تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي بهره‌برداري در سال آيندهپايگاه امداد شمال غرب كشور 3 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي بهره‌برداري در سال آيندهپايگاه امداد شمال غرب كشور 3 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان زنجان با اشاره به در دست احداث بودن پايگاه امداد و نجات شمال غرب كشور در زنجان گفت: تكميل اين پايگاه 3 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، علي طاهري بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مديريت بحران استان زنجان با اشاره به وجود هفت شعبه از جمعيت هلال احمر در سطح استان اظهار داشت: شعبه ايجرود و سلطانيه جمعيت هلال احمر پايگاه امداد و نجات ندارند.

وي از ذخيره 22 قلم از كالاهاي مورد نياز به هنگام بروز حوادث منجر به بحران در پايگاه‌ امدادي جمعيت هلال احمر خبر داد و اضافه كرد: اين اقلام ذخيره شده حدود دو درصد از جمعيت را شامل مي‌شود كه اين موضع در مورد مواد غذايي يك درصد است.

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان زنجان تعداد پايگاه‌هاي امداد جاده‌اي استان را هشت پايگاه‌ ثابت اعلام و تصريح كرد: زنجان شش پايگاه سيار هم دارد كه در مواقع ضروري از جمله عيد و زمستان به عمليات فرا خوانده مي‌شوند.

اين مسئول تعداد افراد حاضر در پايگاه‌هاي امداد جاده‌اي را پنج نفر اعلام كرد و گفت: اين افراد شامل دو نجاتگر و سه امدادگر هستند.

طاهري آمبولانس و خودروي نجات را از تجهيزات مستقر در پايگاه‌هاي امدادي اعلام و ابراز داشت: اقلام جمع‌آوري شده در پايگاه‌هاي امدادي شامل پتو و چادر است و در مواقع مورد نياز مي‌توان تا حدود 50 نفر را هم در محل‌هاي موجود اسكان داد.

وي به وجود شش دستگاه خودروي امداد و نجات اشاره كرد و گفت: جمعيت هلال احمر استان 17 دستگاه آمبولانس، 15 دستگاه خودروي كمك‌دار، دو دستگاه خودروي آرگو، هفت دستگاه خودروي سنگين و ساير تجهيزات مورد نياز را نيز دارد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان زنجان با اشاره به در دست احداث بودن پايگاه امداد و نجات شمال غرب كشور در زنجان اضافه كرد: تاكنون 3 ميليارد تومان براي اين پايگاه هزينه شده و تكميل آن 3 ميليارد تومان نياز دارد تا در سال آينده به بهره‌برداري برسد.

اين مسئول از افتتاح پايگاه امداد و نجات شهرستان ابهر طي هفته گذشته خبر داد و افزود: اين پايگاه كمك‌هاي خوبي را در بارش هفته گذشته ارائه داد.

طاهري با اشاره به اينكه پايگاه امداد و نجات خرم‌دره هم به بهره‌برداري رسيده است، ادامه داد: اين پايگاه كمبودهايي دارد كه بايد برآورده شود.

وي به در دست احداث بودن چندين پايگاه امداد و نجات در ساير نقاط استان زنجان اشاره و تاكيد كرد: روند احداث اين پايگاه‌ها از جمله سرخه ديزج در حال حاضر به دليل كمبود اعتبار متوقف شده است.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان زنجان از ارائه آموزش‌ها اوليه به مردم براي مواجهه با مواقع بحراني خبر داد و گفت: در اين راستا به 10 هزار نفر آموزش عمومي ارائه شده و حدود يك‌هزار نفر نيز آموزش‌هاي تخصصي را طي كرده‌اند.

انتهاي پيام/73004/غ30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن