تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800206966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كوتاه از سراسر جهان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از سراسر جهان
انفجار مقابل ساختمان وزارت دفاع يمن 57 كشته داشت
فارس: انفجار و درگيري مسلحانه مقابل وزارت دفاع يمن در صنعا دست‌كم 57كشته از دو طرف برجا گذاشت. اين انفجار در جايي روي داد كه در نزديكي آن تعداد زيادي ساختمان مسكوني و مقرهاي رسمي و تجاري قرار دارد. يك منبع در وزارت دفاع يمن گفت : يك خودروي بمب‌گذاري شده در نزديكي وزارت دفاع منفجر شد و تروريست‌ها بيمارستان وزارت دفاع را هدف قرار داده بودند و پس از انفجار اين خودرو، شماري از افراد مسلح وارد ساختمان بيمارستان شدند .خبر ديگر اينكه وزيران دفاع كشورهاي شوراي همكاري‌ خليج‌فارس مقر دائمي فرماندهي نيروهاي سپر جزيره در بحرين را افتتاح كردند.

وزير خارجه آلمان به تظاهركنندگان اوكرايني پيوست
ايسنا: وزير خارجه آلمان با گذشت دو هفته از اعتراضات اوكراين، به «كي‌يف» سفر و با معترضان اين كشور در ميدان «استقلال» كي‌يف ديدار كرد. هزاران نفر از مردم در ميدان استقلال كي‌يف عليه دولت اوكراين تظاهرات كردند و «گيدو وستروله» وزير خارجه آلمان با معترضان ديدار و مسافتي از راهپيمايي را با آنان طي كرد. وي به رهبران مخالفان گفت درها به سوي اروپا براي اوكراين باز باقي مي‌ماند و اوكراين بايد در داخل اروپا بماند.

«يوسف زي» برنده جايزه ويژه حقوق بشر سازمان ملل شد
فارس: دفتر كميسارياي حقوق بشر سازمان ملل اعلام كرد كه جايزه ويژه حقوق بشر اين سازمان براي سال 2013 به پنج نفرازفعالان حقوق بشرازجمله«ملاله يوسف زي»، دانش آموز 16ساله پاكستاني كه توسط طالبان مورد سو قصد قرار گرفت، تعلق مي گيرد.اين جايزه افتخاري هر پنج سال يك بار به اشخاص و سازمان هايي كه دستاورد هاي برجسته اي در جهت احقاق حقوق انسان ها در سراسر جهان داشته اند، اعطا مي شود.
انفجار و درگيري در كركوك با120 كشته و زخمي
ايرنا: بر اثر درگيري و انفجار در استان كركوك عراق دست كم 10نفر كشته و 110 تن ديگر زخمي شدند.شبكه خبري اسكاي نيوز اعلام كرد كه اين تهاجم از سوي افراد مسلح به ساختمان اطلاعات پليس عراق در شهر كركوك واقع در شمال بغداد صورت گرفته و باعث كشته شدن دست كم 9 تن و زخمي شدن دهها نفر ديگر شده است.پليس عراق گفت نيروهاي امنيتي با مهاجمان درگير شدند كه دو ساعت به طول انجاميده و به دنبال آن صداي چندين انفجار شنيده شده است .از طرفي،با همكاري نيروهاي ويژه عمليات ضدترور سليمانيه و نيروهاي امنيتي كركوك، ساختمان محل كمين تروريست‌ها در كركوك به كنترل درآمد

تظاهرات حاميان اخوان مصر در قاهره
ايسنا: حاميان اخوان‌المسلمين بعد از نماز جمعه در اعتراض به زنداني شدن دختران حامي اخوان تظاهرات و نيروهاي ارتش و پليس مصر نيز تدابير شديد امنيتي در ميادين اصلي قاهره اتخاذ كردند .خودروهاي زرهي و سيم‌خاردار‌هاي ارتش اغلب مسير‌هاي مهم قاهره را مسدود كرده‌اند.در اين حال،جمعي از دانشجويان حامي اخوان المسلمين مصر بار ديگر با تظاهرات در استان‌هاي مختلف اين كشور، ضمن محكوم كردن كودتاي نظامي، آزادي هر چه سريعتر بازداشت شدگان و دانشجويان مصري را خواستار شدند.در تحولي ديگر در حمله هوايي ارتش الجزائر پنج تن از فرماندهان «القاعده در مغرب اسلامي» از جمله يك رهبر برجسته اين گروه كشته شدند.

تاكتيك دولت تايلند، به توقف موقت اعتراضات انجاميد
فارس: تاكتيك دولت تايلند در مجوز ورود معترضان به مقر نخست وزيري و مقر مركزي پليس بانكوك سبب شد معترضان به طور موقت به اعتراضات خياباني خود پايان دهند. دولت تايلند در يك اقدام تاكتيكي با برداشتن موانع امنيتي به معترضان اجازه داد وارد محوطه دفتر نخست وزير اين كشور و مقر مركزي پليس بانكوك شوند.

كرزي:شروط افغانستان براي امضاي پيمان امنيتي پابرجا است
مهر : حامد كرزي، رئيس جمهوري افغانستان در ديدار با نماينده ويژه آمريكا در امور افغانستان و پاكستان بر مواضع پيشين كابل تأكيد كرده وگفت: شروط افغانستان براي امضاي پيمان امنيتي با آمريكا تغييرناپذير است. كرزي در ديدار با «جيمز دابينز»با تأكيد بر مواضع پيشين كابل گفته است كه شروط اين كشور براي امضاي پيمان امنيتي با آمريكا تغييرناپذير است.



چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن