافت آن است و مي تواند مبلغ بدهي هاي جزئي را از اين طريق پرداخت كند تصريح كرد: مهمترين فعاليت هاي انجام شده در دوران تصدي سمت شهرداري جدول گذاري شهر حدود 25 كيلومتر، بزرگراه خليج فارس، بلوارهاي امام رضا، مهارت و زائر، خيابانهاي شهرك امام، گلها و مسكن مهر خير ساز، آسفالت معابر سطح شهر و خيابانها و بلوارهاي سطح شهر، تملك و تغيير وضعيت املاك سطح شهر كه در دوره هاي قبل انجام نشده بود.

وي، تامين روشنايي بزرگراه خليج فارس، بلوار امام رضا و سه چنار، تامين روشنايي ميدانهاي عاشورا، بسيج و كشاورز، بازسازي بلوار امام رضا، احداث سالن چند منظوره، احداث سيل بند و اقدامات مربوط به ورودي شهر را از ديگر اقدامات انجام شده در دوران تصدي خود ذكر كرد.

شهر اسلامي در سايه ولايت شعار شهردار جديد ميامي

شهردار جديد ميامي نيز در اين مراسم ضمن تقدير و تشكر از زحمات شورا و شهردار سابق عنوان كرد: با شعار شهري اسلامي در سايه ولايت و شهري پويا براي مردم شهر و آباداني و زيبا سازي شهر وارد اين عرصه شده ام.

عليرضا سالار همچنين با اشاره به اينكه طبق آماري كه از شهرداري بدست آورده اذعان داشت: در حال حاضر شهرداري ميامي 500 ميليون بدهي دارد و 100 ميليون هم طلب دارد و آمبولانسي به مبلغ 80 ميليون تومان تهيه شده كه تنها كار آن حمل ميت است و استفاده ديگري ندارد.

وي ضمن فرسوده خواندن وسايل نقليه شهرداري ميامي ابراز داشت: ماشين آلات حاضر نيز در وضعيت تاسف باري قرار دارند و كاميونها و لودرها شايد حدود 100ميليون تومان هزينه تعميرات دارند.

شهردار جديد در خاتمه، مشكلات نيروهاي داخلي و كارگران شهرداري را نيز از مشكلات اساسي شهرداري ميامي خواند و اظهار داشت: مشكلات زيبا سازي شهر نيز بسيار زياد است و اميدواريم به كمك شوراي شهر و ديگر مسئولان و بويژه مردم عزيز بتوانيم شهر ميامي را آباد كنيم.

كد خبر: 2193955

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۲۲:۱۰

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن